Dzisiaj jest 05 mar 2025, 20:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 sie 2011, 14:03 
*

Rejestracja: 17 cze 2011, 6:27
Posty: 74
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
witam mam piaggio free 94' i jedzie mi okolo 60 km/h na serii chciałbym żeby jechał około 80 km/h.Czy zmiana centralki na twardszą coś da?co jak miałem top racing 33% to miał dobry start ale v-max troche słabszy niż teraz.Czy centalka daje start czy prędkośc bo nie wiem.
Co jeszcze może polepszyć moj v-max dodam ze mam ograniczone fundusze i chce to zrobic po taniości.Pomoże ktoś?
Z góry dzięki :D




_________________

A
S
I
O
R


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2011, 14:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
Nie daje prędkości, idzie bardziej w stronie przyspieszenia :) Rolki kup cięższe albo wariator najlepiej. Malossi multivar polecam. Kolega kupił do piaggio szedł mu 60km/h teraz idzie nie całe 90. Wiem że mało prawdopodobne, ale jednak...




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2011, 14:38 
*

Rejestracja: 17 cze 2011, 6:27
Posty: 74
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
tylko taki wariator jest drogi a ja chce cos taniego co zwiekszy v-mak a przyspieszac nie musi dobrze




_________________

A
S
I
O
R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2011, 14:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sie 2010, 21:48
Posty: 331
Lokalizacja: Olesno
Pojazd:
załóż LPG

a tak serio to może cylek już na wykończeniu ?




_________________

P.H.U. OLEJNIK :
OPONY MOTOCYKLOWE I SAMOCHODOWE
CZĘŚCI, FELGI, PODNOŚNIKI
TANIO I SZYBKO
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=16946953
tel: 691 134 410




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2011, 15:07 
*

Rejestracja: 17 cze 2011, 6:27
Posty: 74
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
cylek nowy.po dotarciu




_________________

A
S
I
O
R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2011, 17:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 21:01
Posty: 548
Lokalizacja: Zamosc / okolice
Pojazd:
Mam ten sam problem tylko że tam troche setup mam jakiś , sprawdź może pasek w jakim stanie.




_________________

Sfera

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... ggio+sfera




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2011, 20:20 
*

Rejestracja: 17 cze 2011, 6:27
Posty: 74
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
pasek ok.rolki tez a v-max 60;/
Juz nie wiem co robic?
chce jakies tanie wario uzywane kupic i moze jakis tłumik zeby razem wyszło gdzies 300 zł bo więcej mnie nie stac da się cos wymyslic?




_________________

A
S
I
O
R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2011, 20:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2010, 10:50
Posty: 117
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn
Pojazd:
Moje piaggio nrg leciało 60 jak rozwalił mi się korektor momentu obrotowego warto sprawdzić w moim przypadku pękł jeden bolec wszystko się zakleszczało i pasek nie mógł niżej wejść




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2011, 20:55 
*

Rejestracja: 17 cze 2011, 6:27
Posty: 74
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
a jak to sprawdzic?czy kolektor jest dobry?
Ja słyszałem ze free tak poprostu ma ze jedzie 60 na serii i koniec ;/
i nie wiem czy to prawda.Oby nie,




_________________

A
S
I
O
R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2011, 21:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2010, 10:50
Posty: 117
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn
Pojazd:
Jeśli nie chcesz za dużo grzebać to odkręć pokrywę przekładni tzn zostaw 3 albo 4 śrubki i odpal skuter późnij odkręć śrubki zdejmij pokrywę przekładni i na stopkach daj gaz do dechy i patrz czy pasek w korektorze wchodzi do końca, lub odkręć wariator i sprawdź jak daleko masz przebarwiony rant powinien być jakieś 0,3cm od krawędzi




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2011, 21:40 
*

Rejestracja: 17 cze 2011, 6:27
Posty: 74
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
no i tak jest wchodzi bardzo wysoko.wiec czego winą moze byc tak słaby v-max?
Mam jeszcze jedno pytanko czy np regulacja napedu na serii cos da?jak tak to ja dobrac rolki i centalke?




_________________

A
S
I
O
R


Ostatnio zmieniony 01 sie 2011, 22:03 przez asio_rek123, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2011, 9:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2010, 10:50
Posty: 117
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn
Pojazd:
Skoro tak to prawdopodobnie ten skuter już więcej nie pojedzie bez tuningu, pewnie ma bardzo krótkie przełożenia sprawdź ile obrotów sprzęgła przypada na jeden obrót koła.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2011, 11:09 
*

Rejestracja: 17 cze 2011, 6:27
Posty: 74
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
z tego co pamietam bo kiedys to sprawdzałem to chyba około 13 wiec juz nie wiem;/
a czy tłumik do serii jakis sportowy duzo da?
ajesli nie tłumik to moze przełozenia lepiej kupic?tylko czy one cos dadzą?
Prosze o odpowiedz:D




Zacznij pisać po polsku, zapoznaj się z regulaminem forum.
Booyaka




_________________

A
S
I
O
R


Ostatnio zmieniony 02 sie 2011, 16:41 przez asio_rek123, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2011, 13:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2010, 10:50
Posty: 117
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn
Pojazd:
Wygląda że przełożenia są ok możesz dać sportowe ale nie wiem czy wtedy twój skuter będzie miał ochotę przyśpieszać.
Pozostaje ci chyba tylko sportowy wariator nowy pasek i sportowy wydech, choć przed zakupem tych części pokusił bym się o sprawdzenie w jakim stanie jest cylinder(kompresja).




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 02 sie 2011, 13:47 przez iceartur90, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2011, 17:41 
*

Rejestracja: 17 cze 2011, 6:27
Posty: 74
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
A jak sprawdzić tą kompresje?wkręcić manometr zamiast świecy i kopać?Czy jak?
No i na jakim poziomie powinna być kompresja?




_________________

A
S
I
O
R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2011, 17:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 21:01
Posty: 548
Lokalizacja: Zamosc / okolice
Pojazd:
Wkręcasz manometr i kręcisz rozrusznikiem i ci wyskakuje na manometrze ile ma . Jak będzie 7-8 to jest dobrze .




_________________

Sfera

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... ggio+sfera




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2011, 18:04 
*

Rejestracja: 17 cze 2011, 6:27
Posty: 74
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Ale manometr to wkręcić tam gdzie swiece czy jak?sam manometr podejdzie?
A jesli tpo nie wina kompresji to czego?(Nie mam możliwości sprawdzenia kompresji ponieważ nie ma mnie w domu)




_________________

A
S
I
O
R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2011, 20:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
Są jeszcze takie, bardziej używane u mechaników co wciskasz a nie przykręcasz. Spróbuj rolki kupić tylko cięższe albo tak jak wspominałeś używane wario i tłumik wtedy napewno osiągi Ci się zwiększą




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2011, 20:04 
*

Rejestracja: 17 cze 2011, 6:27
Posty: 74
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
no le jesli to wina przekłądni to tez zwiekszy sie moj v-max?jesli przekładnia jest tak krótka i nie pozwala mi jechac wiecej niz 60?




_________________

A
S
I
O
R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2011, 20:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
a jak idzie te 60 to wyje mocno ?




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy