Dzisiaj jest 20 lip 2025, 15:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2009, 17:37 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Na zardzewiały dzwon , najlepiej pomaga papier ścierny, po takim zabiegu wygląda jak nowy :mrgreen:




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2009, 17:37 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 kwie 2009, 10:49
Posty: 50
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
I jeszcze jedno "Marcinu" Czy ten polksiezyc musi zostac ?? Czy go usunac ??
Odp mi tez na wszczesniejsze pytanie zadane wyzej...




_________________

NIE JEDŹ SZYBCIEJ NIŻ TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ POTRAFI LATAĆ !


Yamakaszi Neo's 02r.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2009, 17:41 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
To nie rdza,tylko pył z pasa,sprzęgła i rolek.Może trochę przysmażony :)




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2009, 17:52 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 kwie 2009, 10:49
Posty: 50
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Da sie to usunac ??




_________________

NIE JEDŹ SZYBCIEJ NIŻ TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ POTRAFI LATAĆ !


Yamakaszi Neo's 02r.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2009, 19:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 18:21
Posty: 73
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
AaaDdiiiKk Jak napisał już jasio226 półksiężyc musi zostać. Wydech to skomplikowana sprawa w której nic nie jest przypadkowe.

Jeśli chodzi o tłoki to możesz kupić już za 50zł na alledrogo.pl

http://moto.allegro.pl/item583895645_tl ... _lodz.html

Jak ja szukałem to mieli w jakimś sklepie największy rozmiar 41,8mm w cenie 50zł

Mojego cylka nie dało się już odratować, więc kupiłem zestaw eco kit za 189zł aktualnie staniał do 140zł.

Aha i u mnie w starym cylku niektóre kartery były do połowy zakryte, czymś przypominającym ten półksiężyc. Na początku myślałem, że tak ma być, ale potem okazało się że to taki nalot oleju był, więc jak tak będzie i u ciebie to to należało by wyczyścić.




_________________

Jedź szybciej, a będziesz szybciej :p

Obrazek


Ostatnio zmieniony 12 kwie 2009, 19:38 przez Marcinu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2009, 19:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2008, 10:22
Posty: 21
Pojazd:
A moze wał ci stuka. Ja mialem tak, ze mi stukalo stukalo i tez gorzej chodzil. Przejchalem troche okolo 100km bylo puk puk puk stoi i zgasl kopajka niby normalnie chodzila i nagle stanela. Rozkrecilem i tak pomiedzy tlok i cylinder powciskaly sie igly od lozyska igielkowego. Cylinder i wal mialem do wyrzucenia, wiec ostrzegam lepiej to sprawdz




_________________

-Metrakit Hand Made 70cc
-Membarnki Polini
-Stage 6 Pro Replica
-17,5 Tec Racing
-Wał BGM Evolution
-Filtr powietrza Revo Helix - chrom
-Wariator Polini Speed Control
-Sprzęgło Tec Evo Racing
-Pasek kevlarowy HEBO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2009, 19:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2009, 8:53
Posty: 65
Pojazd:
U mnie tłok wyglądał tak jak u Marcinu, i nie chciałem zawracać sobie tyłka szlifem itd, kupiłem zestaw z firmy DR Racing 50ccm za 330zł,(wiem trochę dużo) ale jestem bardzo zadowolony. A co do tego półksiężyca to musi tak zostać wydech to jedna z najważniejszych rzeczy w 2T.




_________________

Motowell Magnet City
-DR Racing 50ccm(zatarty) czyli jeżdżę na serii:/
-odblokowany moduł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2009, 22:19 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 kwie 2009, 10:49
Posty: 50
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Wal no nie wiem... Jak wal moze stukac?? Najpierw zobacze co tam z cylkiem sie dzieje...
Jak zrobie szlif cylka, kupie nowy tłok to wyjdzie mi na to samo co nowy cylek ten zestaw eco kit...To chyba standardowy cylek jest?? Jak mowicie jak lepiej zrobic kupic nowy czy odremontowac stary ??




_________________

NIE JEDŹ SZYBCIEJ NIŻ TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ POTRAFI LATAĆ !


Yamakaszi Neo's 02r.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2009, 7:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 18:21
Posty: 73
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Powiem ci tak. Na twoim miejscu kupiłbym jakąś żeliwną 70cc np [i][u] Mam podobny tuning do twojego, czyli:

- wydech yasuni R
- wario malossi
- przeciwtależ polini
- odblokowany kruciec
- dysza 80
- zielone sprężynki sprzęgła i biała centralna

Najwięcej w najlepiej sprzyjających warunkach jechałem lekko ponad 100km/h, ale trochę go przegrzałem pewnego razu i teraz tak około 5-10km/h jest wolniejszy :cry:

i szczerze powiedziawszy polecam ten swój cylek tylko dla stocku.
:wink:

A tutaj taki mały filmik jak sie zbiera mój neosik (uprzedzam że lekko z górki :P )

http://www.youtube.com/watch?v=A_idQYN6 ... annel_page




_________________

Jedź szybciej, a będziesz szybciej :p

Obrazek


Ostatnio zmieniony 13 kwie 2009, 8:52 przez Marcinu, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2009, 9:16 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 kwie 2009, 10:49
Posty: 50
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Hmm... A może jakiś aluminiowy cylek lepszy jest od żeliwnego ?
I jeszcze jedno powiedzcie mi czy sa jakies efekty pomiedzy 50cm a 70 ???
I jak zakupie sobie 70 o czy bede musial jeszcze cos regulowac chodzi mi o sprezynki sprzegla,sprezyne centralna i rolki ??




_________________

NIE JEDŹ SZYBCIEJ NIŻ TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ POTRAFI LATAĆ !


Yamakaszi Neo's 02r.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2009, 9:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 18:21
Posty: 73
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Wiesz, ja tam jakieś ogromnej wiedzy na ten temat nie mam, ale z tego co słyszałem to żeliwne cylki są niskoobrotowe, a aluminiowe wysoko obrotowe (zamiast jakieś 8-9 to 12 i więcej rpm). Na 12 rpm seryjny wał ci długo nie pociągnie, więc myślę że żeliwna 70 to leprze rozwiązanie do seri . Jeżeli do 70 zostawisz seryjny gaźnik 12mm to zmieniasz tylko dysze główna, a najlepiej zestaw od 90 do 110. Pewnie przyda się też zestaw rolek testowych i jakieś sprężyny centralne różnej twardości. Alu niclas ma to do ciebie, że tłoki są lżejsze więc sie szybciej obracają, są tez lepiej spasowane więc wytrzymują większe przebiegi przy krótszym docieraniu, mają leprze chłodzenie, ale nie da się ich już oddać do szlifu.

W paru kwestiach mogę się mylić więc mnie poprawcie jesli coś źle zrozumiałem :wink:




_________________

Jedź szybciej, a będziesz szybciej :p

Obrazek


Ostatnio zmieniony 13 kwie 2009, 9:41 przez Marcinu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2009, 9:50 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 kwie 2009, 10:49
Posty: 50
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Aha to bede musial robic jednak regulacje;/
Aaa osiagi wzrastaja ... ?? Z moim seryjnym cylem skuter lecial 85km/h
Kolega mowil, ze 90 jechal;P




_________________

NIE JEDŹ SZYBCIEJ NIŻ TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ POTRAFI LATAĆ !


Yamakaszi Neo's 02r.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2009, 9:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2008, 11:49
Posty: 654
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Marcinu pisze:
ale z tego co słyszałem to żeliwne cylki są niskoobrotowe, a aluminiowe wysoko obrotowe (zamiast jakieś 8-9 to 12 i więcej rpm)


Źle słyszałes.

Marcinu pisze:
Alu niclas ma to do ciebie, że tłoki są lżejsze więc sie szybciej obracają


Tłok się obraca ? :roll:

AaaDdiiiKk pisze:
Aha to bede musial robic jednak regulacje;/


Zawsze trzeba regulować napęd, po zmianie części (czyt. cylek, wario, gaźnik itd.)


AaaDdiiiKk, używaj polskich znaków !




_________________

Malaguti F12 Phantom LC '04

Stage6 Sport Pro
Hebo New Performer
Hebo Racing HPC
Hebo Competition Plus
Dell'Orto 17,5mm

PolskaJazda
BikePics

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 13 kwie 2009, 9:55 przez M_LoT, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2009, 9:54 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
Marcinu pisze:
ale z tego co słyszałem to żeliwne cylki są niskoobrotowe, a aluminiowe wysoko obrotowe


BZDURA!

AaaDdiiiKk, Kup 70cc i będziesz zadowolony, po zmianie cylka napędu nie będziesz musiał regulować,tylko gaźnik. :]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2009, 10:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 18:21
Posty: 73
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
W takim razie ja mam pytanie. Jaka jest różnica pomiędzy aluminiowym a żeliwnym cylindrem?




_________________

Jedź szybciej, a będziesz szybciej :p

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2009, 10:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
Przede wszystkim różnią się tym z czego są zrobione :wink: Aluminium lepiej oddaje ciepło, aluminiowe cylindry z reguły są mocniejsze. W przypadku zatarcia na żeliwie zrobisz szlif a w aluminium ... nie pamiętam jak to się nazywa ale da się uratować cylinder ;) No i Auminium jest pokryte Nicasilem, który jest bardzo mocny i w wielu przypadkach wystarczy wymienić tylko tłok razem z pierścieniami.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2009, 10:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 18:21
Posty: 73
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Jak to jest z obrotami? Jaki cylinder jest wysoko obrotowy a jaki niskoobrotowy? I czy jak będzie niskoobrotowy to długo pociągnie na seryjnym wale i starych ale dobrych łożyskach?




_________________

Jedź szybciej, a będziesz szybciej :p

Obrazek


Ostatnio zmieniony 13 kwie 2009, 10:22 przez Marcinu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2009, 10:24 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 kwie 2009, 10:49
Posty: 50
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
To panowie doradźcie mi konkretnie,czy ta regulacja napędu będzie potrzebna przy zmianie na 70cm ?? I jaki cylinder mi proponujecie aluminium,czy żeliwo ? Czy mój seryjny wał wytrzyma ?? I prosiłbym o wysłanie cylindrów jakie waszym zdaniem są bardzo dobre ?




_________________

NIE JEDŹ SZYBCIEJ NIŻ TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ POTRAFI LATAĆ !


Yamakaszi Neo's 02r.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2009, 10:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2008, 11:49
Posty: 654
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Marcinu pisze:
Jaki cylinder jest wysoko obrotowy a jaki niskoobrotowy?


Wobrażasz sobie wolnoobrotową 50cc ?
Nie ma cylindrów wolnoobrotowych przy takiej pojemności.

AaaDdiiiKk pisze:
regulacja napędu będzie potrzebna przy zmianie na 70cm ??


Będzie potrzebna regulacja.
Najlepsze cylki klasy sport to Polini Sport/Malossi Sport/Metrakit Hand Made. Ułożone w kolejności od najsłabszego do najmocniejszego.




_________________

Malaguti F12 Phantom LC '04

Stage6 Sport Pro
Hebo New Performer
Hebo Racing HPC
Hebo Competition Plus
Dell'Orto 17,5mm

PolskaJazda
BikePics

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 13 kwie 2009, 10:59 przez M_LoT, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2009, 10:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 18:21
Posty: 73
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Jakie obroty osiągają cylki klasy sport i czy trzeba do nich wzmacniany wał i nowe łożyska?




_________________

Jedź szybciej, a będziesz szybciej :p

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy