Dzisiaj jest 16 sie 2025, 23:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 sie 2011, 14:28 
*

Rejestracja: 16 lip 2011, 15:54
Posty: 12
Pojazd:
Witam, posiadam chińskiego 4-suwa, pojemnosc "80cc"... jego v-max wynosi ledwo 65-70na godzine, a setup nie jest najgorszy, wszystko wyregulowane idelanie...Dla porownania chińczyk kuzyna (ten sam silnik) 80cc, 100%seria jedzie bez problemu 80-85..

wrzucilem do niego -

dysza główna (85)
filtr stożkowy
wariator polini speed control (rolki 6.3g)
czerwone sprezynki sprzegla i czarna centralke.

oczywiscie skuter bez zadnych blokad, w tym modelu seryjnie ich nie zakladaja. Proby regulowanie napedu praktycznie nic nie daje...
Co poradzicie aby przelamać ta "magiczna" jak dla mnie bariere 70km/h?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 18:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2011, 17:17
Posty: 89
Lokalizacja: Lubsko (Lubuskie)
Pojazd:
przełożenia może masz zablokowane
jeśli tak to tylko kupno nowych pomoże




_________________

Moto Ventus Prymus II 4t
-Cylinder 80cc MCN
-Malossi Multivar
-sprężyna Hebo +50%
-sprzęgło RMS
-gasbox
Przebieg 10.8tys. km (codziennie rośnie)


http://www.youtube.com/watch?v=A-rGbqZnD8w - filmik mojego autorstwa ;]


Ostatnio zmieniony 07 sie 2011, 18:22 przez Senegal, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 18:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Senegal pisze:
przełożenia może masz zablokowane

Nie ma takiego czegoś jak blokowane przełożenia! Mogą być co najwyżej krótkie lub długie.

Odkręć pokrywę przekładni, postaw skuter na stopce i sprawdź ile ma obrotów dzwonu na jeden obrót koła.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2011, 10:04 
*

Rejestracja: 16 lip 2011, 15:54
Posty: 12
Pojazd:
Senegal, nie przelozenia nie sa raczej za krotkie, kumpel ma ten sam skuter, tez 80cc (rowniez ja montowalem) i lata mu 80-85...
moj zostal rozregulowany po wizycie w miejskim "serwisie", przeglad gwarancyjny czyli zmiana oleju rozpoczely ta tragedie, mieszanka jest dobra, swieca ma kolor kawy z mlekiem, na stozku nie ma muła, na seria filtrze jest to samo...Probowalem zmieniac moduły (seria, niby sportowy z chin i z 4t kuzyna...oczywiscie zadna rożnica)... regulacje napedu i zmiana sprezynek sprzegla tez nie daja efektu, mi zabraklo pomysłów.

lamal, w jakim celu to wykonac? :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2011, 11:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2011, 17:17
Posty: 89
Lokalizacja: Lubsko (Lubuskie)
Pojazd:
zrób jak lamal piszę
zobaczysz wtedy jakie masz przełożenia (lepiej sprawdzić)


ps: lamal, tak się mówi... krótkie = blokowane :roll:




_________________

Moto Ventus Prymus II 4t
-Cylinder 80cc MCN
-Malossi Multivar
-sprężyna Hebo +50%
-sprzęgło RMS
-gasbox
Przebieg 10.8tys. km (codziennie rośnie)


http://www.youtube.com/watch?v=A-rGbqZnD8w - filmik mojego autorstwa ;]


Ostatnio zmieniony 08 sie 2011, 11:33 przez Senegal, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2011, 12:23 
*

Rejestracja: 16 lip 2011, 15:54
Posty: 12
Pojazd:
postaram sie zrobic to jutra, i tak mam do wymiany wentylator wariatora... Senegal, ile te dluzsze przelozenia by kosztowaly?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2011, 14:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2011, 17:17
Posty: 89
Lokalizacja: Lubsko (Lubuskie)
Pojazd:
jak trafisz używane 150zl
nowe około 300zl... Naraku
ale na 100% to nie wiem




_________________

Moto Ventus Prymus II 4t
-Cylinder 80cc MCN
-Malossi Multivar
-sprężyna Hebo +50%
-sprzęgło RMS
-gasbox
Przebieg 10.8tys. km (codziennie rośnie)


http://www.youtube.com/watch?v=A-rGbqZnD8w - filmik mojego autorstwa ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2011, 15:42 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Ma być 11 obrotów dzwonem na 1 obrót koła jeśli będzie więcej to masz krótkie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2011, 16:13 
*

Rejestracja: 16 lip 2011, 15:54
Posty: 12
Pojazd:
John8walker, sprawdzilem, dokładnie 11 obrotów na jeden koła... więc co może być przyczyną?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2011, 19:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2011, 17:17
Posty: 89
Lokalizacja: Lubsko (Lubuskie)
Pojazd:
może masz pasek zjechany?
albo tuleja z wariatorem polini była dłuższa od seryjnej... i teraz pasek nie wchodzi na samą górę wariatora (talerze się nie schodzą i taki mały v-max)

ps: też miałem taki mały v-max przez zjechany pasek i minimalnie za długą tuleję wariatora




_________________

Moto Ventus Prymus II 4t
-Cylinder 80cc MCN
-Malossi Multivar
-sprężyna Hebo +50%
-sprzęgło RMS
-gasbox
Przebieg 10.8tys. km (codziennie rośnie)


http://www.youtube.com/watch?v=A-rGbqZnD8w - filmik mojego autorstwa ;]


Ostatnio zmieniony 09 sie 2011, 19:12 przez Senegal, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2011, 19:53 
*

Rejestracja: 16 lip 2011, 15:54
Posty: 12
Pojazd:
Senegal, pasek wymienilem dwa dni temu, znajomy stwierdził że to może być przyczyna tego vmax-u wiec zakupilem nowy, niby "kewlar" z allegro...

tuleje sa takie same, a na obu wariatorach v-max jest taki sam..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2011, 20:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2011, 17:17
Posty: 89
Lokalizacja: Lubsko (Lubuskie)
Pojazd:
to ja bym stawiał że tuleja za długa.. skrócenie o 1/2mm da jakieś 5km/h
ale spadnie przyśpieszenie




_________________

Moto Ventus Prymus II 4t
-Cylinder 80cc MCN
-Malossi Multivar
-sprężyna Hebo +50%
-sprzęgło RMS
-gasbox
Przebieg 10.8tys. km (codziennie rośnie)


http://www.youtube.com/watch?v=A-rGbqZnD8w - filmik mojego autorstwa ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2011, 20:25 
*

Rejestracja: 16 lip 2011, 15:54
Posty: 12
Pojazd:
Senegal, hm... przyspieszenie jest b.dobre, sprobóje skrócic stara tuleje z seri i wrzucić, zobaczymy co to da. Odezwe sie jak sprawdze :)

"skrócenie o 1/2mm" - mam rozumiec to ze:
a) 1 do 2mm
czy b) 0.5mm ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2011, 20:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2011, 17:17
Posty: 89
Lokalizacja: Lubsko (Lubuskie)
Pojazd:
właśnie, może skróć najpierw 0,5mm i zobacz efekt, jak nic nie da to 1mm..
oby nie za dużo, bo skuter będzie miał muła




_________________

Moto Ventus Prymus II 4t
-Cylinder 80cc MCN
-Malossi Multivar
-sprężyna Hebo +50%
-sprzęgło RMS
-gasbox
Przebieg 10.8tys. km (codziennie rośnie)


http://www.youtube.com/watch?v=A-rGbqZnD8w - filmik mojego autorstwa ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy