Dzisiaj jest 02 gru 2024, 0:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 192 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2011, 18:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
no widzisz, to skoro chcesz wydech i wariator to na pewno nie będzie miało mocy na 8tyś..


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2011, 18:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
mass143, Cos mi sie wydaje, ze nie zakapowales. Napisalem, ze plany sie zmienily, tak ? TAK. Napisalem, ze wydech zostaje, wartiator tez, chyba, ze bedzie zuzyty. Zacytuje moja wypowiedz i czekam na rady.

"PLANY MOGA SIE TROCHE ZMIENIC !!!

Chce zakupic sprezyne centralna hebo +60 i do tego sprezynki hebo niebieskie ( JUZ MAM ! ). Waga org. rolek to 5.3g albo 6,4 - Zmieniac na bardziej lekkie czy ciezsze ?? WYDECH CHYBA ZOSTAJE TEN CO JEST ....

Pomysle tez nad kupne wiatraczka wariatora ... Jaki polecaci ? Ogolnie zobacze stan napedu - Sprzegla, wariatora i trzeba bedzie kupic to co trzeba.

Cos niedobrego dzieje sie z moim noznych starterem, tak jakby zle zazebialy sie zeby, ale sa one w dobrym stanie ( polksiezyc i przeciwtalerz ).

Ciezko pali z kopki, dzisiaj jak zdjalem pokrywke to oto ta czesc http://sklep.mieloch.pl/p...d8cff3dae0e3ca4 troche lata szczegolnie gora-dol - Wiecie co to moze byc ?


Bedzie trzeba przeczyscic konkretnie karter, pokrywe oraz dol silnika, bo jest cholernie brudny ... Troche mi to zajmie.

LICZE NA LICZNE ODPOWIEDZI :mrgreen:"


Ostatnio zmieniony 08 sie 2011, 18:26 przez maciek805, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2011, 18:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
nie widze sensu wymieniać rolek jak masz seryjny silnik ale dobra. w p/g nie ma tuningowych wiatraczków wariatora.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2011, 20:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Chlopaki ! Poradzcie cos :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2011, 21:22 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2010, 16:05
Posty: 283
Lokalizacja: Bełk > Orzesze
Pojazd:
Regulacja ci nic nieda w seri . Fabryki sie niepoprawia ; / Zmieniaj wariator i wydech i tyle ; )




_________________

Aprilia SR'R Factory ;*
Yamaha Aerox R ;)
Kawasaki KXF 250 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2011, 21:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Hmmm, jednak trzeba bedzie te wario zmienic jak mowicie :D Ale na razie bez wydechu. No to tak :

Wydech - Taki jaki mam ( leo vince tourang )
wariator - Jaki najlepszy bedzie ?
centralka - hebo +60 ( musze wymienic, bo org. juz sie wysluzyla )
sprezynki - hebo niebieskie ( juz mam )
Rolki : Jakie ? ( To tez pewnie zalezy jakie wario ) ...


Ostatnio zmieniony 08 sie 2011, 21:27 przez maciek805, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2011, 21:33 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2010, 16:05
Posty: 283
Lokalizacja: Bełk > Orzesze
Pojazd:
Według mnie pierwsze co sie wymienia to wydech , a ten to niejest jakiś za sportowy . Osiągi na nim to tak jak seria pewnie ; /




_________________

Aprilia SR'R Factory ;*
Yamaha Aerox R ;)
Kawasaki KXF 250 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2011, 5:41 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Hmmm, myslicie, ze za ile go mozna by bylo sprzedac ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2011, 19:03 
*

Rejestracja: 29 sie 2010, 22:30
Posty: 47
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
Mam Dna na Stage6 Pro Replice i na wariatorze Stage6 :)
Może i kręce wysokie obroty , nawet do 11k ale prędkość wzrosła :)
Nie podobało mi się to na początku , ale teraz jest mioodzio ;]
Ja ze swojej strony polecam wydech od Stage6 i wario ;)




_________________

Moja Dna :D

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=172851




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2011, 15:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
A musiales cos regulowac ? Jakie masz teraz przyspieszenie, elastyke i v max w porownaniu do serii ?

EDIT. Rozebralem pokrywe przekladni, bo cos mi tam brzeczalo, ale rozmawialem o tym z tata i doradzil mi, ze lepiej niech tak pojezdze i sie zrobi az calkowicie padnie ( prawdopodobnie jest to lozysko na korektorze albo w przekladni )

Niedlugo wycieczka do smugglera, moze sie z kims zabiore ... Co kupie ? Jeszcze sie zastanawiam, moze cos jeszcze doradzice ?

Teraz jade do garazu i nagram filmik z jazdy, tzn postaram sie, bo jedna reka bede jechac ....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2011, 18:16 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Sory za ppp

Co tu tak cicho ? To, ze teraz nic sie nie dzieje, nie znaczy, ze nie bedzie sie dziac :mrgreen:

Dzisiaj poszlem do garazu, pale, rozgrzewam i wyjezdzam na stacje ... Gnojek nie mial sily na wysokich ( brakowalo mu paliwa ) i wolno schodzil z obrotow. Mysle sobie, ze jakos dojade ( jechalem 40km/h ) i nagram wam ten filmik. Myslalem, ze jak go tankne to bedzie ok. Tak niestety nie bylo ...

Przyciaglem go jakos i zaraz wzialem sie za te oto cudo :
Obrazek To jest akurat fotka po zalozeniu gaznika .... Gaznik to 17,5mm, a dysza jaka widzialem to 65.
Wyczyscilem go calego ... Dostep masakra, w simsonku moment i gaznik gotowy. Jeszcze sciagnalem taki jeden przewod z gaznika i zaczal mi plyn uciekac ... szybko zatkalem i wzialem butelke. Co robi tam ten przewod, po co jest on laczony z gaznikiem ?

Potem przyszedl czas na odpalenie. Musialem go pofyrtac, zeby paliwa doszlo ( wiecie o co chodzi .... ) Tutaj mam filmik z drugiego palenia :
http://www.youtube.com/watch?v=DMdkNAL__ws Jak widac bardzo ladnie sie wkreca, 500razy szybciej schodzi z obrotow. Wyregulowalem takze srubke skaldu mieszanki i obroty. Filmik bedzie jutro.

Za niedlugo jade do smugglera tak jak juz wczesniej o tym pisalem. Albo kupuje wydech stage6 pro replica albo laser, moze takze pomysle nad tecnigas rs2 - CO WY BYSCIE WYBRALI ?

Pozdro ;)


Ostatnio zmieniony 11 sie 2011, 18:23 przez maciek805, łącznie zmieniany 6 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2011, 18:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
Laser X-Pro polecam jest całkiem ok ja dorwałem za 220 zł w chromie cały nawet końcówka ;d




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2011, 18:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Chlopaki, zdecyduje sie chyba na tecnigas rs2 w chromie z malossi multivar 2000.

Niestety moj runner nadal nie ma sily na wysokich, musze cos z tym zrobic, jesli wiecie co to moze byc to zapraszam do wypowiadania sie ..

Swieca dobra, gaznik wyczyszczony i wyregulowany ....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2011, 18:22 
Zbanowany

Rejestracja: 08 lip 2011, 16:46
Posty: 97
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Fajka :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2011, 18:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
fajka wymieniana i to nie byle co - ponad 50 dych kosztowala ... http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 32825b9e3d + przewod


Ostatnio zmieniony 13 sie 2011, 18:30 przez maciek805, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2011, 18:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2010, 15:43
Posty: 341
Pojazd:
Chłopie co ty się tak czepiłeś tych rolek i sprężynek. Żeby zakładać +60 Hebo to naprawdę trzeba nie mieć pojęcia o tych sprawach. Pierwsze co musisz zrobić to kupić sportowy wydech, jeśli chcesz tuningować skuter.

Co do wydechu, to najrozsądniejsza propozycja to Technigas RS2, jak spodoba ci się tuningowanie, będziesz miał szmal i zechcesz założyć większy cylinder (mam na myśli coś 70cc Arisal, Stage6, Polini itd.) to ten wydech będzie wykorzystywał przy tym wszystkie swoje możliwości. Mój kolega ma taki w Aprili SR na gaźniku, założył ten wydech to v-max się poprawił o 15km/h, tylko musiał wyregulować rolkami.

A jeszcze tak dla twojej wiedzy, jeżeli chcesz zakładać tak grube sprężynki, to licz się z tym, że będzie ci palił o połowę więcej i jeszcze sprężynki służą tylko do polepszenia startu w v-maxie nic ci nie poprawi.

Pomyśl indywidualnie trochę nad tym w co chcesz inwestować czy w przyśpieszenie czy w v-max, bo jeśli zrobisz na średnio czyli trochę przyśpieszenia trochę v-maxu to wyjdzie tandeta! Strasznie się rozpisałem, ale myślę, żę dam ci trochę do myślenia.

A co do tego mułu, to jeśli już pod koniec nie daje rady to co spowalnia? Czy powolutku przyśpiesza?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2011, 18:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2010, 18:56
Posty: 754
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd: Kymco ZX & Rieju RRX
Mi się ten runner podoba nawet na serii :) Wywal błotnik i chlapacz nad kołem, daj ładne nadkole i będzie git :)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106106&start=0 ZX <3
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190001RIEJU <3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2011, 18:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Wiesz czemu chcialem docisk wymieniac ? Bo cos mi sie wydaje, ze ta moaj stracila swoje wlasciwosci ...

Wlasnie pisalem, ze jednak zdecyduje sie na tecnigasa rs2, dlaczego ? Bo kreci nie tak wysoko jak replica, a i tak jest mocny. Do tego chce wariator malossi multivar 2000.

Kupie dwa zestawy rolek do tego i zobaczymy. Dlaczego te niebieskie sprezynki ? A wyreguluje to na mieciutkich jak zielone hebo np. ?

Co o tym wszystkim myslicie ? Zreszta najpierw musze uporac sie z moja usterka ...

EDIT. A tak w ogole to tylni chlapacz wywalony. Gaznik wyczyszczony. Ciesze sie, ze runner sie podoba ... ;) O nadkolu tez myslalem, ale nie wiem jaki wybrac.


Ostatnio zmieniony 13 sie 2011, 18:35 przez maciek805, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2011, 18:36 
Zbanowany

Rejestracja: 08 lip 2011, 16:46
Posty: 97
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Norbeert, Dokładnie tak jak kolega... Jeśli nie bd inwestował więcej w skuter chodzi mi o cylek to daj sobie spokój z RS2 tylko wsadź next-r'a, zx'a s6 itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2011, 18:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2010, 15:43
Posty: 341
Pojazd:
Słuchaj, jeśli chcesz "gdybania" to weź opisz dokładnie ten problem.
Co się dzieje? Dusi się? Powoli przyśpiesza? A może spowalnia?
Tu może być kilka przyczyn.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 192 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy