Dzisiaj jest 02 sie 2025, 12:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 sie 2011, 23:50 
***

Rejestracja: 20 cze 2010, 12:46
Posty: 515
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
Proszę podać przyczynę dzwoniących pierścieni w cylku S6 streetrace 70 AC.
Mam już nabite 1013 km,a pierścienie, jak dzwoniły, tak dzwonią. :roll:
Jeżdżony na Castrolu full Syntetyk. Pierścienie dobrze zapięły się.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 9:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Skąd wiesz, że to pierścienie? :<




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 10:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
zimnyfull1, może w kościele dzwonią..

Może to łożyska na wale..




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 12:42 
***

Rejestracja: 20 cze 2010, 12:46
Posty: 515
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
łożyska są nowe. SKF teflon C4
łożysko korbowodu Top Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 12:48 
*

Rejestracja: 29 gru 2010, 14:15
Posty: 94
Pojazd:
Miałem tak samo w cylku stage6 sport pro 70 AC, dźwięk jakby blaszka jakaś latała w silniku?? To ja na full manetce przepalałem go kilka razy z góry jadąc ze 100km/h i teraz już się nic nie dzieje. Jak masz wał i łożyska wymienione na wzmacniane możesz spróbować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 15:30 
***

Rejestracja: 20 cze 2010, 12:46
Posty: 515
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
Wał seria po przebiegu niecałych 7k km. Jutro może nagram filmik.


Ostatnio zmieniony 06 sie 2011, 21:14 przez zimnyfull1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 16:00 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2011, 16:22
Posty: 479
Pojazd:
Też to mam. pierścienie do wymiany.




_________________

Mbk bOOster NG 98r. :
-70tka
-króciec top racing
-Gaźnik 21mm + air box
-Hebo NG , rolki 3.4g + talerz Hebo nickiel
-pasek Polini Race
-Polini 2g + Stage6 wingcooler Team + 60% hebo
-Tecnigas Trek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 21:11 
***

Rejestracja: 20 cze 2010, 12:46
Posty: 515
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
thebooster, możesz to jakoś wyjaśnić? Dlaczego? Co mogło się z nimi stać?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 20:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2010, 23:43
Posty: 351
Lokalizacja: Zakroczym
Pojazd:
To chyba jakieś fatum z tymi cylindrami. Mój znajomy też ma ten cylek, Wał Tec EVO łożyska SKF-u i też jest to samo. Jakby jakaś śrubka latała w silniku.




_________________

Wpadnij do mnie:

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=47135

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy