Dzisiaj jest 22 sie 2025, 8:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 lip 2011, 15:25 
*

Rejestracja: 06 lut 2010, 14:59
Posty: 26
Pojazd:
Witam.
Szybko mi się zużywa pierścień w stage6 sport pro.. 1000km i nie ma kompresji.. i mam pytanie odnośnie pierścienia czy on nie jest przypadkiem trapezowy? i czy nie ma różnicy jak się go założy?


Ostatnio zmieniony 30 lip 2011, 15:27 przez baryx14, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2011, 15:43 
**

Rejestracja: 27 lis 2010, 20:49
Posty: 442
Lokalizacja: Goniądz
Pojazd: Aprilia SR/MZ ETZ 250
Nie ma róznicy jak go zakładasz. Docierałes to troche? Sam mam ten cylek i smiga 3tyś nabite. Na nowym miał kompresje prawie 12 bar, a teraz 2 tygodnie temu miezyłem to miał 10,5 bar. I nie czuje róznicy w odpalaniu ani nic.




_________________

Moje maszyny:

Aprilia SR50/70 99r
viewtopic.php?p=1536447#1536447

MZ ETZ 250 84r
mz-etz-250-reanimacja-do-lat-80-t376099.html

Zapraszam !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2011, 15:55 
*

Rejestracja: 06 lut 2010, 14:59
Posty: 26
Pojazd:
tak docierałem.. stopniowo i dokładnie.. pierwszym pierscionku zrobiłem około 4tysiecy.. ale na tym to porażka.. nie wiem co jest.. pierscionek z mielocha romiar 47,6 zrobilem na nim 1000km.. Jak złożylem bylo wszystko dobrze palił od kopa troche sie pojeździło na kole postawiłem go dęba opadł i zgasł.. i od tamtej pory nie wiem co jest.. kompresja jest 6.


Ostatnio zmieniony 30 lip 2011, 16:02 przez baryx14, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2011, 16:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 12:10
Posty: 599
Lokalizacja: Lipsko
Pojazd:
może zatarłeś ;P




_________________

SR na Racingu by KORH:)
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2011, 16:11 
*

Rejestracja: 23 lip 2011, 19:13
Posty: 38
Lokalizacja: Szklana Huta
Pojazd:
Czyli jak dobrze rozumiem miales juz pierscienie zmieniane po 4 tys km i teraz ci sie po 1tys zatarl znowu nieraz sie tak dzieje ze wymiana pierscienia sie na dlugo nie zdaje jak cylek jest wytarty musisz najprawdopodobniej kupic nowy cyl.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2011, 17:54 
*

Rejestracja: 06 lut 2010, 14:59
Posty: 26
Pojazd:
nie zatarłem ponieważ cylek mam zdjęty i nie ma nawet jednej ryski.. wytrzeć sie? przeciez pierścień powinien i tak uszczelnić wszystko.. i dlatego niby by mi wytarło ten pierścionek?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy