Dzisiaj jest 30 lip 2025, 0:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 sie 2011, 19:42 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
siemka wydmuchuje mi uszczelniacz od małego kartera nie wiem czemu wszystko było dobrze dopóki go nie wydmuchało silnik był rozbierany do zera i składany na nowych czesciach czy możliwe że coś źle złożyłem ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 20:03 
**

Rejestracja: 27 lis 2010, 20:49
Posty: 442
Lokalizacja: Goniądz
Pojazd: Aprilia SR/MZ ETZ 250
tak zapewne nie dałeś takiej blaszki co dociska uszczelniacz w małym karteze.




_________________

Moje maszyny:

Aprilia SR50/70 99r
viewtopic.php?p=1536447#1536447

MZ ETZ 250 84r
mz-etz-250-reanimacja-do-lat-80-t376099.html

Zapraszam !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 20:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:48
Posty: 573
Lokalizacja: mam wiedzieć
Pojazd:
Może nie założyłeś segera czy jak to się tam zwie pewnie chodzi koledze o to samo co mi ;p




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 20:18 
**

Rejestracja: 27 lis 2010, 20:49
Posty: 442
Lokalizacja: Goniądz
Pojazd: Aprilia SR/MZ ETZ 250
tak tam idzie taka blaszka podobna do literki Y i tam masz taką dziurkę z gwintem to tą blaszke przykrecasz i ona trzyma uszczelniacz.




_________________

Moje maszyny:

Aprilia SR50/70 99r
viewtopic.php?p=1536447#1536447

MZ ETZ 250 84r
mz-etz-250-reanimacja-do-lat-80-t376099.html

Zapraszam !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2011, 10:35 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
no tak dzięki panowie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2011, 17:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 12:52
Posty: 248
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
Ciochan pisze:
tak zapewne nie dałeś takiej blaszki co dociska uszczelniacz w małym karteze.


Co ma ta blaszka do wydmuchania?? W dużym karterze niema żadnego zabezpieczenia i trzyma się uszczelniacz. Sęk musi być w czymś innym gdyż w całej skrzyni korbowej panuje jedno ciśnienie.

Może kolega ma przypchany wydech albo palcem zatykał, może sprężynka na uszczelniaczy spadła lub uległa zniszczeniu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2011, 18:26 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
o jakiej sprężynie mówisz a ta blaszka to nie segar ... A no i przy rozpoławianiu silnika ten uszczelniazbradzo słabo wyszedl a ten od strony wariatora to go nawet nie wyjołem bo nie mogłem:P Czyli zakup uszczelniacza mnie czeka ...

A pozatym dzisiaj nie wydmuhało a chodzi jak chodzi strzela ciśnienie z wydecu odczasu do czasu aż nie zgaśnie muszę go znowu rozebrać :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2011, 19:55 
**

Rejestracja: 27 lis 2010, 20:49
Posty: 442
Lokalizacja: Goniądz
Pojazd: Aprilia SR/MZ ETZ 250
tak tyle ze w duzym karteze masz uszczelniacz duzy i go własnie ciezko jest wyjąc to temu tam nic nie ma a w prawym masz malutki srasznie i go łatwo wydmuchać.




_________________

Moje maszyny:

Aprilia SR50/70 99r
viewtopic.php?p=1536447#1536447

MZ ETZ 250 84r
mz-etz-250-reanimacja-do-lat-80-t376099.html

Zapraszam !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2011, 23:13 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
No i dzisiaj zgasł na wieki

Na domiar złego ukreciłem śrube w karterze fuck!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2011, 7:36 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Suchy... pisze:
Ciochan pisze:
tak zapewne nie dałeś takiej blaszki co dociska uszczelniacz w małym karteze.


Co ma ta blaszka do wydmuchania?? W dużym karterze niema żadnego zabezpieczenia i trzyma się uszczelniacz. Sęk musi być w czymś innym gdyż w całej skrzyni korbowej panuje jedno ciśnienie.

Może kolega ma przypchany wydech albo palcem zatykał, może sprężynka na uszczelniaczy spadła lub uległa zniszczeniu
Ja w quantumie mam pierścien sigera od strony dużego karteru i blaszkę w kształcie litery Y od strony małego karteru.Spręzynka ma za zadanie pomóc uszczelnic ewentualne przecieki karteru ,lub przekładni zasada działania jest taka że wytworzone podcisnienie mieszanki lub oleju napiera na uszczelniacz,a że w miejscu gdzie jest sprężynka jest on elastyczny powoduje zaciskanie w tym miejscu na wałe i uszczelnianie jesli tobie go wypycha spróbuj go wbic smarując cieniutko w karterze najzwyklejszym silikonem ,przed posmarowaniem odtłuśc miejsce pod uszczelniacz i uszczelniacz też benzyną ekstrakcyjną ,po nabiciu pozostaw do wyschnięcia silikonu ,wielokrotnie tak robiłem przy innych uszczelniaczach gdy uszczelniacz wchodził zbyt luźno,trzyma jak żydowska wiara,czasami producenci uszczelniaczy próbują zaoszczędzic na materiale,guma gorszej jakosci i przy nabijaniu juz ją scina z uszczelniacza ,lub gumy dano trochę mniej i już wchodzi uszczelniacz luźniej


Ostatnio zmieniony 09 sie 2011, 9:05 przez n0ooRt, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2011, 10:46 
**

Rejestracja: 27 lis 2010, 20:49
Posty: 442
Lokalizacja: Goniądz
Pojazd: Aprilia SR/MZ ETZ 250
wiem co mówię bo kupiłem miesiąc temu skuter z uszkodzonym silnikiem (nie palił) i gośc powiedział ze jest przytarty tłok i pierscień (cylek stage6 sport pro) i zaopatrzyłem sie w nowy. I jak rozebrałem cylek to patrze i porównuje tłok nowy do starego i wygląda idetycznie nie miał ani ryski i patrze ze tez tu seryjny wał nie wiem jak on to wytrzymał full midrace wiec kupiłem top racing evo ng i łożyska wału Skf c4 metak z uszczelniaczami, kiedy doszło do rozebrania całego silnika to nie było tej blaszki i był wydmuchany uszczelniacz. Po załozeniu wszystko jak ma być odrazu odpalił.

prawy, mały uszczelniacz też mi wchodził letko tak ze 2 palcami mocniej wepchałem. A w lew, duzy uszczelniacz musiałem nabijać przez tulejke, ja wybrałem do tego klucz nasadowy i młotek gumowy.

n0ooRt, tak jest tam taki rowek tak jakby na segar ale mam 2 skutery z sinikiem minarelli horizontal i tam tego nie ma. Jak sie nie myle to ten rowek oznacza do jakiego mementu wbić uszczelniacz ja mam wbity do tej pory az skączy sie rowek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2011, 14:59 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Ciochan pisze:
n0ooRt, tak jest tam taki rowek tak jakby na segar ale mam 2 skutery z sinikiem minarelli horizontal i tam tego nie ma. Jak sie nie myle to ten rowek oznacza do jakiego mementu wbić uszczelniacz ja mam wbity do tej pory az skączy sie rowek.
Ja w quantumie mam seger,rowek głęboki na 2 mm .Taki rowek jest do zabezpieczania segerem uszczelniaczy,łozysk ,jesli tego nie masz to ktos przed tobą juz w tych silnikach grzebał i poprostu segera nie założyl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2011, 11:24 
**

Rejestracja: 27 lis 2010, 20:49
Posty: 442
Lokalizacja: Goniądz
Pojazd: Aprilia SR/MZ ETZ 250
W 2 skuterach tego nie mam a u kolegi w aerox tez tego nie ma. a qantum czu jakos tak to wogle inny silnik ale podobny.




_________________

Moje maszyny:

Aprilia SR50/70 99r
viewtopic.php?p=1536447#1536447

MZ ETZ 250 84r
mz-etz-250-reanimacja-do-lat-80-t376099.html

Zapraszam !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2011, 14:46 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
zapytaj w serwisie czy w nowym silniku skutera jest ten siger czy nie,ja mam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy