Dzisiaj jest 22 lis 2024, 23:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 kwie 2009, 0:29 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
Siema , chciałbym do mojego Keeway'a F-acta zakupić jakieś przełożenia i doradźcie mi które z tych trzech co podałem niżej będą dobre , od razu piszę że zależy mi na prędkości a przyśpieszenie żeby było też w miarę dobre

http://skuterdoktor.pl/product_info.php ... ts_id=4768
http://skuterdoktor.pl/product_info.php ... ts_id=2631
http://skuterdoktor.pl/product_info.php ... ts_id=3793


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2009, 11:25 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Majkel92 pisze:
tam jest napisane że
itd,itp.Miałeś kiedyś biegówkę :?: Zmieniałeś w niej zębatki :?: Miałem Jawkę.Zębatki 12 i 46 z tyłu.Po zmianie 12/13 ruszała jak wściekła.Potem na 2 biegu dalej.Na 3 szła dopóki miał kompre .Jak sie zjechał cylek pod góreczkę nie szło wyjechać.W skuterze dodatkowo działa wariomat.Po zmianie przełożeń reduktora musiał byś dać jej kilka KM więcej.Skąd je weźmiesz :?: :| Nie da się dołożyć szybkości bez przyrostu mocy,a jeszcze i przyśpieszenie do tego :)




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2009, 17:19 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
Biegówki nie miałem ale wiem że zmiana przełożeń to tak jak by się zębatki zmieniało , wiec które przełożenia byście polecili ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2009, 20:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Mycen dobrze Ci powiedział, zmiana samych przełożeń bez dodania mocy nie ma sensu. Dlatego przełożenia stosuje się głównie przy sporym tuningu typu Racing lub Evo. Jeśli te 83 km\h to realna prędkość to więcej bez większego cylka, większego gaźnika i lepszego wydechu nie osiągniesz. Jako dodatek można zrobić polerkę karterów oraz porting cylindra.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2009, 20:16 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Zmiana przełożeń reduktora ma wtedy sens jak maszyna ma dobry V-max i start tak dobry ze tylne koło wyprzedza przednie przy nim. Inaczej będziesz pchał go na górkę aby z niej szybo zjechać,jak się rozpędzi :?




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy