Dzisiaj jest 26 sie 2025, 23:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 lip 2011, 21:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2011, 21:01
Posty: 41
Pojazd:
Inca Stage6 Pro Replica
Witam. Mam skuter Inca Spartan 2T, cylek 70ccm. Kupiłem Stage6 PR , oddałem skuter do mechanika żeby mi go zamontował i wyregulował rolki, sprężynki itp. Okazało się, że skuter przy wyregulowaniu, zmienianiu dysz, rolek, sprezynek nie miał siły i sie dusił. Rozpedzal sie do 30 km/h. Mechanik mi mówił, że jeśli chcę żeby skuter z tłumikiem dobrze działał to musze kupić gaźnik min. 17,5mm, bo tłumik potrzebuje więcej paliwa. A teraz pytanie. Jaki gaźnik? Czy gaźnik wystarczy?
Z góry dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam




_________________

Inca Spartan 2T Minarelli Horizontal
Cylinder - Tec Sport 70ccm.
Mikuni 16mm.
Filtr Koso Turbine.
Moduł odblokowany Giantco
reszta seria ;>


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 21:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 10:24
Posty: 206
Lokalizacja: Lubelskie/Charlejów
Pojazd:
Po odpowiednim wyregulowaniu ten wydech powinien jeździć na seryjnym gaźniku.
Ten mechanik chyba jest jakiś słaby...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 21:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2011, 21:01
Posty: 41
Pojazd:
No mi tak powiedział i teraz nie wiem co zrobić...




_________________

Inca Spartan 2T Minarelli Horizontal
Cylinder - Tec Sport 70ccm.
Mikuni 16mm.
Filtr Koso Turbine.
Moduł odblokowany Giantco
reszta seria ;>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 21:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 10:24
Posty: 206
Lokalizacja: Lubelskie/Charlejów
Pojazd:
Ale skuter wyje i jedzie te 30?
Czy muli?
Opisz co się dzieje z silnikiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 21:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2010, 11:55
Posty: 2
Lokalizacja: Międzybórz :)
Pojazd: Yamaha Aerox
Wcale nie trzeba większego gaźnika. :lol: Widać ten mechanik chyba raczej rowery powinien naprawiać :lol:




_________________

Pomarańczka ;*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 21:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2011, 21:01
Posty: 41
Pojazd:
skuter pruka i muli .




_________________

Inca Spartan 2T Minarelli Horizontal
Cylinder - Tec Sport 70ccm.
Mikuni 16mm.
Filtr Koso Turbine.
Moduł odblokowany Giantco
reszta seria ;>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 21:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 10:24
Posty: 206
Lokalizacja: Lubelskie/Charlejów
Pojazd:
Pewnie napewno regulacja gaźnika.
Może go zalewa wkładał ten mechanik większą dyszę? jaką?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 22:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2011, 21:01
Posty: 41
Pojazd:
regulował gaźnik, zmieniał dyszy ale nic z tego. mówil ze trzeba wiekszy gaznik bo tlumik chce wiecej paliwa. teraz jezdze na 70ccm i serii, a tlumik lezy i chce go zamontowac i zrobic cos z tym. nie wiem co właśnie. czy kupić ten gaźnik czy czegos innego próbowac.




_________________

Inca Spartan 2T Minarelli Horizontal
Cylinder - Tec Sport 70ccm.
Mikuni 16mm.
Filtr Koso Turbine.
Moduł odblokowany Giantco
reszta seria ;>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 22:45 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
REGULACJA! napedu kochany.

sprezynki hebo daj czerwone albo niebieskie, i centralke malossi czerwoną albo żółtą do tego rolki testowe 4.0g do 5.5g.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 22:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2011, 21:01
Posty: 41
Pojazd:
regulacja napędu i wszystko Twoim zdaniem będzie dobrze? ;)




_________________

Inca Spartan 2T Minarelli Horizontal
Cylinder - Tec Sport 70ccm.
Mikuni 16mm.
Filtr Koso Turbine.
Moduł odblokowany Giantco
reszta seria ;>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 22:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2011, 21:01
Posty: 41
Pojazd:
Bo wiesz.. Mam cylinder 70ccm klasy sport.




_________________

Inca Spartan 2T Minarelli Horizontal
Cylinder - Tec Sport 70ccm.
Mikuni 16mm.
Filtr Koso Turbine.
Moduł odblokowany Giantco
reszta seria ;>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 23:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2011, 21:01
Posty: 41
Pojazd:
pomóżcie !




_________________

Inca Spartan 2T Minarelli Horizontal
Cylinder - Tec Sport 70ccm.
Mikuni 16mm.
Filtr Koso Turbine.
Moduł odblokowany Giantco
reszta seria ;>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 23:32 
**

Rejestracja: 03 kwie 2011, 16:40
Posty: 266
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pojazd:
Regulacja napędu i gaźnika i powinien śmigać.




_________________

Sprzedam Piaggio NRG Power 2005rok. TANIO! 2300zł LINK SKUTERA Pisać PW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 23:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2011, 21:01
Posty: 41
Pojazd:
a wiesz może jakie rozmiary rolek? jakie sprezynki i sprezyna centralna?




_________________

Inca Spartan 2T Minarelli Horizontal
Cylinder - Tec Sport 70ccm.
Mikuni 16mm.
Filtr Koso Turbine.
Moduł odblokowany Giantco
reszta seria ;>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 23:38 
**

Rejestracja: 03 kwie 2011, 16:40
Posty: 266
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pojazd:
Powiem szczerze, że nie wiem jakie są rozmiary w minarelli, niech ktoś się wypowie kto ma taki silnik ;) W regulacji możemy Cie tylko pokierować ale i tak będziesz musiał regulować go sam. Myślę, że kolega Pyle dobrze napisał, musisz sam testować rolki, sprężynki i na jakich jeździ najlepiej ;)




_________________

Sprzedam Piaggio NRG Power 2005rok. TANIO! 2300zł LINK SKUTERA Pisać PW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2011, 0:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2011, 21:01
Posty: 41
Pojazd:
Aha, rozumiem




_________________

Inca Spartan 2T Minarelli Horizontal
Cylinder - Tec Sport 70ccm.
Mikuni 16mm.
Filtr Koso Turbine.
Moduł odblokowany Giantco
reszta seria ;>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 9:54 
*

Rejestracja: 16 cze 2010, 22:33
Posty: 64
Lokalizacja: Pomorze
Pojazd:
ja mam silnik minarelli i do seryjnego wariatora były rolki 15x12 ;D




_________________

gg: 20506748




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 19:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2011, 21:01
Posty: 41
Pojazd:
pomóżcie.




_________________

Inca Spartan 2T Minarelli Horizontal
Cylinder - Tec Sport 70ccm.
Mikuni 16mm.
Filtr Koso Turbine.
Moduł odblokowany Giantco
reszta seria ;>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 20:01 
**

Rejestracja: 04 kwie 2010, 13:22
Posty: 344
Lokalizacja: Lbn
Pojazd:
Ku[iłeś nową Pro Replice?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 20:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2011, 21:01
Posty: 41
Pojazd:
Tak. nówka od Mielocha.




_________________

Inca Spartan 2T Minarelli Horizontal
Cylinder - Tec Sport 70ccm.
Mikuni 16mm.
Filtr Koso Turbine.
Moduł odblokowany Giantco
reszta seria ;>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy