Dzisiaj jest 01 mar 2025, 6:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Tuning-dylemat
Post: 29 lip 2011, 20:24 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
kupiłem sobie tzr z wydechem tecnigas rsg

potem uznałem że trzeba ją dopieścić i potrzebna kasa więc była wymiana za serię wydech, rocznik 2006, odblokowany + 230zł dopłaty

potem zaliczyłem stłuczkę

i kasa się rozeszła

obecnie tzr chodzi na serii tak, że;
-biegi są strasznie krótkie moment i mam 9 tys obrotów
-przy 9 tyś na 6-tce jedzie 82km/h
-zębatki 12/47

i strasznie mnie to wnerwia że muszę ją wysoko trzymać jak jest dłuższa prosta

czy wymiana przedniej zębaty na 13 da mi jakąś różnicę? czy łańcuch dobrany pod 12 spasuje?

czy może zbierać a wydech?

dysza jest 88 czy to też ją blokuje że przy tych samych obrotach by więcej poszła?

i czemu jak dobiję do 9 tys to jej dźwięk zmienia się na taki bardzo bzyczący? boję się szczerze tych 9 przekraczać żeby coś nie strzeliło


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 20:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2010, 18:22
Posty: 335
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Jak zmienisz na 13 to gwarantuje ci że pojedzie więcej o 5- 10 km/h . Sam zmieniałem i podeszło mi o 10 km/h więcej . Ale przez to tracisz na mocy (zwłaszcza na małych obrotach ) . Przydał by się wydech ale to droga inwestycja : ) .W moim serii (silnik prawie identyczny ) 95 dysza spisuje się idealnie . Polecam ci wymianę dyszy i zębatki gdyż wiele na tym zyskasz za nie wielki pieniądze :)




_________________

Nie ma Lipy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 21:00 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
ok dzięki za odpowiedź

ja wolę jednak żeby na niższych obrotach jechał więcej więc skusze się na te 13 zębów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 21:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
seb94 pisze:
i czemu jak dobiję do 9 tys to jej dźwięk zmienia się na taki bardzo bzyczący? boję się szczerze tych 9 przekraczać żeby coś nie strzeliło


Normalne, wchodzi w rezonans. To jest 2t możesz go kręcić do puki obroty przestaną rosnąć a potem jeszcze trzymać jak trzeba.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 22:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 20:25
Posty: 323
Lokalizacja: Rybnik(Leszczyny)
Pojazd:
chcesz jechać na niższych obrotach np. 80km/h? ;| to zainwestuj w wiekszą pojemność bo 50ccm nie da rady... Tu możesz walić trasę nie schodząc z 7-9k a może i więcej ;p




_________________

Obczaj GSM'ke:
»»» http://polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM-50/124032 «««
Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 29 lip 2011, 22:43 przez mato15, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2011, 10:53 
*

Rejestracja: 28 cze 2011, 8:25
Posty: 15
Pojazd:
jaki masz gaźniczek? :P bo coś duża ta dysza mi się wydaje :P Wczoraj wyregulowalem gazior w mojej Derbi Sendzie( gazior 12mm , dysza seria , calosc seria ) też kręciła tylko 10k teraz kręci 13k+ kręci aż za podziałke na obrotomierzu ;p
Zobacz tą regulacje gaźnika bo wydaje mi się że powinna sporo więcej kręcić jakies 13 k?
Pozatym to 2T trzeba wysoko kręcić ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2011, 15:21 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
no ja wiem że wysoko kręcić rezo etc


co do bzyczenia przy 9 to ja mam rezo już przy 7,5 a 9 na 6-ce się boję przekraczać bo wiem jak chodzi w rezo a ponad 9 chodzi całkowicie inaczej

jakbym z niej już 13 wyciskał tak bzyczy, wysoki bzyczący, "cienki" dźwięk

na postoju dałem jej 11 tyś ponad

więcej wg. mnie nie ma sensu patrzeć

ogólnie wkręca się ona zarąbiście

niby prędkość na mich zębatkach przy danych obrotach zgodnie z kalkulatorem do tzr i opiniami na forum tzr jest ok

ale czulę jakby kręciła a nie oddawała tego w pełni na koło

czy sprzęgło ślizga się jak mam już zapięta 6-kę?

niby tryby już przekazują ruch skrzyni na koło ale czy tarczki biorą w tym udział?

dysza 88 przy gaźniku 16mm jak na 6-tce dam opór to zagasa, jak dam jej ssanie to mogę dać opór na 6-ce

podobnież do tzr odblokowana dysza do serii to koło 100




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2011, 16:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Może ślizgać.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2011, 21:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
pewnie ciężko to poznać?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2011, 21:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Dajesz mu po gazie i jak się wkręca a nie jedzie to znaczy że ślizga.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2011, 22:36 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
no to u mnie nie

jak przechodzę z 8 na 9 tyś to czuję że przyspiesza

czyli jest ok?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 0:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Tak, jest ok. Dotknij lekko manetki sprzęgła to zobaczysz jak się objawia ślizganie.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 11:25 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Dyszę do gaźnika 16 przy serii filtrze i cylindrze proponuję 90-92. Silnik najlepiej chodzi na takich dyszach.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 14:38 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
a iglica na środek?


czy może jakbym pozostał przy 88 i podniósł iglicę na max (pierwszy rowek od dołu) to uzyskałbym efekt jak na dyszy 90?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 14:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
seb94 pisze:
czy może jakbym pozostał przy 88 i podniósł iglicę na max (pierwszy rowek od dołu) to uzyskałbym efekt jak na dyszy 90?


Nie bo iglica nie ma nic do rzeczy jak masz otwartą całą przepustnicę.

Jaki kolor świecy jest ?




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 15:24 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Różnica dyszy między 88 a 90 jest praktycznie nie odczuwalna.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 18:02 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
kolor świecy taki jak powinien być kawa z mlekiem ale na 6-ce daję opór manetkę i przygasa a jak zrobię to samo z włączonym ssaniem to ciągnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 18:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
No to dysza za mała ale daj tak gdzieś 92 - 95.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 18:17 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
U mnie mialem na serii dysze 90 i bylo idealnie.Potem tak samo na wydechu conti




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy