Dzisiaj jest 14 sie 2025, 18:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 sie 2011, 16:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
Witam! mam taki problem, bo mam silnik w keewayu minarelli lc, przelozylem do niego membrane, kruciec i gaznik z keewaya do tego silnika.

I jest taka sytuacja, jak dam z miejsca na full i jak sie wkreci to robi na 1 sek tryhryhr a potem buuut, czyli go zalewa.

dysza nie ruszana była wiec chyba ta zablokowana siedzi jeszcze.

wiec moim zdaniem chyba trzeba dać wiecej powietrza tą srubką? czy iglicą sie pobawić? niżej wyżej? o 1 ząbek.


i druga sprawa że jak sie juz jedzie np 60-65 i chce sie dac gaz i daje full to ledwo sie zbiera i przy 8tys obrotach buuut, a tak to z 7.2 do 8tys ledwo ;p.

a jak sie nagrzeje to zaczyna isc od 6.9tys i od 8tys but.

czym moze to byc spowodowane? zalewaniem?

bo sprzeglo mam z keewaya a w nim malossi żółta docisk, i hebo niebieskie sprezynki.

pasek to yamaha oryginalny z 97roku chyba bo silnik taki rok ma.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 10 sie 2011, 16:10 przez Pyle, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2011, 19:10 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
nie wierze ze nikt nie wie ;/ pomocy ludzie bo mi pali tyle ze ;p..\

przepraszam za PPP ale sie spiesze bo za niedlugo zlot.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2011, 8:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sie 2010, 17:37
Posty: 81
Lokalizacja: lomza
Pojazd:
jak by to bylo zpowodowane sprzeglem lub wariem i paskiem to by ci nie zgazl
moze membranki zobacz, wyczysc dysze, i spróbuj wyregulowac powietrzem




_________________

RexiK
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 26#1509626




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2011, 12:00 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
ale co?

u mnie nie gasnie tylko tak jak by przepala tą mieszanke wiekszą ale z trudnością i potem buut.

dysza napewno czysta, membranki jak mowilem są z keewaya nowiuskie, w filtrze nie ma benzyny bo patrzylem wiec git.

sprubuje wyregulowac powietrzem, to co to mam wkrecac srubke od powietrza to wiecej jego czy mniej?




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2011, 21:00 
**

Rejestracja: 04 kwie 2010, 13:22
Posty: 344
Lokalizacja: Lbn
Pojazd:
Jeżeli wykręcasz to dostaje więcej paliwa. Co do tematu to opuść iglice o 1 ząbek i powinno być git.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 14:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sie 2010, 17:37
Posty: 81
Lokalizacja: lomza
Pojazd:
przemo1110pl9 pisze:
Jeżeli wykręcasz to dostaje więcej paliwa.
to sruba od powietrza jak nazwa mowi benza bedzie taka sama tylko przy wykreceniu bedzie wiecej powietrza i odwrotnie jak sie dokreca




_________________

RexiK
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 26#1509626


Ostatnio zmieniony 12 sie 2011, 14:56 przez Dżepetto, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy