Dzisiaj jest 26 sie 2025, 17:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 sie 2011, 11:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2008, 22:12
Posty: 450
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
Dzisiaj doszły mi przełożenia, no i sytuacja wygląda tak:

Moje przełożenia które mam:

P 13/53
W 12/42

53/13= 4,08
42/12= 3,50

4,08 * 3,50 = 14,28 obrotu dzwonu na 1 obrót koła


A teraz te które zakupiłem:

P 13/52
W 14/43

i tak:

52/13= 4
43/14= 3,07

Razem: 12,28 obrotu dzwonem na 1 obrót koła.


Ale ze nie chce mi się odkręcać wydechu i i koła i jechać na pneumata żeby mi śrubę odkręcili to wpadłem na pomysł żeby zostawić tą oś od koła która ma 42zęby a resztę założyć ta seryjną i wypada to tak że:

Pierwotne: 13/52
Wtórne: 14/42

czyli

52/13= 4
42/14= 3 :O

I tutaj moje pytanie: CZY MOGĘ TAK ZAŁOŻYĆ TE ZĘBATKI ŻE NIE BĘDĄ OD KOMPLETU? RÓŻNIĄ SIĘ WIELKOŚCIĄ ZĘBÓW? MOŻE SIĘ Z NIMI COŚ STAĆ?




_________________

Sprzedam:
Magneto+stator ducati energia
Mały karter keeway
2x magneto keeway i inne z grubym wałem.


Ostatnio zmieniony 04 sie 2011, 11:01 przez dawid6693, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2011, 11:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Jeśli nie będzie między nimi luzu to oczywiście że możesz tak złożyć.
Ja też tak sobie zrobiłem. Ustawiłem coś koło 12,5 obr.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2011, 12:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2008, 22:12
Posty: 450
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
no i .... żeby wyjąć środkową zębatkę muszę wyjąć tą od koła.... wiec tak czy tam muszę zdjąć koło i wydech.... to teraz pytanie które założyć żeby było 10 czy 12,28 obrotu dzwonu na 1 koła? jaka będzie różnica?


sorry za ppp




_________________

Sprzedam:
Magneto+stator ducati energia
Mały karter keeway
2x magneto keeway i inne z grubym wałem.


Ostatnio zmieniony 06 sie 2011, 11:00 przez dawid6693, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 11:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Zrób tak żeby było 12-12,5 obr. W 1 poście przecież liczyłeś.

Ile da ? Skręć i sprawdź




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 12:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2008, 22:12
Posty: 450
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
skręcone. musiałem założyć tą zębatkę od koła też bo mają inne średnice i nie pasowało. V-max nie mierzony jeszcze :) wychodzi 12,28obrotu :)




_________________

Sprzedam:
Magneto+stator ducati energia
Mały karter keeway
2x magneto keeway i inne z grubym wałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy