Dzisiaj jest 19 sty 2025, 7:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 kwie 2009, 14:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2008, 23:46
Posty: 135
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Witam. pytanie jak w tytule, dzisiaj wybrałem się przejechać, jadę 300m i zgasł..później chciałem z kopniaka i ze startera i nic... Kopniak się nie odbija..

Rozebrałem w domu cylinder przejrzałem itp. i nie widzę jakiś rys rzucających się w oko, że cylinder się zatarł...

Jak to sprawdzić ? Czy macie jakieś fotki z zatartym cylindrem ? Bo bym porównał...

Mój ma małe rysy itp. Ale chyba zbyt małe ..


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2009, 14:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2008, 11:49
Posty: 654
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Tak trudno poszukać w googlarce ?

LINK




_________________

Malaguti F12 Phantom LC '04

Stage6 Sport Pro
Hebo New Performer
Hebo Racing HPC
Hebo Competition Plus
Dell'Orto 17,5mm

PolskaJazda
BikePics

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2009, 14:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2008, 23:46
Posty: 135
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Na googlach szukałem jak i ty, ale mój tłok prawie wygląda jak nowy i pierścienie, a na fotkach widzę ostro porysowane cylindry itp. Mój z pewnością taki nie jest... Jednak co mogło zawarzyć nad spadkiem kompresji nagle..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2009, 14:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2008, 11:49
Posty: 654
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Daj fotki tłoka i cylindra...




_________________

Malaguti F12 Phantom LC '04

Stage6 Sport Pro
Hebo New Performer
Hebo Racing HPC
Hebo Competition Plus
Dell'Orto 17,5mm

PolskaJazda
BikePics

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2009, 16:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2008, 23:46
Posty: 135
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Zaraz będą fotki... teraz wpadło mi na myśl... Czy to może też być wina zepsutej membrany ?

Edit : Są zdjęcia :

http://img7.imageshack.us/gal.php?g=dsc00143o.jpg


Ostatnio zmieniony 10 kwie 2009, 16:46 przez marc1551, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2009, 17:03 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Mało widać na fotce tłok i pierścienie. Jest to tak czarne ze pierścienie mogły się zapiec w rowku i nie uszczelniają.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2009, 17:16 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Na tych fotkach faktycznie ciężko zobaczyć, ale cylek wygląda ok.
Pierścień jest jeden?
Dołem wygląda na zapieczony, Sprawdź , czy jest luźny i daj odp. ile tych pierścieni, bo ja widzę tylko ten jeden




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2009, 17:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2009, 10:33
Posty: 6
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Mało rawdopodobne ale zawsze, to nie cylinder mugł się zatrzeć tylko np. wał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2009, 17:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2008, 23:46
Posty: 135
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
1. Jeden pierścień

2. Nie jest zapieczony lata luźno

3. Dokładnie ręką jeździłem itp. bo gładzi cyla i jest minimini ryska, którą czuć palcem...

4. Wał jest nowiutki przejechane ma ok.100km

5. Zaraz założę z powrotem cyl, troszkę wyczyściłem itp. Więc dam znac




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2009, 17:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Kacperkielce pisze:
to nie cylinder mugł się zatrzeć tylko np. wał
Co ty za głupoty gadasz? niby jak miałby się zatrzeć wał?




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2009, 17:34 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Pewnie chodziło mu o łożyska




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2009, 18:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2009, 10:33
Posty: 6
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Pewnie mi chodził o łożysk. Jak ma tylko ten wał (łożyska) 100km to mogły się zatrzeć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2009, 18:18 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Kacperkielce pisze:
100km to mogły się zatrzeć.
Po takim przebiegu :?: :/ To nie 100tyś :?




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2009, 8:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2008, 23:46
Posty: 135
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Macie jakieś pomysły dlaczego kopniak nie odbija...

Wygląda na zdecydowanie brak kompresji, ale cylek nie jest zatarty itp.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2009, 8:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 paź 2006, 20:21
Posty: 447
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
marc1551 pisze:
Macie jakieś pomysły dlaczego kopniak nie odbija...


Ja bym na Twoim miejscu wykręcił pokrywę przekładni, wyczyścił wszystkie podzespoły i elementy kopniaka, po czym nasmarował smarem ( ja używam towotu ).




_________________

Pozdro, Carlos

Honda SJ70 Bali:
Polini Sport 70ccm
Hebo Next Generation
Leo Vince SP3
V-Max licznikowy: 95 - 100 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2009, 10:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2008, 11:54
Posty: 414
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
Carlos pisze:
po czym nasmarował smarem ( ja używam towotu ).

Co ty gadasz? Powodzenia jeśli tak robisz, do smaru poprzykleja się pełno brudu i wtedy będzie miał dopiero niezłe siano. Najlepiej to weź to popsikaj WD-40 i będzie git.
marc1551 pisze:
Czy to może też być wina zepsutej membrany ?


Oczywiście że może to być membrana, sprawdź ją czy nie jest pęknięta albo czy nie ułamało się nic od niej.




_________________

Custom Project NRG - MHR Edition
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=14737&postdays=0&postorder=asc&start=0


Ostatnio zmieniony 11 kwie 2009, 10:54 przez Repter, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2009, 10:56 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Repter pisze:
Mycen napisał/a:
po czym nasmarował smarem ( ja używam towotu ).
Cytuj dokładnie,TEGO NIE NAPISAŁEM "!!"




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2009, 10:57 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Coś ci się pokręciło, to nie Mycen napisał , a odrobina smaru w tym miejscu napewno dlużej pozostanie niz WD-40 :P




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2009, 13:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2008, 23:46
Posty: 135
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Trochę może wydać się śmieszne, ale dopiero teraz zobaczyłem, że z gaźnika wyskoczył przewód od podciśnienia, czy to jest tym Asem w rękawie ? Czy szukać dalej przyczyn bo nie ukrywam, że ten przewód mógł mi dopiero wyskoczyć jak zdejmowałem cylinder...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2009, 13:25 
*

Rejestracja: 20 lis 2008, 16:56
Posty: 168
Lokalizacja: Kutno
Pojazd:
Możliwe, że to to. Mi też kiedyś spadł, jak się na żwirkę z kumplami przejechałem. Zgasł, zapalił i zgasł, i dalej już nie chciał zapalić. Dopiero w domu zauważyłem, że przewód od podciśnienia wyleciał :mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy