Dzisiaj jest 26 lut 2025, 16:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 sie 2011, 20:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2011, 7:12
Posty: 57
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Chce kupić cylinder co lepsze ... żeliwo czy alu. PROSZĘ NIE PISAĆ ŻELIWO/ALU. BO TAK


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2011, 20:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 14:57
Posty: 344
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Pojazd:
Krobo pisze:
PROSZĘ NIE PISAĆ ŻELIWO/ALU. BO TAK



nie rozumiem tego...


żeliwo jak i alu mają swoje + i -

żeliwo można na nim zrobić szlif ale trzeba go docierać dłużej :D

alu na razie nie wiadomo czy trzeba docierać czy nie ale maks. dociera się je 50-100km co jest plusem :) są pokryte nicasilem co uniemożliwia zrobienie szlifu i cylek idzie do kosza :D więcej plusów nie znam ale niech ktoś się jeszcze dopiszę :D




_________________

Obrazek
Człowiek szybko odchodzi ale wspomnienia o Nim zostają w naszych sercach do końca.
Malina niech Ci ziemia lekką będzie.[*] LWG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2011, 21:11 
*

Rejestracja: 04 wrz 2009, 15:11
Posty: 140
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Ray45 pisze:
Krobo pisze:
PROSZĘ NIE PISAĆ ŻELIWO/ALU. BO TAK



nie rozumiem tego...


żeliwo jak i alu mają swoje + i -

żeliwo można na nim zrobić szlif ale trzeba go docierać dłużej :D

alu na razie nie wiadomo czy trzeba docierać czy nie ale maks. dociera się je 50-100km co jest plusem :) są pokryte nicasilem co uniemożliwia zrobienie szlifu i cylek idzie do kosza :D więcej plusów nie znam ale niech ktoś się jeszcze dopiszę :D


Co za głupoty...

Cytuj:
alu na razie nie wiadomo czy trzeba docierać czy nie ale maks. dociera się je 50-100km
o matko. Jak to jeszcze nie wiadomo? Naukowcy prowadzą jeszcze badania? LOL. Jasne, że się dociera. Prawidłowo powinno być 500km przy alu i 1000 przy żeliwie.

Cytuj:
są pokryte nicasilem co uniemożliwia zrobienie szlifu



NiCaSil nie ma nic do szlifu. Cylinder jest nim pokryty tylko z zewnątrz dla lepszego odprowadzania ciepła. Po prostu nie da się "rzeźbić" w aluminium.


Ray45 proszę Cię, nie gadaj takich głupot bo to żałosne :)


Krobo Ja do naszej vivki kupiłem Airsala t6 70ccm. Głównie ze względu na moc :) Wolałbym, żeby był żeliwny, bo jest co bezpieczniejsze, ale prawidłowo dotarty i zadbany alu potrafi dłużej służyć od żeliwa nawet po kilu szlifach :) I jeszcze lepiej odprowadza ciepło więc trudniej go zatrzeć bo dłużej się nagrzewa. Tyle ode mnie, mam nadzieję, że pomogłem :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 15:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
numerek9113, 1000 km zeliwo ???? !! alu 500 ?? buhaha :mrgreen: w każdym sklepie niemieckim w cylindrach alu jest napisane że zakładamy i jeździmy przez 100 km wolniej zeby pierscienie sie ulozyly a pozniej mozna spokojnie juz jezdzic.... Co do zeliwa to 300 km spokojnie wystarczy




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 15:39 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
numerek9113, alu się dociera hmm dziwne

W tych czasach technologia spokojnie pozwala na to żeby wsiaść i odrazu manetka do połowy, a po 50 km już do oporu -.-.Wystarczy aby cyl rozgrzać przed każdą jazdą

Podaj mi użytkownika jakiegoś cylka hight-end (przeciez i one są z alu, tak jak większość cylków klasy mid-racing/racing) który dociera taki cylek..

to ty głupoty piszesz -.-

Żeliwo - spokojnie wystarczy 300-400. TO nie lata 90 gdzie technologia jeszcze nie była tak dopracowana jak teraz, i docierało się sprzęty po 1000 km




_________________

PAPIER TOALETOWY


Ostatnio zmieniony 06 sie 2011, 15:40 przez Iniector, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 15:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2011, 17:32
Posty: 262
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd:
Iniector x2
alu lepiej odprowadza ciepło i to chyba jego największy plus, a żeliwo ? hm dłuzszy okres docierania ale pozniej mozemy dłuzej na nim jezdzic szlify, ale gorzej odprowadza ciepło, wiec warto zainwestować w dobre chłodzenie. moim zdaniem produkowanie zeliwiakow do AC to bezsens




_________________

pozdrawiam, szerokości


Ostatnio zmieniony 06 sie 2011, 15:49 przez manta980, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 16:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:59
Posty: 707
Lokalizacja: TSN , Łódź
Pojazd:
numerek9113, uhh znawca się znalazł. Pozdro dla pro elo tjunera :wink:
Jak się nie znasz to sie nie wypowiadaj


Co do tematu to jak koledzy wyżej manta980, Iniector, Sopel38,




_________________

Obrazek

Wejdź i oceń mojego speeda
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=96909

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 16:38 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
manta980, do tego jeszcze dodaj że przy prawidłowym użytkowaniu alu wytrzyma troche dłużej niż żeliwo nawet po szlifach ponieważ nicasl jest tak twardy że prawie się nie ździera dlatego nie można robić szlifów, gdzie w przypadku żeliwa jest odwrotnie.
Do tego jak wspomniałem bardzo dobrze odprowadza ciepło, gdzie w żeliwie jest z tym gorzej.




_________________

PAPIER TOALETOWY


Ostatnio zmieniony 06 sie 2011, 16:42 przez Iniector, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 16:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2011, 17:32
Posty: 262
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd:
no właśnie ;) moim zdaniem poroniony pomysł żeby do AC robić zeliwo, to samobójstwo




_________________

pozdrawiam, szerokości




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 16:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:59
Posty: 707
Lokalizacja: TSN , Łódź
Pojazd:
manta980, tak jest dla producentów taniej...




_________________

Obrazek

Wejdź i oceń mojego speeda
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=96909

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 20:33 
*

Rejestracja: 04 wrz 2009, 15:11
Posty: 140
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Dlatego takim jak wam cylki zacierają się po 1000km :) Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 20:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 14:57
Posty: 344
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Pojazd:
numerek9113, ty widziałeś kogoś kto dociera żeliwo 1000km?ja na przykład docieram swojego 500km i jakoś nic się nie stało pierścienie docierałem 50km żeby się ułożyło i tyle i jeździ jak ta lala zero muła ani nic....może żyjesz w zacofanym świecie ale nie wiem czemu poprawiasz każdy mój post mimo że dobrze napisałem....




_________________

Obrazek
Człowiek szybko odchodzi ale wspomnienia o Nim zostają w naszych sercach do końca.
Malina niech Ci ziemia lekką będzie.[*] LWG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 20:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2011, 17:32
Posty: 262
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd:
numerek9113 pisze:
Dlatego takim jak wam cylki zacierają się po 1000km Pozdro


takim ?

Wybacz technologia tak ruszyła do przodu w ostatnich latach ze nie ma potrzeby docierac zeliwo 1000km, po prostu nie ma sensu. Max 700km




_________________

pozdrawiam, szerokości




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 20:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2010, 11:55
Posty: 2
Lokalizacja: Międzybórz :)
Pojazd: Yamaha Aerox
manta980 pisze:
Max 700km

I nawet tyle nie trzeba. 400km w zupełności starczy.




_________________

Pomarańczka ;*


Ostatnio zmieniony 06 sie 2011, 20:55 przez Roost., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 21:03 
*

Rejestracja: 04 wrz 2009, 15:11
Posty: 140
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Nie mówię o jeżdżeniu przez 1000km 30km/h. Najbardziej liczy się pierwsze 200, potem wystarczy nie katować. Ray wcale nie napisałeś dobrze :) popisałeś się z tym szlifem w alu, a raczej powodu jego braku. Ja wolę zadbać o alu przez pierwsze 500km, niż potem zbierać kasę na nowy cylinder. Nie jestem bananem i nie mam wszystkiego za free, dlatego mam szacunek do pieniędzy. Tyle ode mnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 21:08 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
numerek9113, ja posiadam w 2x skuterkach cylki alu (w peugeocie airsal tech racing + porting) a w kymco (Airsal 80ccm sport) i docierałem je max 50km (nawet tego docieraniem nie mogę nazwać, gdyż poprostu śmigałem na pół manetce) tylko zawsze przed jazdą rozgrzewam silnik do optymalnej temperatury i śmigam. w kymco nabiłem już przeszło 4 tys, a w peugeocie dopiero 300. A wszędzie kompresja wynosi jak nowa, 0 problemów z przegrzewaniem. W roxie mam żeliwniaka i śmiga jak śmiga, ale wolałbym alu. Fakt jednym z minusów to jest docieranie, roxa docierałem 300km i śmiga ładnie :>




_________________

PAPIER TOALETOWY


Ostatnio zmieniony 06 sie 2011, 21:09 przez Iniector, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 21:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 14:57
Posty: 344
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Pojazd:
numerek9113 pisze:
Ray wcale nie napisałeś dobrze :) popisałeś się z tym szlifem w alu



napisałem że się nie da go zrobić więc już nie przekręcaj moich słów...




_________________

Obrazek
Człowiek szybko odchodzi ale wspomnienia o Nim zostają w naszych sercach do końca.
Malina niech Ci ziemia lekką będzie.[*] LWG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 21:41 
*

Rejestracja: 04 wrz 2009, 15:11
Posty: 140
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Ray45 pisze:
numerek9113 pisze:
Ray wcale nie napisałeś dobrze :) popisałeś się z tym szlifem w alu



napisałem że się nie da go zrobić więc już nie przekręcaj moich słów...

Czytaj z zrozumieniem i nie wyciągaj kilku słów z kontekstu :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 21:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2010, 13:57
Posty: 251
Lokalizacja: huta
Pojazd:
numerek9113 pisze:
Nie jestem bananem i nie mam wszystkiego za free, dlatego mam szacunek do pieniędzy. Tyle ode mnie.


Co ma szacunek do pieniędzy do ODPOWIEDNIEGO NIE ZADŁUGIEGO docierania Alu? :D




_________________

----------------------------------------------
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=84360 <- mój aerox ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 22:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:59
Posty: 707
Lokalizacja: TSN , Łódź
Pojazd:
pawelkgw, dokładnie

numerek9113, hahaha ja jak maiłem jeszcze 50ccm to nawet jej nie docierałem i nie rozgrzewałem tylko lałem castrola 2T racing i tyle, ful maneta, latanie na kole , palenie gumy i co cylek nawet rysek nie ma zwykłe ślady uzytkowania. miałem jedynie problem z tłokiem bo kiedyś się wnerwiłem i włozyłem cylek na siłe i coś było nie tak z pierścieniami..., tak czy siak mechanik to lekko poprawił jak mógł i uprzedził mie że to krótko pojeździ..., I co nabiłem dodatkowe 1000km i dalej chodzi , nie wspomnie jak go katowałem . A cylek to żeliwo :D Aż sam się dziwie że tyle przeszedł a dalej mozna na nim jeździć lecz teraz przyszedł czas na 70ccm :D




_________________

Obrazek

Wejdź i oceń mojego speeda
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=96909

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy