Dzisiaj jest 25 lut 2025, 17:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 sie 2011, 2:03 
*

Rejestracja: 08 maja 2010, 8:28
Posty: 93
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Witam jakie paliwo wg. was jest najlepsze? Chodzi mi o paliwo do naszych skuterków(głownie o 4t). Otóż zawsze lałem 95 z dowolnej stacji, czy jest sens lania 98 albo V-Power Racing ? Czy to poprawi osiągi i kulture pracy silnika? Czy wrecz odwrotnie?




_________________

Romet C1 for the win ;D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 6:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 12:09
Posty: 1376
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd: BMW E30
Poczekaj niech znajdę tylko numer świata motocykli w którym był obszerny test to powiem ci jakie najlepsze ;)




_________________

///BMW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 6:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2009, 22:35
Posty: 364
Lokalizacja: Świebodzin
Pojazd:
nemesis, Teraz to się liczy paliwo najtańsze xd A tak to chyba V-Power Racing.




_________________

Obrazek

"Przy 180 trudno zobaczyć 40 na znaku" xd
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1132863#1132863 <= WBIJAĆ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 7:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 20:00
Posty: 480
Lokalizacja: Asa Bay
Pojazd: AR 147
95. Reszta jest za sucha.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 7:57 
*

Rejestracja: 27 mar 2010, 13:32
Posty: 166
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
Miki6830, reszra jest za droga ;D




_________________

Radek321 pisze:
ona, ze albo solowa, albo przyznam, ze ona by mnie rozwaliła... no a głupio mi było tak przyznać więc chyba w pon czeka mnie solówa z nia, kurde nie wiem czy brac kumpli zeby jak cos pomogli?

http://www.polskajazda.pl/Profil,Motowe ... port/73533




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 8:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 20:00
Posty: 480
Lokalizacja: Asa Bay
Pojazd: AR 147
marcinx260494, też.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 8:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Wczoraj na stacji pokusiło mnie policzyć jaka jest różnica w zakupie 95 a 98 czy V-Pover Racing i stwierdziłem, że nie wiem po co cały ten szum. Tankując za 50 zł (Shell w Wawie na Puławskiej) Pb 95 za 5,33 masz koło 9,38l a V-Pover Racing 5,99l czyli masz 8,34l czyli w tym przypadku różnica wynosi raptem litr czyli w skuterze tak szybko tego nie odczujesz. Natomiast w Warce na Orlenie Pb95 jest za 5,29 co daje 9,45l (a więc AŻ 0,07l więcej niż na Shellu w Wawie czyli praktycznie masz tyle samo paliwa.) a Verwa 98 jest po 5,55 czyli masz 9l a więc oszczędność znowu znikoma 0,45l na 50zł czyli na litrze jest to niezauważalne. Więc nie ma co płakać takie różnice dopiero zauważa się na stacji przy wielkich bakach i kwotach (chociaż 239,6zł za pełny bak V-Pover Racing w porównaniu do 211,6zł za Pb95 z Warki to różnica nie jest kolosalna). 98 podobno potrafi pogorszyć osiągi, ale V-Pover Racing zwiększa gdyż ma inne dodatki (podobno lepsze niż 98 ta jakoś gorzej jest traktowana) czy coś w tym stylu jak nie pojeździsz na 3 typach paliw to się nie przekonasz, które lepsze.




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 10:12 
***

Rejestracja: 17 sty 2010, 12:22
Posty: 1052
Lokalizacja: opole
Pojazd:
dla mnie ceny paliw nie rosną bo zawsze za 20zł tankuje :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 10:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2010, 17:08
Posty: 763
Lokalizacja: ;]
Pojazd:
Kiedyś było na mistrzach, że nie ważne czy paliwo kosztuje 3zł czy 5z bo zawsze za 50zł tankuje :roll:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2300966#2300966
<-<-<-SENDA :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 10:26 
*

Rejestracja: 15 lip 2011, 21:47
Posty: 66
Pojazd:
Z tym paliwem to też jest różnie na nie których stacjach masz lane paliwo z jednego zbiornika ale z 2 dystrybutorów (95, 98) i nie wiesz jaką benzyne tak naprawdę lejesz czy 95 czy 98. Więc lepiej tankować na renomowanych stacjach.




_________________

Zapraszam do mojego huragana ;p
Nowe up-y

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=239946




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 10:32 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2011, 19:10
Posty: 117
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
Cytuj:
95. Reszta jest za sucha.


dokładnie, nie rozumiem niektórych, którzy tankują do swoich 50cc paliwo 98. Nie dość że droższe, to nic nie da, tylko silnik na nim ma gorzej :cool: wbijcie sobie do pały że do skuterów o pojemności 50 leje się 95, owszem, jak większa pojemność to można lać 98, bo może ciut poprawić dynamikę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 10:38 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 kwie 2010, 18:30
Posty: 167
Lokalizacja: Piotrowice/Bychawa
Pojazd:
razor99 pisze:
Wczoraj na stacji pokusiło mnie policzyć jaka jest różnica w zakupie 95 a 98 czy V-Pover Racing i stwierdziłem, że nie wiem po co cały ten szum. Tankując za 50 zł (Shell w Wawie na Puławskiej) Pb 95 za 5,33 masz koło 9,38l a V-Pover Racing 5,99l czyli masz 8,34l czyli w tym przypadku różnica wynosi raptem litr czyli w skuterze tak szybko tego nie odczujesz. Natomiast w Warce na Orlenie Pb95 jest za 5,29 co daje 9,45l (a więc AŻ 0,07l więcej niż na Shellu w Wawie czyli praktycznie masz tyle samo paliwa.) a Verwa 98 jest po 5,55 czyli masz 9l a więc oszczędność znowu znikoma 0,45l na 50zł czyli na litrze jest to niezauważalne. Więc nie ma co płakać takie różnice dopiero zauważa się na stacji przy wielkich bakach i kwotach (chociaż 239,6zł za pełny bak V-Pover Racing w porównaniu do 211,6zł za Pb95 z Warki to różnica nie jest kolosalna). 98 podobno potrafi pogorszyć osiągi, ale V-Pover Racing zwiększa gdyż ma inne dodatki (podobno lepsze niż 98 ta jakoś gorzej jest traktowana) czy coś w tym stylu jak nie pojeździsz na 3 typach paliw to się nie przekonasz, które lepsze.


Jak by ci skuter palił 7l to byś się z każdym litrem liczył...




_________________

Robcio664 pisze:
Witam.
mam takie do wasz pytanko otóż...
czy na skuterze 4t 50cc da się zrobić stunt? I co to w ogóle jest za trik? I jakie można jeszcze robić triki na skuterze 50cc 4t?
pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 11:13 
*

Rejestracja: 08 maja 2010, 8:28
Posty: 93
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Tankowałem do mojego 4t(70cc) 95 osiągi hmm 80km/h leje 98, niby lepiej sie zbiera. Teraz naleje te V-Power Racing zobaczymy jak na nim sie zachowa. Ogolnie roznica 50groszy od litra nie robi mi różnicy skoro spalam tak mało. Wie ktoś może co daje Eter? Ojciec mi opowiadał ze za ich czasów dodawano eter by polepszyć osiągi i to działało tylko że silnik dostawał w dupe.




_________________

Romet C1 for the win ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 11:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
nemesis pisze:
Witam jakie paliwo wg. was jest najlepsze?

95, najlepiej bez wody :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 11:15 
***

Rejestracja: 19 gru 2010, 19:51
Posty: 662
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
Eter? Nie wiem czy to oto chodzi ale jest coś takiego jak wzmacniacz oktanów:) Po prostu po tankowaniu dolewasz do baku :P Proporcje masz na butelce :)




_________________

Domin192 pisze:
Pomykałem dziś roxem ponad 105, bez kasku z włączonymi neonami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 11:17 
***

Rejestracja: 19 gru 2010, 19:51
Posty: 662
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
Vertux pisze:
Cytat:
95. Reszta jest za sucha.


dokładnie, nie rozumiem niektórych, którzy tankują do swoich 50cc paliwo 98. Nie dość że droższe, to nic nie da, tylko silnik na nim ma gorzej :cool: wbijcie sobie do pały że do skuterów o pojemności 50 leje się 95, owszem, jak większa pojemność to można lać 98, bo może ciut poprawić dynamikę.


Ja lałem zawsze 98 przebieg koło 7k i gdyby nie wypadła zawleczka to cylinder idealny :)

różnicy w cenie nie odczujesz :)


Edit: Pokusiłem się o wyliczenie :)

Jeśli skuter pali 4l :) A w sezonie robisz 5tyś km przy różnicy w cenie 20gr :P
To po 5tyś km zapłacisz o 40zł więcej lejąc cały czas 98:)


Ps. Ale mi różnica :D




_________________

Domin192 pisze:
Pomykałem dziś roxem ponad 105, bez kasku z włączonymi neonami


Ostatnio zmieniony 12 sie 2011, 11:21 przez przemek.99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 11:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 15:36
Posty: 862
Lokalizacja: Sejny Racing Team :D
Pojazd: Speedfight 2 Racing Custom
Ja zalałem ostatnio 100oktanowe za 6zł i powiem ,ae fajnie idzie ,ale silik dostaje po tyłku




_________________

Obrazek

Speedfight II AC RACING 50cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 11:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 20:00
Posty: 480
Lokalizacja: Asa Bay
Pojazd: AR 147
Vertux pisze:
Cytuj:
95. Reszta jest za sucha.


dokładnie, nie rozumiem niektórych, którzy tankują do swoich 50cc paliwo 98. Nie dość że droższe, to nic nie da, tylko silnik na nim ma gorzej :cool: wbijcie sobie do pały że do skuterów o pojemności 50 leje się 95, owszem, jak większa pojemność to można lać 98, bo może ciut poprawić dynamikę.

W samochodach z silnikami 1.2, 1.4 (czyli o małej pojemności) producent zaleca tankowanie 95, pisze to na klapce od wlewu paliwa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 12:40 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2011, 19:10
Posty: 117
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
Cytuj:
Jeśli skuter pali 4l :) A w sezonie robisz 5tyś km przy różnicy w cenie 20gr :P
To po 5tyś km zapłacisz o 40zł więcej lejąc cały czas 98:)


wiesz, dla ciebie może i nie ma różnicy, ale za te 40zł zrobiłbyś jeszcze +/- 150km. Tu kilka groszy, tam kilka groszy i kasy nie ma :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 12:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
stunterpl pisze:
Jak by ci skuter palił 7l to byś się z każdym litrem liczył...


Czyli jak mi samochód pali 7l w zabudowanym to się nie liczę? Ale np. 0,4l na 50zł to chyba nikogo nie zbawi? To się odczuje dopiero przy spalaniu rzędu 20-30l na 100, ale nie przy takich ilościach dopiero przy 100zł masz prawie litr różnicy (a skuterem mało się jeździ więc 100zł to raczej na dość długo starczy). A co do tego, że droższe nic nie da to się trochę mylicie właśnie podstawową zasadą w 98 jest większa odporność na spalanie stukowe (detonacyjne) co za tym idzie silnik pracuje równiej i płynniej niż na 98 a jak chcecie mieć mokre paliwo lejcie 70 oktanowe. Ja skuterem jeździłem na 95 oraz 98 a i V-Pover Racing się lało to powiem, że jednak w osiągach może i nie czuć było różnicy, ale chociaż silnik dostawał "czystszego" paliwa (98 czy V-Pover Racing mają współczynnik czy coś tam osadzania się osadu około 6 razy mniejszy niż wymaga tego unia).

To teraz na większą skalę obliczenia: 30tyś km przy spalaniu 6l dla:
V-Pover Racing (cena 6zł litr): 10800zł
Verva 98 (cena 5,55) 9990
Pb 95 (cena 5,29) 9522

Małe podsumowanie:
Różnica między V-Pover Racing a Pb95 po 30tyś wynosi 1278zł jednak między Verwą 98 a Pb95 już tylko 486zł a więc biorąc pod uwagę, że nawet samochodem robi się taki przebieg w około 2 lata (biorąc pod uwagę normalne użytkowanie) nie jest wcale taka wielka różnica w cenie. A jeżeli ktoś robi 4tyś km rocznie i narzeka, że paliwo jest drogie (rocznie zapłaci tyle ile ja muszę za jedno tankowanie do pełna) to sory, ale to już przesada.

Miki6830, u mnie jest w instrukcji "minimum 95 oktanów" cóż to chyba w jakiś prostych silnikach i to tych starszych




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 12 sie 2011, 12:49 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy