Dzisiaj jest 01 mar 2025, 4:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Wybór cylindra
Post: 12 sie 2011, 0:11 
*

Rejestracja: 13 lip 2011, 0:01
Posty: 9
Pojazd:
Mam Rieju RS2 ogólnie rzecz biorąc seryjne, jedyne co zostało zmienione to wydech (Conti CHR Carbon). Niestety seryjny tłok poległ w boju... szukam teraz czegos na zamianę. W sumie to chcę wydać jak najmniej, a już na pewno nie mam zamiaru wymieniać wału, gaźnika itd.
Pytanie czy brać zwykły seryjny, czy może na jakimś sporcie 70cc pojeżdżę bezawaryjnie bez modyfikowania całego silnika?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 12:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak wał z łożyskami w dobrym stanie to możesz wkładać 70ccm ale gaźnik i tak musisz dać większy.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 13:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 11:04
Posty: 350
Lokalizacja: ŚLĄSK
Pojazd:
A gaźnik masz 16mm dellorto? Myśle że dało by rade na takim polatać.




_________________

Moja maszyna:
http://polskajazda.pl/Motocykle/Rieju/MRX-50/123534
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 5&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 15:49 
*

Rejestracja: 13 lip 2011, 0:01
Posty: 9
Pojazd:
Tak, gaźnik to Dellorto PHBN16. Co do wału i łożysk to nie wiem w jakim są stanie, ale przejechałem na nich niecałe 8500km na seryjnych częsciach, więc chyba zajechane nie są.

Macie jakies konkretne propozycje cylka? Airsal Sport, czy może coś innego?


Ostatnio zmieniony 12 sie 2011, 15:50 przez pacio94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 16:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
To zobacz w jakim stanie jest korba i łożyska na wale.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 18:19 
*

Rejestracja: 13 lip 2011, 0:01
Posty: 9
Pojazd:
Pytałem o cylinder. Zobaczę jak wygląda wał jak rozbiorę silnik. Na razie chcę zobaczyć ile kasy potrzebuję, żeby go znowu uruchomić...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 22:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 11:04
Posty: 350
Lokalizacja: ŚLĄSK
Pojazd:
Ja bym wrzucił airsala 70 sport i wzmacniane łożyska wału. Ale niech się wypowiedzą jeszcze inni.




_________________

Moja maszyna:
http://polskajazda.pl/Motocykle/Rieju/MRX-50/123534
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 5&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2011, 12:10 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
tomcioxxx, Potwierdzam, ewentualnie Power Force 70cc




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2011, 16:14 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
Power Force to shit po 1500km słabnie kompresja i zazwyczaj nie chce przekroczyć 10 tyś obrotów nawet po dobrym dotarciu

tłoki mają takie kijowe że masakra


airsal lepszy wybór




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2011, 16:14 
*

Rejestracja: 13 lip 2011, 0:01
Posty: 9
Pojazd:
Ten Power Force jest warty zakupu? Opinie raczej średnie krążą, a nie chciałbym wtopić kasy... mam na myśli wytrzymałość.

-------
EDIT:

No to mam odpowiedź :P dzięki, będę się brał za rozbieranie sprzęta, zobaczę co i jak.


Ostatnio zmieniony 13 sie 2011, 16:17 przez pacio94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2011, 16:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 11:04
Posty: 350
Lokalizacja: ŚLĄSK
Pojazd:
Power force to chińczyk już lepiej dołożyć te 100zł i airsala mieć...




_________________

Moja maszyna:
http://polskajazda.pl/Motocykle/Rieju/MRX-50/123534
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 5&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2011, 17:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2011, 11:48
Posty: 82
Pojazd:
Power force to nie chińczyk tylko tajwan czy jakos tak a więc troche lepiej : )
Sam go mam, osiągi dobre, przy wydechu conti CHR (też taki mam) ma na prawde niezły dzwięk. Sam przejechałem na nim poniżej 1500 km nie pamietma dokładnie ile +/-100-200km. I jak na razie kompresja jest w porzadku. Ale jest problem bo wywaliło mi uszczelke pod głowicą i nigdzie takiej nie moge dostać. Ale gdyby nie to to polecam : )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2011, 22:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Pewien chłopak z Poznania miał ten cylinder w Motorhispanii RX50 i zrobił na nim 7tys km a później zrobił swap ok CBR 125.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2011, 10:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 8:38
Posty: 230
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Sam mam Power Force i polecam go...

Jak na razie nabite ok. 3tyś. km i wszystko ok....




_________________

Obrazek

Odwiedź moją RS ;] http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... t=#1182263




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy