Dzisiaj jest 13 paź 2024, 11:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 lip 2011, 19:46 
*

Rejestracja: 17 paź 2009, 8:53
Posty: 20
Lokalizacja: Kamieniec Wrocławski
Pojazd:
Przeklejam z forum apki. Może tutaj ktoś bardziej ogarnięty w te sprawy mi pomoże.

Witam, po przeróbce mam pewien problem... W sumie już sam nie wiem o co chodzi. Mianowicie
Gaźnik Arreche 17.5 dysza 90. Jedyna opcja, żeby silnik zapalił jest kręcenie rozrusznikiem, przytkanie ręką otworu gdzie wchodzi filtr powietrza na jakieś 2 sekundy, po czym zabranie ręki. Silnik odpala wtedy momentalnie. Trzyma obroty po dodaniu gazu ładnie reaguje, ale gdy nałożę filrt pow. na gaźnik od razu gaśnie. Z filtrem nie da rady go w ogóle odpalić... Kręciłem śrubką od powietrza i w jedną i w drugą, ale żadnych efektów to nie przyniosło...

Dobra nowe info. Dzisiaj skuter w ogóle nie chciał odpalić. Po dłuższym kręceniu w kanału wydechowego wylatuje benzyna. Zaciekawił mnie sam kranik więc ściągnąłem podciśnienie, ściągnąłem wężyk od paliwa i z kranika cały czas lało paliwem, Przestało jak zleciało koło 0.5l. Po zrobieniu podciśnienia, paliwo znowu poleciało. I teraz pytanie. Czy po ściągnięciu wszystkich wężyków z kranika może lecieć paliwo? Czy jest zwalony kranik i przelewa gaźnik przez co nie odpala??

I teraz jak wygląda moje gdybanie i myślenie. Czy jest możliwe, że iskra jest podawana w złym momencie? Tzn, kiedy tłok jest w tylnym położeniu, albo czy przez to, że kranik praktycznie cały czas leje paliwo(nie wiem jak to sprawdzić) gaźnik jest przelany?

Nadmienię, że gaźnik czyszczony ze 2 razy, bez reakcji


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 21:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Kranik do wymiany. Daj mniejszą dyse, celuj w #75




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 21:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Dysza 80 i regulacja, 90 dużo za duża
Jak wyżej kranik do wymiany.
I tyle w temacie, Dobrze że przyszedłeś do nas zapytać.


Ostatnio zmieniony 31 lip 2011, 21:47 przez Scratch, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2011, 8:28 
*

Rejestracja: 17 paź 2009, 8:53
Posty: 20
Lokalizacja: Kamieniec Wrocławski
Pojazd:
Ok, podajdę do sklepu i wymienię, ale takie jeszcze jedno pytanko. Teraz jak podłącze kranik to nie leci. Jak z podciśnienia pociągne to paliwo leci po czy jak przestane znowu nie leci. Jak podłącze do gaźnika i będę próbował odpalić to leci caaały czas i chyba przelewa gaźnik.

Dysza 72 wystarczy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2011, 9:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Najlepiej dyszę 80, chyba ze masz seryjny filtr to 72 starczy, jeśli stożek 80.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2011, 9:50 
*

Rejestracja: 17 paź 2009, 8:53
Posty: 20
Lokalizacja: Kamieniec Wrocławski
Pojazd:
Mam stożek, bo seryjny nie pasuje(brakuje kilku cm.)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sie 2011, 13:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Blad pisze:
Gaźnik Arreche 17.5 dysza 90. Jedyna opcja, żeby silnik zapalił jest kręcenie rozrusznikiem, przytkanie ręką otworu gdzie wchodzi filtr powietrza na jakieś 2 sekundy, po czym zabranie ręki. Silnik odpala wtedy momentalnie. Trzyma obroty po dodaniu gazu ładnie reaguje, ale gdy nałożę filrt pow. na gaźnik od razu gaśnie. Z filtrem nie da rady go w ogóle odpalić... Kręciłem śrubką od powietrza i w jedną i w drugą, ale żadnych efektów to nie przyniosło...

Myślę że masz zepsute ssanie.

Blad pisze:
I teraz jak wygląda moje gdybanie i myślenie. Czy jest możliwe, że iskra jest podawana w złym momencie? Tzn, kiedy tłok jest w tylnym położeniu, albo czy przez to, że kranik praktycznie cały czas leje paliwo(nie wiem jak to sprawdzić) gaźnik jest przelany?

Nie mógł się przestawic ponieważ w skuterach zapłon ustawia się automatycznie.

Nie może Ci przelewac gaźnika przez za dużą ilośc benzyny ponieważ masz w nim specjalny zawór zapobiegający przelewaniu.
Jeżeli możesz to pożycz od kogoś gaźnik i sprawdź jak będzie chodzic.
Jaki masz tuning?


Ostatnio zmieniony 01 sie 2011, 13:48 przez PlastusR50X, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2011, 23:09 
*

Rejestracja: 17 paź 2009, 8:53
Posty: 20
Lokalizacja: Kamieniec Wrocławski
Pojazd:
Byłem dzisiaj po nowe podciśnienie. Facet powiedział, że może nie odpalać z powodu, że da duże ciśnienie idzie z podciśnienia do gaźnika i iglica tego nie wytrzymuje i przepuszcza przez co gaźnik dostaje za dużo paliwa.
Tuning praktycznie żaden. Jedyne co to Malossi Multivar + stożek bo seryjny nie pasuje. Znajdę chwilę czasu to poskładam wszystko na nowo i zobaczymy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2011, 23:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Ssanie tak mocno nie pomaga, ja nie mam w arreche i nie potrzebne mi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2011, 20:07 
*

Rejestracja: 17 paź 2009, 8:53
Posty: 20
Lokalizacja: Kamieniec Wrocławski
Pojazd:
Brak postępu. Dzisiaj "!@#$%^&" zalał mi pół garażu benzyną. Leciało z filtra powietrza. Coś pewnie w gaźniku się zrobiło. Znajdę chwilę czasu to sprawdzę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 8:58 
*

Rejestracja: 17 paź 2009, 8:53
Posty: 20
Lokalizacja: Kamieniec Wrocławski
Pojazd:
OK, dysza 80. Gaźnik czyszczony już nie wylewa.
Silnik odpala, wkręca się na obroty ładnie, ale bez filtra pow.

Po założeniu czy to stożka czy oryginała silnik od razu gaśnie.
Co to może być?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 9:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Podregulować musisz gaźnik :) Pewnie się zalewa jak zakładasz filtr bo wtedy dostaje mniej powietrza. Albo podnieś zawleczkę na iglicy do góry ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy