Dzisiaj jest 25 lut 2025, 17:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 sie 2011, 20:10 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Siema, właśnie zatarł mi się cylinder i nie opłaca mi się robić mojego dlatego chcę włożyć do BWS horizontal na bebęn i teraz pytanie co pasuje z mojego silnika do miny horizontal.

- zapłon, iskrownik ?
- magneto ?
- przełożenie : pasuje
- wariator : pasuje


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 20:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
Magneto i zapłon na 99% pasuje, jak robisz na AC to obudowy cylka i wiatrak także,




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 20:27 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Bo mi koleś mówił

"nie, w podstawce iskrownika otwory nie pasują"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 20:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2009, 22:14
Posty: 286
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
adikSR, Co on pierdzieli . Pasuja na bank . Ja z bws mialem iskrownik w sr .. Do tego pasi Ci amor gaźnik świeca głowica jak w ac robisz wario sprzeglo dzwon korektor łożyska i takie pierdoły .




_________________

Obrazek
http://bikepics.com/members/szwedo22/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 20:46 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
O kurcze to baja to tylko muszę kartery na tarczę poszukać, chłodnicę i cylek LC z pompą, bo magneto może zostać od bws jak założę LC?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 20:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
adikSR, może zostać tylko potrzebujesz piny pompy wody które chyba są montowane w miejsce śrub witraka na magnecie, a no i wał jest chyba inny, i wiadomo pierdoły jak zawór membranowy króciec,




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 21:07 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Mam 600 zł wyrobię się ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 22:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2009, 22:14
Posty: 286
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
adikSR, Spokojnie . Kartery z wałem i przełożeniami jak się zepniesz to za 200 nawet dorwiesz . + cylek TNT moge Ci polecic za 129zl dobra jakość nawet za tą cene .. I te pierdoły . Da rade .




_________________

Obrazek
http://bikepics.com/members/szwedo22/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 22:09 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Przełożenie mam, chodzi głównie o kartery z wałem bo cylek to też mogę od kumpla nawet sobie pożyczyć. Bo się dzisiaj zgasiłem ;/ napęd mi się przegrzał, pasek pękł,rolki kwadratowe się zrobiły, i wszystko w silniku fioletowe :D A kompresja marna jak nie wiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 23:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Zapłon nie pasuje, drugi otwór jest inaczej niż w hori. Miałem w rękach obydwa zapłony i próbowałem włożyć zapłon od hori do verta. Nie da rady, można rozwiercać podstawe ale możesz nie trafić w dobry punkt i zapłon będzie wyprzedzony albo opóźniony czyli skuter nie będzie chodził normalnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 23:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2009, 22:14
Posty: 286
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
FLYP001, No to ja nie wiem jakim cudem wsadziłem z bws'a zapłon bez przeróbek ;/




_________________

Obrazek
http://bikepics.com/members/szwedo22/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 23:39 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
A jak z wałem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2011, 8:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2010, 21:53
Posty: 125
Lokalizacja: Szczerców
Pojazd:
Pasuje: napęd oprócz paska, gaźnik, przełożenia ale są krótsze niż w horizontal, magneto.
Chyba to wszystko.. iskrownik nie pasuje na 100 % bo sprawdzam.. (otwór w podtsawie jest w innym miejscu) wał to chyba oczywiste że pasować nie będzie, obudowy cylindra także do AC nie pasują,




_________________

Liczy się wnętrze a nie wygląd.. chociaż nie zaszkodzi jak jest ładnie :P

Aprilia SR High End 20 PS
!Zacnie!

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0


Moje małe kochanie <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2011, 9:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 13:25
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
z verticala do horizontala pasuje wał, ale bedzie mniejsze sprężanie




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2011, 10:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
Mati-Freak, pasek powinien pasować przecież vertical ma pasek długi czyli taki jak w minie hori nowszej, a przełożenia nie koniecznie krótsze zależy jaki rocznik verticala, ja z tego co liczyłem mam 12,5 czy 13 obrotów dzwonem na jeden obrót kołem,

A tak obudowa cyla nie pasuje po pierdzieliło mi się ale pasuje obudowa wentylatora,




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2011, 11:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 18:03
Posty: 1716
Lokalizacja: Dubaj
Pojazd: Peugeot 308
Z tego co pisze to chce LC zrobić to po chvj mu obudowa cylindra, a pasek nie bd pasował bo vertical ma krótkie a hor długie, wał chyba też może nie pasować bo podobno krótszy jest w verticalu niż u hor.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2011, 11:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
pawelNS, vertical jest długi miszczu, jak chcesz możesz sobie wejśc w sklepie mielocha w kategorie yamaha slider i masz paski i co jakoś jest dopisek minarelli długie, krótkie to są stare hori z felgą 10", a z wałem chodzi o to że ma mniejszą średnicę i będzie miał słabe sprężanie, a co do długości to nie wiem,

Booster zapewne i tak skończy w częściach jak speed, tph i chyba coś jeszcze co autor miał w nieodległej przeszłości,




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2011, 14:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
adikSR pisze:
Przełożenie mam, chodzi głównie o kartery z wałem bo cylek to też mogę od kumpla nawet sobie pożyczyć. Bo się dzisiaj zgasiłem ;/ napęd mi się przegrzał, pasek pękł,rolki kwadratowe się zrobiły, i wszystko w silniku fioletowe :D A kompresja marna jak nie wiem.


Ale przełożenie lepiej mieć z LC bo dłuższe jest :) Bo zauważ , że AC na serii 75 km/h a LC 85 km/h :)




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2011, 19:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Cytuj:
Ale przełożenie lepiej mieć z LC bo dłuższe jest Bo zauważ , że AC na serii 75 km/h a LC 85 km/h


Tak tak a świstak siedzi i zawija je w sreberka. Zauważ że do porównania musiałbyś mieć jeden silnik i zmieniać przełożenia. Robiłeś to? Sprawdzałeś doświadczalnie? Czy tylko liczyłeś sobie obroty koła na obroty dzwonu w kilku skuterkach? Albo ubzdurało ci się że jeśli skuter jest chłodzony powietrzem to nie może lecieć 80 czy 70. To nie peugeoty albo morini że przełożenia są rzeczywiście krótsze/dłuższe albo blokowane. Piszesz bzdury bo w minie nigdy tak nie było żeby przełożenia dawały 10km/h, fakt są krótsze i dłuższe ale nie tak bardzo jak w peugeotach, wymiana jest prawie nie zauważalna. Jeśli przełożenia sportowe dawałyby 10km/h na v-maxie to czemu każdy najpierw kupuje wario, wydech, cylek itd a tuning kończy na przełożeniach? Myśl :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2011, 20:07 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
dokładnie sławek z forum założył sobie do bws przełożenia od roxa bodajże i różnica znikoma




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy