Dzisiaj jest 01 mar 2025, 0:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2011, 20:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lut 2011, 10:23
Posty: 84
Lokalizacja: Wieliczka
Pojazd:
to jak masz tłumik Conti i cylek 80ccm to spokojnie powinien dochodzic do zera i jest to jak najbardziej realne




_________________

Stage6 Racing
Hebo New Performer
Hebo Next Generation
Hebo N
Hebo Kevlar
Dellorto PHBG 21mm
Tec Racing

Sprzedam AEROXA !!
LINK http://allegro.pl/yamaha-aerox-racing-s ... 07188.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2011, 22:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Mój kręci wysokie aż do odciny, ale niestety nie wiem ile :P A już Dr.Acula ciśnie Ci normalnie ten ryszard czy jeszcze muli te 80 km/h ?




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 0:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Sendzia pisze:
Mój kręci wysokie aż do odciny,


Jak masz odblokowany moduł to nie ma odcinki tylko kręci się ile może.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 14:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Konrad324 pisze:
Sendzia pisze:
Mój kręci wysokie aż do odciny,


Jak masz odblokowany moduł to nie ma odcinki tylko kręci się ile może.


Boże, Ducati Energia ma ograniczenie do 15k i jaki cylek oprócz evo Ci będzie kręcił 15 podczas jazdy na ostatnim biegu ? Bo na luzie to każdy :)




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 16:04 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Prędzej ci sie moduł spali niż zacznie odcinać przy 15tys rpm :lol: Obroty maksymalne ogranicza wydech lum zbyt mały kanał wydechowy. Jeśli normalnie kręci 12tys to po rozwierceniu kanału wydechowego osiągnięcie 13tys to nie problem :wink:




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 21:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
Sendzia czy "muli" to bym nie powiedział, bo jak na realną prędkość to jest całkiem dobra, tym bardziej że mam przełożenia 11:52. Jakbym dał 12:48 to pewnie więcej by poszedł, ale ze zmianą zębatek poczekam na nowy wydech, tylko jeszcze nie wiem jaki będzie. Poza tym moto mam też wyregulowane na normalne spalanie, bo przy gaźniku 16 i jeździe v-maxem poza miastem spala 3,6-3,7L na 100km - jak na moje to całkiem mało.


Ostatnio zmieniony 18 sie 2011, 21:04 przez Dr_Acula, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy