Dzisiaj jest 16 sie 2025, 21:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 sie 2011, 16:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Siema .. . Dzisiaj gdy dokręcałem tłumik w moim hurricane tłumik jest seryjny lecz kolanko delikatnie krzywe bo w serwisie dali mi delikatnie źle wytopione lecz zamontowali mi je i było wszystko dobrze .. Dzisiaj odkręciłem je bo chciałem coś zobaczyć dokładniej to czy na końcu kolanka w miejscu gdzie wchodzi do cylindra nie ma jakiejś zwężki stwierdziłem , że nie zaszkodzi sprawdzić więc zrobiłem to . Odkręciłem i sprawdziłem , ze niema no to dokrecam dokręcam delikatnie no i nagle PUUUM i śruba przy samym cylindrze jak na zlość nic nie wystaje pękłą w połowe no i teraz mam pytanie czy jedyne wyjśćie to od środka rozwiercić je mniejszym wiertłem ? Gadałem z dziadkiem to mówi , że wiertło może się ślizgać i uszkodzić gwint . Myślalem z dziadkiem o tym , żeby na środku śruby naznaczyć czymś tak aby wiertło w to dopasować i aby się nie ślizgało . Co o tym myślicie ? Wypali ? . Czy lepiej oddać do jakiegoś mechanika może on ma jakiś sposób , żeby bezpiecznie jakoś to zrobić aby gwint został cały . Jeżeli nic się nie uda to zmuszony będe kupić nowy cylinder.. Z góry dzięki za odpowiedzi

Sorry jeżeli troche powtarzałem słowa albo są błędy ale jestem wkurzony.. ; <


Ostatnio zmieniony 09 sie 2011, 16:29 przez klarok, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2011, 16:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2011, 19:56
Posty: 35
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Jak masz taki jakby plastik na cylku to wyżej głowicy musi wystawac ta śruba i weź płasko szczypce czy tam kombinerki i odkręc ją aż bd ją widac 2 str też tak miałem :D




_________________

Wariator Malossi Multivar
Sprzęgło Stage6 Torque Control
Wydech Stage6 Pro Replica i Yasuni c21
Króciec Ssacy Stage6
membranki stage6
Dzwon Malossi
Pasek Polini
Cylinder Stage6 Streetrace i seria
Gaźnik 19mm Stage6
Osiągi 110+ km/h :D


Ostatnio zmieniony 09 sie 2011, 16:56 przez Telsii, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2011, 17:25 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
punktakiem trzeba środek wyznaczyć i rozwiercasz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2011, 18:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:38
Posty: 533
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Tak jak kolega wyrzej mówi wyznaczasz środek i wiercisz ale najlepiej jak byś oddał do specjalisty żeby ci to zrobił :D




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 09 sie 2011, 18:24 przez Scania124L420, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2011, 21:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Telsii, ta śruba nie wystaje

enduromaster, Scania124L420, czyli dziadek miał racje ; D a mam jeszcze pytanie , żeby cylinder odczepić od skutera to dużo roboty ? Bo raczej nie chce skutera na boku kłaść po 1 , że szkoda go jeszcze co sie uszkodzi a po 2 to nie wygodnie będzie ; < . A koledzy i mam jeszcze takie pytanko czy jak rozwierce to no to co jak na śrubka ma nr 4 to jak rozwierce np wiertłem nr 3 to wtedy ta śrubka pęknie czy co?




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2011, 21:30 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Zaznacz punktakiem śrubę i rozwierć wiertłem 4 - śruba ma gwint 6 w cylindrze . Jeżeli uszkodzisz gwint przy rowiercaniu nagwintujesz otwór na gwint 7 - ja bym radził 8 dajesz śrubę z gwintem 8 i po problemie ... nie trzeba nowego cylindra robić ...
Ja jakieś 2-3 tygodnie temu to samo przerabiałem , nie ściągałem cylindra tylko położyłem się pod skuterem i działałem :)


POWODZENIA :mrgreen:




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2011, 21:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
aragon, napewno 6 ? wydawało mi sie , ze 4 ale w sumie to sie nie znam za bardzo a jak można to nagwintować? jeżeli bym zwalił gwint?

już wiem ; d gwintowniekiem


Ostatnio zmieniony 09 sie 2011, 21:43 przez klarok, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2011, 23:20 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
szybciej wyjmiesz cały silnik niż cylinder :P

wiertło dobrej klasy żeby nie pękło bo jak zostanie to nie rozwiercisz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2011, 0:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
chyba bede wolał skuter na bok położyć i jakoś to zrobić bo ja jestem troche w tym zielony i mam takiego pecha ze jak coś rozbiore to potem nie zloże




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2011, 7:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2011, 22:24
Posty: 0
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Jak tak robiłem i luz , tylko musisz uważać i nie ruszać ręka bo możesz z robić za płasko /szeroko i wtedy można już się pożegnać z cylindrem :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2011, 7:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
aragon, no ma tak działać , że jak rozwierce tym wiertłem nr 4 to ta śruba pęknie tzn tak no skruszy sie ? bo ja juz sam nie wiem .

Kamilolo, jak to za płasko/szeroko ??




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2011, 9:23 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
klarok, Jak będziesz wiercił wiertłem 4 dobrze po środku śruby - to stara ukręcona śruba powinna się kruszyć , jeżeli jednak ci się nie uda i uszkodzisz gwint to nagwinuj na 8 albo jak delikatnie zjedziesz gwint to możesz przejechać gwintownikiem spowrotem 6 :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2011, 17:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
aragon, dzieki i wszystkim innym tez jutro z wujkiem jak wróci z roboty mamy popróbować coś zrobić on sie bardzo dobrze zna na tej całej mechanice to mi pomoże a tak jeszcze głupio sie zapytam jak skuter będzie leżał długo połozony bokiem na trawie to moze cos sie stać/wylać ?




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2011, 22:35 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
płyny
2t może być w każdej pozycji
z 4t lepiej olej zlać i dopiero przechylać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2011, 20:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Wczoraj umówiłem się z wujkiem , że jak jutro ( czyli dziś)wróci z roboty to mi to zrobi bo ja nie chciałem się już sam do tego dotykać bo wiedziałem , że ja zaraz bym coś popsuł . Około 18.30 dlatego ,że dziewczyna u niego była musiał ją odwieźć itp no ale mniejsza o to ok. 18.30 wujek przyjechał ja wyciągnelem skuter z garażu i przechyliłem go na siebie wujek wziął śrubokręt + młotek delikatnie coś tam sie pobawił no i ku mojemu zdziwieniu nie mineło 5min a wujek już to naprawił jestem bardzo zadowolony ponieważ wszystko jest jak dawniej więc jestem happy a dla mojego wujka gratulacje ! . Dziękuje wszystkim, którzy wypowiadali się w tym temacie i próbowali pomóc .

Pozdrawiam klarok




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html


Ostatnio zmieniony 11 sie 2011, 20:55 przez klarok, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy