Dzisiaj jest 19 lip 2025, 22:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 lip 2011, 12:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 cze 2011, 12:14
Posty: 14
Lokalizacja: Czersk
Pojazd:
Siema !
Ile km musze zrobic zeby dotrzec ten cylinder ?
Ile dolewac dodatkowo oleju do baku jezeli mam podlaczony dozownik ?
Najlepiej zeby ktos doswiadczony opisal mi wszystko od podstaw o docieraniu na PW :)
Bede wdzieczny ;D




_________________

-Cylinder S6 Streetrace
-Sprzeglo Tec Racing Evo
-Wariator Malossi Multivar
-Wydech LeoVince ZX
-gaznik 17,5 Tec
-filtr Revo Synth
-krociec Tec 21 mm
Temat: Link


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 12:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:38
Posty: 533
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Docierać 1000km, ja lałem dodatkowo na oko oleju




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 12:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2010, 10:59
Posty: 705
Lokalizacja: Inowrocław
Pojazd:
Scania124L420, haha :roll: Wystarczy 500km

Spiczek, Tego ile raczej nikt ci nie powie ja lałem na oko ale odłączyłem dozownik i sama mieszanka.




_________________

MotoZiomki !!!
http://www.facebook.com/Motoziomki?fref=ts
Zapraszam do polubienia !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 12:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 cze 2011, 12:14
Posty: 14
Lokalizacja: Czersk
Pojazd:
Dobra,bede lal na oko z dwi kapki i starczy ;p
Jak z tym docieraniem ? Jezdzic po prostu przez 500km wolno i czasem odkrecic menete czy sa jakies widelki np.
0-200 km - 30km/h
200-300 - 40 km/h
300-400 - 50 km/h
400-500 - 60km/h+
No i jak juz przekrocze to 500km to juz moge jezdzic normalnie ?




_________________

-Cylinder S6 Streetrace
-Sprzeglo Tec Racing Evo
-Wariator Malossi Multivar
-Wydech LeoVince ZX
-gaznik 17,5 Tec
-filtr Revo Synth
-krociec Tec 21 mm
Temat: Link




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 12:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:38
Posty: 533
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Ja na początku przez 400km jeździłem 60km/h przy 7-8tys obr. potem już full i chodzi super :D olej tylko z dozownika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 13:45 
*

Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:52
Posty: 68
Pojazd:
Ja wczoraj zrobiłem równiutki 1000 mojego streetrace'a i docierałem go do samego końca. To jest żeliwo! W wielu przypadkach nie wystarcza 1000 km i może Ci pierścionek strzelić. Oczywiście, gdy zrobisz jakieś 300 km zacznij dawać jej trochę do pieca, ale chwilowo np. do 40 i później w miare nabijania km coraz dłużej. Co do oleju to dawkuje jakieś 30ml na 1l bez dozownika i jest elegancko. Serie możesz docierać 500 km, ale ten cylinder kręci ogromne obroty i musi być to świetnie ułożone, aby później wszystko bardzo dobrze ze sobą grało. Na pierwszych kilometrach zwracaj uwagę na to, aby jej nie przegrzać i często rób przystanki bo jak zagotujesz to będzie źle. I nie reguluj jej dopóki nie nabijesz przynajmniej 800 km bo jak wyregulujesz to długo na tym cylku nie pojeździsz bo po prostu nie da się oprzeć ;p.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 13:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:38
Posty: 533
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Dokładnie jak kolega wyżej :D najlepiej docieraj na gaźniku seryjnym jak ja




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 14:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 21:10
Posty: 473
Pojazd:
Scania124L420, a z tobą się nie zgodzę!!!

Lepiej docierać jest na większym gaźniku ! niż seryjny czyt. pewnie 12mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 14:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Scania124L420 pisze:
najlepiej docieraj na gaźniku seryjnym jak ja

głowa cie boli ?

wiadomo że większy gaźnik przy takim cylku musi być! kiedyś powiedziałem to tak jakby był niedokarmiany. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 14:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:38
Posty: 533
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Napisałem że docierałem na seryjnym a teraz mam 17.5 !!


Ostatnio zmieniony 29 lip 2011, 14:45 przez Scania124L420, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 14:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Scania124L420 pisze:
Napisałem że docierałem na seryjnym a teraz mam 17.5 !!

No i co z tego? Nie wprowadzaj w błąd żeby robił tak jak ty, bo głupotę ze startu zrobiłeś.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 14:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:38
Posty: 533
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Przecież ja nikomu nie każe tak robić, a może powiedz czemu głupotę ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 15:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 12:10
Posty: 599
Lokalizacja: Lipsko
Pojazd:
Patrick pisze:
Ja wczoraj zrobiłem równiutki 1000 mojego streetrace'a i docierałem go do samego końca. To jest żeliwo! W wielu przypadkach nie wystarcza 1000 km i może Ci pierścionek strzelić. Oczywiście, gdy zrobisz jakieś 300 km zacznij dawać jej trochę do pieca, ale chwilowo np. do 40 i później w miare nabijania km coraz dłużej. Co do oleju to dawkuje jakieś 30ml na 1l bez dozownika i jest elegancko. Serie możesz docierać 500 km, ale ten cylinder kręci ogromne obroty i musi być to świetnie ułożone, aby później wszystko bardzo dobrze ze sobą grało. Na pierwszych kilometrach zwracaj uwagę na to, aby jej nie przegrzać i często rób przystanki bo jak zagotujesz to będzie źle. I nie reguluj jej dopóki nie nabijesz przynajmniej 800 km bo jak wyregulujesz to długo na tym cylku nie pojeździsz bo po prostu nie da się oprzeć ;p.


Wypowiem się bo mam streeta, primo 1 street nie kręci ogrome obroty :P jest to cylinder niskoobrotowy, dlatego nie trzeba zmieniać wału. Primo 2 osobiści nie jestem zwolennikiem długiego docierania, sam docierałem go przez 5 minut, postał chwile przed garażem a potem odrazu pizd*, możesz zrobić 50 km żeby się pierścienie ułożyły i potem coraz bardziej mu odkręcać bo inaczej go zamulisz...




_________________

SR na Racingu by KORH:)
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 16:45 
*

Rejestracja: 18 cze 2011, 17:26
Posty: 19
Pojazd:
do 50 km jeździj do 45 km/h. od 50km daj mu raz po raz do kotła żeby sie nie zamulił ale z umiarem ale prędkość do 45 km/h do 500km. a co do gaźnika lepiej mieć większy bo jak jest większy to dostaje więcej paliwa czyli będzie pewność ze się nie będzie przycierał i będzie sie lepiej chłodził bo dostaje więcej paliwa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 23:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Scania124L420 pisze:
Przecież ja nikomu nie każe tak robić,

Scania124L420 pisze:
docieraj na gaźniku seryjnym jak ja

coś tu się nie zgadza..
Scania124L420 pisze:
a może powiedz czemu głupotę ?

Napisałem, że lepiej mieć przy większym cylku większy gaźnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 23:51 
*

Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:52
Posty: 68
Pojazd:
Nie wiem. Może mi się trafiła taka partia, ale na pewno nie jest to cylinder niskoobrotowy ponieważ, gdy ma maksymalne obroty to aż wszystko wyje i asfalt rwie xD. Ludzie piszą, że nie trzeba zmieniać wałów a jest to jest gówno prawda. Kumpel nie zmieniał wału a miał w bdb stanie i musiał go niestety wymienić bo nie wyrobił. Jeśli chodzi o gaźnik. Tak, dobrze jest wymienić ponieważ poprawia się chłodzenie, ale ja wspominałem o sprężynkach itp.
wracając do kilometrów to zależy jak kto chce. Jak nie zależy wam na kasie to możecie go zatrzeć nie robiąc tego tysiączka, to nie mój portfel. Ja jestem za długim docieraniem i uważam, że jest to najlepszy sposób, ale nikt nie musi mnie się słuchać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2011, 7:31 
*

Rejestracja: 24 lip 2010, 13:32
Posty: 107
Lokalizacja: Trześń/Podkarpacie
Pojazd:
Ja też mam S6 i docierałem go jakieś 300km i to jeszcze tak piąte przez dziesiąte oczywiście pierwsze 100 elegancko zrobiłem y pierścionki się ułożyły i zapiekły a potem już troszkę szybciej później śmigałem tak po 50-60km/h przez 200km :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2011, 10:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 cze 2011, 12:14
Posty: 14
Lokalizacja: Czersk
Pojazd:
Czyli po prostu przez 200 km jezdzic w miare wolno (45km/h) i na niskich obr. potem troszke szybciej i czasami full maneta ? Nie musze jezdzic wedlug takich widelek ?
0-200 km - 30km/h
200-300 - 40 km/h
300-400 - 50 km/h
400-500 - 60km/h+




_________________

-Cylinder S6 Streetrace
-Sprzeglo Tec Racing Evo
-Wariator Malossi Multivar
-Wydech LeoVince ZX
-gaznik 17,5 Tec
-filtr Revo Synth
-krociec Tec 21 mm
Temat: Link




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2011, 10:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 10:24
Posty: 206
Lokalizacja: Lubelskie/Charlejów
Pojazd:
Panowie ja po 300km musiałem rozebrać silnik, zdjąłem cylinder dokładnie oglądałem pierścienie.
To co tam zobaczyłem bardzo mnie zdziwiło.
Na obu pierścieniach nie było równo dotartej powłoki.
Pół pierścienia było ładnie dopasowane a 2 połowa była nie naruszona.
Czyli mówicie że 300km starczy? 500 starczy? Myślę że do pełnego dotarcia to za mało!
wiem że chęć wypróbowania mocy tego cylindra jest ogromna ale to dobrze, bo nie można jeździć cały czas małymi obrotami bo się zamuli dobrze piszą na ten temat koledzy. Trzeba raz na ileś km dorzucić do pieca :lol:
Tak więc polecam docieranie do około 1000km naprawdę to nie zaszkodzi.
A tak nawiasem pierścienie najlepiej dociera się na lekkim obciążeniu silnika :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy