Dzisiaj jest 18 lip 2025, 10:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 mar 2009, 14:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2008, 16:35
Posty: 59
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Witam czy jak mam przejechane na hebo revolution 2500km bez wymiany tłoka to czy np przy wymianie mogę wstawić tłok od manstona replici albo jakis od S6 sport. Jaka jest roznica? Sa tłoki Hebo? I dlaczego tyle mam przejechane na cylku EVO! Może dobrze docierałem (400km ).




_________________

Aerox Style

Power Force 70cm
Dellorto 17,5mm
Stage 6 sport pro
Malossi Multivar
Malossi Fly
Gasbox Malossi
Wał Polini
Downhill STR8 + adapter STR8
Lakier perła
podwycha
http://www.youtube.com/watch?v=tTLMoIJfjuI


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2009, 21:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
W ogóle jakoś mało się znasz :P
Nie ma cylindra
Cytuj:
Hebo Manston Revolution Replica
Jak już to Hebo Manston Revolution i Hebo Manston Replica... To są 2 całkiem inne cylindry, inne klasy...

Tłok możesz wstawić inny, musi być tylko ten sam rozmiar. Pamiętaj, że jak np. założysz tłok 2-pierścieniowy to osiągi będą słabsze niż na 1-pierścieniowym, który jest seryjnie w Revolution... Dlaczego masz tyle przejechane? Hmm... Obstawiam, że cylek klasy EVO to jedyna część tej klasy w Twojej eSRce... I dlatego tłok się tak nie niszczy... Ale tego nie jestem pewien. Co do docierania... Evo się nie dociera 400km... :roll: Pozdrawiam...




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 30 mar 2009, 21:13 przez jasiu226, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2009, 12:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2008, 16:35
Posty: 59
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Wiesz wpisałem HEBO MAnston Revolution Replica żeby przy wyszukiwaniu był ten tamat na każdej stronie. Traktuj to jako słowa kluczowe. Powiem tak mam gażnik 19mm yasuni c16 wal hebo polini speed control sprzegło s6 i ogólnie w miare w miare. V-max to 140 realne wiec się zastanawiam czy jakiegoś słabszego nie dostałem..hmm. On jest z czerwoną głowicą. Dzięki ze mi wyjaśniłeś. Myślałem że jak do np. Polini evo 50 wsadzisz tłok od ogara co też ma 50 to nie bedzie wesoło.




_________________

Aerox Style

Power Force 70cm
Dellorto 17,5mm
Stage 6 sport pro
Malossi Multivar
Malossi Fly
Gasbox Malossi
Wał Polini
Downhill STR8 + adapter STR8
Lakier perła
podwycha
http://www.youtube.com/watch?v=tTLMoIJfjuI




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2009, 17:19 
**

Rejestracja: 23 lis 2008, 12:52
Posty: 303
Lokalizacja: Poznań - komorniki
Pojazd:
Jedzie Ci 140 i chciał byś więcej ? niby ile 180 ? 140 km/h to i tak dobra prędkość. Co ty piszesz o jakiś tłokach ? Porównujesz tłok od ogara do polini EVO ? To się mija z celem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2009, 17:21 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2007, 20:36
Posty: 1746
Pojazd: AR 159
maniekslupsk pisze:
V-max to 140 realne
to dobre xD




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2009, 17:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2008, 16:35
Posty: 59
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
wiem ale zastanawiam się mam zamiar kupic roxa ma hebo manstona revolution 70 (czerwona głowica) i twierdzi że dobrze dotarł i przejechał 2500km bez wymiany tłoka i zapewnia mnie że jeszcze 2 tyle zrobie. Setup roxa niczego sobie (yasuni C16 dellorto 19mm wał hebo polinie speed control sprzęgło s6 itp). Jak to możliwe hmm? 2 pytanie brzmi tak. Czy tłok nadaje się do użytku jeśli ma 300km przebiegu (od manstona replici 70) I ma na tłoku takie małe wyszczerbienia tzn. kropki. Jakby któs grubszą igła je zrobił. Wnioskuje że chodził na złej mieszance.




_________________

Aerox Style

Power Force 70cm
Dellorto 17,5mm
Stage 6 sport pro
Malossi Multivar
Malossi Fly
Gasbox Malossi
Wał Polini
Downhill STR8 + adapter STR8
Lakier perła
podwycha
http://www.youtube.com/watch?v=tTLMoIJfjuI


Ostatnio zmieniony 03 lip 2009, 18:20 przez maniekslupsk, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2009, 19:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
maniekslupsk, Po pierwsze to zaden setup dla revo więc dlatego tyle to wytrzymuje. Po 2 nie kupuj tłoka smigajacego na złej mieszance - mógł od tego puchnąc itp. W evo nie szukaj oszczedności...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2009, 19:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:40
Posty: 275
Pojazd:
A ja wnioskuję, że walił o głowicę albo coś było w cylindrze i się obijało na wszystkie strony.




_________________

Piaggio Typhoon X 2004 LC
WSK M06B3 125 1971
_____________________________________________________________________________________________

Malossi MHR Team 50ccm/70ccm
Malossi MHR Reed Valve
Malossi MHR RHQ Crankshaft
Malossi MHR OverRange
Malossi MHR Delta Clutch
Malossi GasBox
Polini For Race 3
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy