Dzisiaj jest 24 sty 2025, 9:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 sie 2011, 11:24 
*

Rejestracja: 12 mar 2011, 21:54
Posty: 42
Pojazd:
Witam! Chcę sprzedać mojego chińczyka i kupić coś markowego, jednak na wtrysku. Teraz pytanie, który z silników na wtrysku jest najlepszy? Di-Tech? TSDi? PureJet?
Chodzi mi przede wszystkim o awaryjność.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 11:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2010, 11:55
Posty: 2
Lokalizacja: Międzybórz :)
Pojazd: Yamaha Aerox
Moim zdaniem to żaden wtryskowiec nie jest dobry. :lol: Zawsze sie coś będzie pieprzyć. Nie ma to jak 2t, prosta budowa, nie ma co się zepsuć. :P




_________________

Pomarańczka ;*


Ostatnio zmieniony 18 sie 2011, 11:26 przez Roost., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 11:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 17:36
Posty: 549
Lokalizacja: Morąg
Pojazd:
Na moje PureJet :P. Mniej słyszałem o awaryjności tego wtrysku. DiTech często się sypie z tego co czytałem. Ale na moje jak dbasz tak masz.




_________________

Speedfight 2 S6 Racing Modular 70cc -->Aerox Midrace 70cc, SR Midrace 70cc--> Derbi GPR 2008.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 11:39 
**

Rejestracja: 16 lip 2009, 9:43
Posty: 331
Pojazd: 200+
PureJet !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 11:40 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Roost. pisze:
Nie ma to jak 2t

Przecież silniki na wtrysku też są 2T..

Wg mnie najlepszym wyborem jeżeli już padło na wtrysk to PureJet..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 13:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
miałem purejeta i teraz mam ditecha .. gdyby ktoś nie zauważył obydwa wtryski w obydwu jednostkach są identyczne :lol: tyle, że ditechów jest dużo więcej i dlatego częściej słychać o awariach..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 14:21 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
Pure jet
Roost. pisze:
Moim zdaniem to żaden wtryskowiec nie jest dobry. :lol: Zawsze sie coś będzie pieprzyć. Nie ma to jak 2t, prosta budowa, nie ma co się zepsuć. :P

Przeczytaj to jeszcze raz i zastanów się nad soba :roll:
Miałeś Pure jeta :?: Wcale się nie psuje, silnik super pracuje, mało pali, nie dymi ( :!:). Czego tu więcej wymagać :roll:




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 14:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2010, 15:07
Posty: 501
Lokalizacja: nni
Pojazd: CBR125, LoNcIn250
mass143, x2 morini na wtrysku jest więcej.




_________________

zipp otis 2t > Aprilia sr sport > motorynka > Yamaha aerox 2006 > diabolini xb 33 125cc > Yamaha aerox 2005




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 14:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 13:35
Posty: 0
Lokalizacja: Się Biorą Nike
Pojazd: Piaggio ZIp II
gilera runner Pur Jet




_________________

Zobacz mojego zipka ------->
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1770100#1770100




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 14:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2010, 11:55
Posty: 2
Lokalizacja: Międzybórz :)
Pojazd: Yamaha Aerox
Darex pisze:
Przecież silniki na wtrysku też są 2T..

Tak, ale chodzi mi o zwykłego dwusuwa, nie 2t na wtrysku.
Power666, słuchaj, to jest moje zdanie i tyle. Taka budowa silnika jest bezsensowna w takim skuterku. Nie miałem pure jet'a i tych innych, bo bym tego nie kupił. ;] I nie mów ''zastanów sie nas sobą'' bo każdy woli co innego. ;]




_________________

Pomarańczka ;*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 14:49 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
Roost., miałem na myśli ten twój wyjazd z 2t :lol: :lol: :lol:
Roost. pisze:
bo bym tego nie kupił

I żałuj, nie płakał byś potem że ci pali na serii 5l albo i więcej :)
Pure Jet to dobra rzecz. Nie bawisz się z regulacjami, dyszami tylko bezawaryjnie jeździsz :roll: a jeśli się zepsuje to przeważnie jest to jakaś pierdoła za 20zł :roll:




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy


Ostatnio zmieniony 18 sie 2011, 14:50 przez Power666, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 14:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2010, 11:55
Posty: 2
Lokalizacja: Międzybórz :)
Pojazd: Yamaha Aerox
Power666, chyba , że tak. :mrgreen: Wiem, że palą one nawet 2,5-3l jak się jedzie spokojnie, ale jakoś nie mam do tego przekonania. ;))




_________________

Pomarańczka ;*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 14:56 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Power666 pisze:
tylko bezawaryjnie jeździsz a jeśli się zepsuje to przeważnie jest to jakaś pierdoła za 20zł

No sorry, ale z tym się nie zgodzę.. Te pierdoły to ew. oringi lub uszczelki, a jak siądzie jakiś podzespół to kicha na całej linii.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 15:07 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
Darex, ale używane cześci wcale nie są drogie. Zresztą już był temat o tym i nie będę sie z nikim kłucił :roll:




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 15:11 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Power666, a jaką masz pewność ile km przejedziesz na używanych jajcach ? 100, 200, a może 50km..
Ale fakt, nie ma co sobie skakać do gardeł, bo było to już poruszane kilkakrotnie..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 15:13 

Rejestracja: 08 sie 2011, 18:29
Posty: 0
Pojazd:
Mi się wydaje ze najlepszy wtryskowiec to srka na silniku p/g
Peugeot absolutnie nie bo to francuz. A Francuzi niczego nie potrafią dobrze zrobic




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 15:16 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Aple pisze:
Peugeot absolutnie nie bo to francuz. A Francuzi niczego nie potrafią dobrze zrobic


Miałeś ? Jechałeś ? Naprawiałeś ? Jeżeli nie, to siedź cicho, bo to, że ktoś coś tam słyszał od ciotki wuja brata to gówno to kogo obchodzi..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 15:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Darex pisze:
ktoś coś tam słyszał od ciotki wuja brata


ze wszystkim tak jest i będzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 15:57 
*

Rejestracja: 12 mar 2011, 21:54
Posty: 42
Pojazd:
Aple pisze:
A Francuzi niczego nie potrafią dobrze zrobic


Każdy opowiada to samo o francuskich autach. Przez 17 lat wymieniane tylko rzeczy eksploatacyjne, stacyjka i manetki od wycieraczek i kierunków. 350kkm przebiegu, silnik nie bierze ani grama oleju.

Każdy tak poleca P/J, jednak myślę, że będzie to najdroższy silnik ze stawki. Najbardziej podoba mi się Apka, więc DiTech wchodzi raczej w grę, bo SRek na PJ nie produkowali (?).
Jeżeli faktycznie jest tak, że po prostu więcej piszę się o DiTechach bo jest ich więcej to może się zdecyduje.
Teraz takie pytanie jeszcze, na co zwrócić uwagę przy kupnie wtrysku? Na pewno na błędy, które komp wywali, co więcej ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 16:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
czy dobrze pali na zimnym i ciepłym, czy nie przerywa, kicha, czy równo przyśpiesza. poproś o odkręcenie swiecy i zobacz czy dobrze przepala mieszanke




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy