Dzisiaj jest 05 mar 2025, 20:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 sie 2011, 13:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lut 2011, 17:03
Posty: 87
Lokalizacja: Śrem
Pojazd:
Witam. W poniedziałek ma mi dojść nowy cylinder firmy dr evolution o pojemnosci 70ccm. Skuter jest prawie caly seryjny ma tylko sportowy wydech arrow for race oraz stożek, ( posiadam wiele czesci do regulacji) czy seryjny wal bez wymiany łozysk wytrzyma ten cylinder? posiadam piaggio zip z niewielkim przebiegiem i gaznik seryjny 14". Jeżeli będe musiał wymienic ten wał to ile moge przejeździć na seryjnym, zanim uzbieram na nowy potrzrebowal bym conajmniej miesiąc ;), a na docieranie, czyli bez wielkich prędkosci powinien CHYBA wystarczyc narazie seryjny.. Co myslicie ? Pozdrawiam




_________________

Piaggio Sport


Ostatnio zmieniony 03 sie 2011, 13:26 przez Nild, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2011, 13:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 kwie 2010, 20:34
Posty: 100
Lokalizacja: Piździbory Wielkie
Pojazd: vr6
Wytrzyma spokojnie :) Dr to jest tylko słaby sport także bedzie ok, ewentualnie jak kiedys będziesz miał troche wolnej kasy zainwestuj w łożyska :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2011, 13:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 16:44
Posty: 153
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Kolega na DR evo AC w P/G na seryjnym wale z seryjnymi łożyskami (skuter na full sporcie) przelatał duże kilometry :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2011, 14:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lut 2011, 17:03
Posty: 87
Lokalizacja: Śrem
Pojazd:
aha, dziękuje za wypowiedzi. nie będe zmieniał narazie ani łozysk, ani wału ;)




_________________

Piaggio Sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2011, 14:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
No ja tak samo przejechałem na tym cylku ponad 4 tysiące na seryjnych łożyskach, ale potem się rozsypały. Pav_, z Tobą się nie zgodzę b.dobry cylek. Przyspieszenie ma nie ziemskie v-max niektórzy też wyciągają ponad 100km/h ja sam tyle wycisnąłem na samym cylku i Leo ZX




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2011, 17:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 kwie 2010, 20:34
Posty: 100
Lokalizacja: Piździbory Wielkie
Pojazd: vr6
Czy ja gdzies napisałem ,że to jest zły cylinder ? Sam na takim zrobiłem ok. 8k km z czego większosc przy stuncie. Dr to jest dobra marka, moze nie tak znana jak polini itd. ale przynajmniej wiesz że płacisz za wykonanie nie za markowy napis :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2011, 18:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
napisałeś że to słaby sport zniechęcając np. innych do kupna, a tak naprawdę dorównuje niektórym cylką z serii sport




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy