Dzisiaj jest 05 mar 2025, 0:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 sie 2011, 21:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:22
Posty: 243
Pojazd:
Witam. Przejechałem dystans okolo 2km po czym odpuściłem gaz i nagle silnik zgasł, w ogole nie odpalił. Niby wszystko jest, iskra ok, świeca nie jest zbyt mokra, paliwo dochodzi, ale zauważyłem że na membramach jest delikatny prześwit. Czy to może być tego przyczyna? Próbowałem wstrzyknąć paliwo pod głowice i nie pomogło, prosto pod zawór i nic żadnej reakcji. Proszę o jakies sensowne propozycje osób które wiedzą co to może być. Jeśli byłby to zawór można wymienić same płytki czy trzeba caly zawór?




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 13 sie 2011, 22:21 przez banio123, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2011, 10:17 
*

Rejestracja: 25 paź 2010, 14:12
Posty: 165
Lokalizacja: Poland
Pojazd:
1. Zatarłes.
2. Jeżeli mają lekki przeswit to powinien odpalic.

A jezeli ma przeswit zawór to może bys zobaczył dlaczego?
Najczęsciej kawałek piasku wlatuje w membranke i nie umie sie zamknąc wtedy dmuchnij 2 razy porzadnie i zobacz.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2011, 11:41 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
Jak na moje oko to możliwe że ci się simering rozwalił sprawdź to bądź zatarłeś .
Będzie fajnie i dużo łatwiej jak zmierzysz kompresje to nam wiele wyjaśni .




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2011, 11:45 
**

Rejestracja: 07 gru 2010, 21:58
Posty: 394
Pojazd:
sprawdz kompresje to podstawa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2011, 12:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:22
Posty: 243
Pojazd:
Kiedyś przez złą dyszę miałem taki przypadek, że jechałem jechałem, nagle w ciągu 2 sekund stracił moc, tłok zaczął momentalnie hamować i zatrzymał się (tak jakby się zatarł, ale na szczęście złapał tylko temperaturę i po chwili pojechałem dalej), a tu to wyglądało troszkę inaczej, jechałem z prędkością 60-70km/h przyspieszając i zwalniając po czym zacząłem zwalniać, usłyszałem 2 razy dziwny dźwięk i amen. Kompresję będę mierzyć po tym weekendzie jak zdobędę manometr, ewentualnie ściągnę głowicę może coś będzie widać..


Warn
Booyaka




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 14 sie 2011, 12:39 przez banio123, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2011, 12:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
na samym początku powinieneś zmienić świece... to że ma iskrę to nie znaczy że jest dobra ;)

Sprawdź przerwę na pierścieniach :)

ale mówię... priorytetem jest świeca




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2011, 13:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2010, 20:13
Posty: 137
Lokalizacja: Siedlce / Stok Lacki
Pojazd:
Zatarłeś cyla. Miałem ten sam przypadek w Sferce. Jechaliśmy we dwóch, ok 65 po zatrzymaniu się przed skrzyżowaniu zgasła i już nie odpaliła :)




_________________

Obrazek

  • Piaggio Sfera NSL 93`
  • Piaggio NRG Power 06`
  • Derbi GPR Racing R 08`
  • Peugeot Speedfight 2 (AC) 04`




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2011, 14:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:22
Posty: 243
Pojazd:
Próbowałem na ponad 10 świecach i nic, w sumie dziwne to zatarcie nie bylo aż tak dużych obrotów, no ale bedzie wiadomo po pomiarach:P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2011, 14:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2011, 6:25
Posty: 118
Lokalizacja: Łódzkie
Pojazd:
nawet możesz zobaczyć palcem jaka jest + - kompresja czy jest w miare wysoka czy słaba. Jaki miałeś przebieg? :idea:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2011, 16:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2010, 14:10
Posty: 31
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
banio123 pisze:
Kiedyś przez złą dyszę miałem taki przypadek, że jechałem jechałem, nagle w ciągu 2 sekund stracił moc, tłok zaczął momentalnie hamować i zatrzymał się (tak jakby się zatarł, ale na szczęście złapał tylko temperaturę i po chwili pojechałem dalej)


Mam czasami to samo u siebie, skuter nagle ma dziwny dźwięk i zaczyna hamować silnikiem.




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2011, 16:56 
**

Rejestracja: 27 paź 2010, 20:53
Posty: 202
Pojazd:
weź zobacz czy masz iskrę na podciśnieniu :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2011, 17:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:22
Posty: 243
Pojazd:
durex_runner pisze:
weź zobacz czy masz iskrę na podciśnieniu :)


O czym ty mowisz?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2011, 20:12 
*

Rejestracja: 25 lip 2011, 15:13
Posty: 53
Lokalizacja: płock
Pojazd:
jeżeli kręci to spróbój odkręcić korek od baku, ja tak miałem gdy był przyciśnięty wężyk odpowietrzający.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2011, 21:35 
**

Rejestracja: 27 paź 2010, 20:53
Posty: 202
Pojazd:
o tym że sciagasz kapturek z włożona swieca w cylinder i ten kabel od wysokiego napiecia oddalasz troche od swiecy i wtedy spróbuj kopnac i zobacz czy masz iskre . Bo jak ty sprawdzales swiece jak była wykrecona to nawet jak jest mala iskra to ci sie pokaze ze niby jest :P a moze byc za mala, a jak sprawdzisz tak jak ci mowie i bedzie to na bank masz iskre dobra :)


Ostatnio zmieniony 14 sie 2011, 21:35 przez durex_runner, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2011, 21:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:22
Posty: 243
Pojazd:
Iskra jest dobra nie ma bata:D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 7:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
No to sprawdź tą kompresje i te simeringi .




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 8:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:22
Posty: 243
Pojazd:
Kompresję będę miał czym zmierzyć pewno jutro, a simmeringi w jaki sposób mozna sprawdzić?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 9:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Simmeringi masz dwa:

- jeden za wariatorem za kołem zębatym pompy wody ( taki pierścień na wale )
- drugi za magnetem

Sprawdź czy je nie wydmuchało, wyrzuciło itp. Dodatkowo sprawdź czy nie ciekną, przepuszczają :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 10:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:22
Posty: 243
Pojazd:
Simmeringi to wiem gdzie są:D w ac pompy wody nie ma, więc pewno są gdzieś kolo pompki oleju, tylko w jaki sposób mozna sprawdzić czy nie przepuszczają?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 10:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Oj sorki bo Ty masz TPH :P Co do simmeringów będziesz widział czy nie jest mokro w ich okolicach :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy