Dzisiaj jest 25 lut 2025, 17:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2011, 20:08 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Spokojnie akurat znalazłem kartery z przełożeniami od aeroxa


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2011, 21:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
FLYP001 pisze:
Cytuj:
Ale przełożenie lepiej mieć z LC bo dłuższe jest Bo zauważ , że AC na serii 75 km/h a LC 85 km/h


Tak tak a świstak siedzi i zawija je w sreberka. Zauważ że do porównania musiałbyś mieć jeden silnik i zmieniać przełożenia. Robiłeś to? Sprawdzałeś doświadczalnie? Czy tylko liczyłeś sobie obroty koła na obroty dzwonu w kilku skuterkach? Albo ubzdurało ci się że jeśli skuter jest chłodzony powietrzem to nie może lecieć 80 czy 70. To nie peugeoty albo morini że przełożenia są rzeczywiście krótsze/dłuższe albo blokowane. Piszesz bzdury bo w minie nigdy tak nie było żeby przełożenia dawały 10km/h, fakt są krótsze i dłuższe ale nie tak bardzo jak w peugeotach, wymiana jest prawie nie zauważalna. Jeśli przełożenia sportowe dawałyby 10km/h na v-maxie to czemu każdy najpierw kupuje wario, wydech, cylek itd a tuning kończy na przełożeniach? Myśl :P


Myślisz, że błyszczysz ? Mój brat miał Ice AC na p/g i latało mu to 93 km/h tak już na pełnym hardkorze, a 86 na luzie :) Ale przełożenia AC/LC się różnią, a to, że ludzie zmieniają sobie wariator zamiast przełożeń - ludzie na tym mielochu są dziwni :) Uważają, że Leo Vince TT nic nie daje, CBR 125 4T objeżdża skuter na Malossi Sport 70, a 70'tki nie da się odpalić rozrusznikiem :) I ja tu nie mówię o przełożeniach sportowych, bo takowe kosztują kupe kasy i dają więcej niż 10 km/h o ile masz odpowiednio mocny cylinder a o seryjnych z silnika horizontal do verticala :)




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2011, 21:13 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
http://allegro.pl/silnik-kartery-minare ... 79242.html opłacało się chyba co nie? Na dodatek nic innego nie mogłem poszukać. Sprzęgło itp mam swoje tylko muszę centralkę przełożyć, wariator też mam swój tylko muszę dokupić rolki no i pasek jakiś. Resztę się zobaczy pod koniec miesiąca jak będę miał kasę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2011, 22:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
Sendzia, to co napisałeś przełożenich 100% racji, i do reszty spraw które napisałeś też, kurcze kumpel ma cbr 125 i nie wyobrażam sobie żeby skuter to objechał, i nie wiem czemu 70ccm nie miałoby się dać odpalić rozrusznikiem bez jaj ale kompresja nadal będzie na takim samym poziomie tzn. maks koło 10bar, nie ważne znam kolesia (mechanik samochodowy) który twierdzi że zablokowana sfera idzie 80km/h pali przy tym 2l, i że piaggio to jest o milion lat świetlnych nad minarelli,




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2011, 10:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Sendzia pisze:
ludzie na tym mielochu są dziwni

No z tym się akurat zgodze. Ale jeśli jedna osoba zmieniłaby przełożenia i dałoby to 10km/h to każdy najpierw wymieniałby przełożenia a nie wydech i wario. Tak jak pisałem, w peugeotach i morini przełożenia znacznie się różnią, rzeczywiście przełożenia od ac są krótsze a w morini są blokowane. Nie wiem jak z p/g ale w minarelli nigdy nie było tak że przełożenia dadzą ci 10km/h na serii. Różnią się fakt, jedne są krótsze, inne dłuższe ale nawet jakbyś zmieniał z najkrótszych przełożeń seryjnych na najdłuższe przełożenia sportowe to nie osiągniesz 10km/h tylko maksymalnie kilka km/h. Piszesz że trzeba mieć odpowiednio mocny cylinder, do odpowiednio mocnego cylindra musisz mieć sportowy napęd, większy gaźnik, dobry wydech, wzmocniony wał i jeszcze kilka pierdół. Czyli najpierw musisz mieć konkretny setup żeby bawić się w przełożenia bo bez tego nie ma cudów i przełożenia dadzą ci tyle co nic.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2011, 11:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Ja mówię, że do przełożeń typu Polini dobieranych pod cyl trzeba mieć cyl. A pod seryjne z horizontala do verticala może być seria :) Pozatym czy 10 km/h to właśnie nie jest trochę ? Jak dla mnie tak ;)




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2011, 16:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
Ogólnie pomijając ile przełożenia z hori dadzą w verticalu to ludzie nie patrzą że jest znaczna róznica z którego roku są silniki obecnie to przełożenia są identyczne,
W seryjnej minie nie ma co szaleć z przełożeniami sportowymi o innym przełożeniu bo to gówno da ewentualnie wzrośnie vmax kosztem przyspieszenia proste tak jak zębatki w moto,




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy