Dzisiaj jest 12 lip 2025, 23:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 sie 2011, 16:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2010, 18:55
Posty: 403
Lokalizacja: Bełchatów
Pojazd:
jeżeli kręcę śrubą w gwincie od mocowanie wydechu przy cylindrze i mi wyskakuje to musze wygwintować nowy gwint? słyszałem że jakieś blaszki sie podkłada, wole jednak nowy gwint, czy w cylindrze żeliwnym trudno będzie to zrobić? czy nie ma strachu że cylinder pęknie? mam śrubę 6, gwintuje na 8


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 16:06 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 19:27
Posty: 514
Pojazd:
nic sie nie stanie daj na gwintownik troche oleju




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 16:06 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 11:44
Posty: 381
Lokalizacja: WLKP :)
Pojazd:
zoker07, nic sie ie stanie, ja też jutro będę gwintował, tylko że cyl aluminiowy.




_________________

Moja Mz czyli moje życie, moja pasja!


http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=178707

Choćby nie wiem co się stało motocykle będę kochał zawsze !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 16:07 
*

Rejestracja: 04 gru 2010, 18:06
Posty: 114
Pojazd:
jak chcesz nagwintować to najpierw musisz rozwiercić wiertłem 8 i później gwintujesz. Ja gwintowałem na 10 chyba xD i nie pękło, a mam chiński cylek żeliwny.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1924210#1924210 Zapraszam do keeway'a minarelli LC na sporcie ; )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 16:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2010, 18:55
Posty: 403
Lokalizacja: Bełchatów
Pojazd:
no będę rozwiercał wiertłem 6,5 mm ;d ok dzięki za rady

będę to robił na założonym cylindrze ;d mam nadzieje że zrobię to na prosto ;d


Ostatnio zmieniony 16 sie 2011, 16:22 przez zoker07, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 19:03 
*

Rejestracja: 23 lip 2011, 19:13
Posty: 38
Lokalizacja: Szklana Huta
Pojazd:
Ostrożności nigdy za wiele wiec jak będziesz gwintował to co 3 obroty 2 wykręcaj i smaruj olstro.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 20:21 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Cytuj:
jak chcesz nagwintować to najpierw musisz rozwiercić wiertłem 8 i później gwintujesz.
,rozwiercic wiertłem 8 pod gwint 8 ,a to ciekawe co z tego wyjdzie, żeliwo pod gwint M8 wiercimy wiertłem 6,4 bo żeliwo jest kruche,wiertłem 6,5 będziesz miał luźniejszy gwint,gwintuje się 3/4 obrotu w przód i 1/4 w tył


Ostatnio zmieniony 16 sie 2011, 20:35 przez n0ooRt, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy