Dzisiaj jest 18 lip 2025, 17:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 sie 2011, 19:30 
*

Rejestracja: 14 cze 2011, 19:59
Posty: 24
Pojazd:
Witam!

Drugi raz w swoim życiu czyściłem gaźnik i tym razem jest coś nie tak :(
Kręciłem tyle razy że rozładowałem akumulator bo kopke mam uszkodzona ;/
Skuter nie odpalił :( przy 1 próbie polała mi się benzyna z niego bo coś było słabo dokręcone..... i teraz jest wszystko ok i nie pali... świeca sucha.

Wyciągłem gaźnik wraz z kolankiem króćca patrz a w kolanku takie coś:

Obrazek


Zostałem w szoku bo ostatnim razem tego nie było?
Co to może być?

Plastikowe giętkie elastyczne z jednej strony podrapane jakby a z drugiej zwężenie i główka jak widać na foto


Ostatnio zmieniony 17 sie 2011, 19:32 przez Astyn26, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2011, 19:56 
**

Rejestracja: 29 sie 2009, 11:03
Posty: 357
Lokalizacja: mława
Pojazd:
Odnośnie tej wylanej benzyny to może nie dokręciłeś śrubki od spuszczania paliwa z gaźnika. A jeżeli Ci nie odpala a to rozłóż i złóż jeszcze raz gaźnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2011, 20:08 
*

Rejestracja: 14 cze 2011, 19:59
Posty: 24
Pojazd:
A która to jest śrubka?

Złożyłem na nowo i nie odpala a gaźnik jest już suchy na zewnątrz nic już nie kapie...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 22:39 
**

Rejestracja: 29 sie 2009, 11:03
Posty: 357
Lokalizacja: mława
Pojazd:
Śrubka jest na dole gaźnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 0:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2010, 18:57
Posty: 132
Lokalizacja: Opolskie
Pojazd:
Zobacz czy masz iskrę. A paliwo jest w gaźniku ja zawsze po czyszczeniu muszę zassać rurkę od podciśnienia aby paliwo poleciało do gaźnika bo tak nie zdąży paliwo dolecieć bo tam to już spali.
Nie wiem czy wystarczając to wyjaśniłem i czy mam racje.
A co do tego czegoś to nie mam pojęcia.
Pozdrawiam




_________________

[center]KEEWAY MATRIX
Obrazek
»Keeway Matrix HB«[/center]


Ostatnio zmieniony 19 sie 2011, 0:18 przez .:HeadBot:., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 7:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2011, 16:15
Posty: 375
Lokalizacja: Stopnica/Białoborze
Pojazd:
Może masz za niski poziom paliwa w komorze pływakowej... spr ile jets tam benzyny i najwyżej wygnij lekko pływak. Co do odpalania skutera po rozkrecenia gaźnika to robie tak samo jak HeadBot , mozesz spróbowac :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2011, 14:03 
*

Rejestracja: 14 cze 2011, 19:59
Posty: 24
Pojazd:
Rozebrałem jeszcze raz poskładałem na nowo i zauważyłem że parę błędów popełniłem przy składaniu. Podłączyłem wężyk paliwowy zaczekałem moment następnie odłączyłem wąż biegnący od baku do filtra i dmuchnąłem do filterka przez co paliwo poszło do gaźnika.
Za 2 razem odpalił i jest ok ;]

Jedyne co zauważyłem to że seryjną dysze mam 85 ;| i już bardzo długo nie umiem wyregulować gaźnika.... regulacja mieszanki tak jakby nic nie dawała. czy zakręce całkowicie czy odkręce idzie prawie tak samo ;/

A gdy sciagne mu zwężke z filtra powietrza to idzie jakoś dziwnie jakby nie miał mocy...
Przy takiej dyszy powinien sie dać wyregulować bez zwężki.....

Przypominam że to 50cc standardowy setup tylko blokady pościągane :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy