Dzisiaj jest 06 maja 2025, 21:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 sie 2011, 21:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2011, 13:02
Posty: 39
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
Dzisiaj odkręcałem mojego lasera od cylindra, lecz był problem z ponownym przykręceniem, tzn. jedna śrubka się przykręciła i trzyma, a druga nie chce wchodzić, z godzine sie z tym męczyłem, ale nie dało rady, więc mam pytanie, czy mogę jeżdzić tylko na jednej śrubce, czy koneicznie muszę przykręcić drugą?


Ostatnio zmieniony 18 sie 2011, 22:00 przez Kapota, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 22:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2011, 21:04
Posty: 1
Lokalizacja: Wieruszów
Pojazd:
Lepiej żebyś przykręcił bo nie będzie szczelny i głośno będzie. Może gwint zjechałeś że nie chce wejść.




_________________

Simson: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2029930#2029930
Booster: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=760
Sprzedam Boostera.
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 22:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2011, 13:02
Posty: 39
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
Gwint jest ok, bardziej chodzi o to że nie ma tam za bardzo dojścia i nie ma jak jej przykręcic, sam sie sobie dziwie ze ją odkręciłem ; d no ale cóż, w drugą strone trudniej.. ;/ Czyli nie ma opcji zeby jeżdzić z jedną?




_________________

Booyaka pisze:
Nimbus to nie śruba, tylko latająca miotła z Harry'ego Potter'a.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 22:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2010, 19:47
Posty: 322
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Kapota, no nie bardzo...:(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 22:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2011, 13:02
Posty: 39
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
to przeekichane ładnie mówiąc -,- nie wiem jak ją przykręcę.. jutro jeszcze kupię taką samą śrubkę i spróbuję, ale wątpie, srubka jest ok, tylko nie ma dojscia.. wydech jest tak zawiniety do cylindra ze nie ma gdzie włozyc reki ani klucza tez, bo obok jest kawałek ramy..




_________________

Booyaka pisze:
Nimbus to nie śruba, tylko latająca miotła z Harry'ego Potter'a.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 22:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2011, 21:04
Posty: 1
Lokalizacja: Wieruszów
Pojazd:
Kapota, Jeśli nie dasz rady dojść to zostaje wyjąć silnik z ramy.




_________________

Simson: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2029930#2029930
Booster: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=760
Sprzedam Boostera.
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 22:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2011, 13:02
Posty: 39
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
haha niee tego napewno nie zrobie musze jakoś to przykręcic.. poza tym co by mi to dało?? wyjął bym silnik, przykrecil wydech i miałbym włozyc do ramy z przykreconym wydechem?? dobre xD Nie no MUSI jakoś wejsc. Ale pozdrawiam człowieka, który tak to zaprojektował -,-




_________________

Booyaka pisze:
Nimbus to nie śruba, tylko latająca miotła z Harry'ego Potter'a.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 0:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 cze 2010, 15:55
Posty: 181
Lokalizacja: Pinczyn
Pojazd:
ja zawsze wkładam z przykreconym wydechem do ramy, potem tylko problemy z przykrecaniem sa




_________________

Najprawdopodobniej JEDYNY w Polsce Sachs SX1 FULL Racing :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 1:51 
***

Rejestracja: 19 gru 2010, 19:51
Posty: 662
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
tomekSX1, Ja też :)

A potem zabawa w sex po pijaku :P Trafić śrubką w dziurkę :)

Ale przeważnie zajmuje mi to do 5-15min :)




_________________

Domin192 pisze:
Pomykałem dziś roxem ponad 105, bez kasku z włączonymi neonami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 9:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2011, 21:07
Posty: 653
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Jak nie możesz jej przykręcić? Może nie możesztrafić w dziurkę :D ? Wykręć tamtą przykręconą i pierwsze spróbuj przykręcić tą co nie chce wejść :D Nie jeździ bez jednej śrubki bo będzie głośno a po jakimś czasie pójdą Ci pierścienie na tłoku :) Lepiej go nawet nie zapalaj




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojej Aprili SR 70 !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=400




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 9:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Titus, ładne bajki. Ja jeździłem z jakiś 1k z nieszczelnym wydechem, bez uszczelki. Kompresja nie spadła.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 9:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2011, 13:02
Posty: 39
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
Właśnie sie zastanawiam czy ta jedna śrubka nie spowoduje neiszczelności i mi kompresja spadnie. Próbowałem tak, ale ona w ogóle nie chce wejść w gwint, nei wiem czy to wina tej śrubki, ale raczej nei, raczej nie mogę dobrze nią trafić, bo nie ma z żadnej strony dobrego dojścia "na wprost" do gwintu... :|




_________________

Booyaka pisze:
Nimbus to nie śruba, tylko latająca miotła z Harry'ego Potter'a.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 9:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Kapota, Zdejmij wydech i spróbuj wkrecic ta śrubkę która rzekomo nie chce wejsc jak nie wejdzie to znaczy że gwint zjechałeś.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 9:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Po pierwsze to przy dokręcaniu wydechu do cylindra powinien on być luźny na mocowaniu.
Po drugie-najpierw przykręca się lekko obydwie śruby, dopiero później dociąga.
Jeśli jest problem z dostępem to albo nie masz odpowiedniego klucza, albo nie umiesz się nim posługiwać. Możliwe, że prościej będzie Ci dokręcić śrubę imbusową (o ile masz taki klucz), więc możesz ją wymienić.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 9:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2011, 13:02
Posty: 39
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
To prawda, odpowiedniego klucza nie mam, ale właśnie próbowałem też ręką przykręcić ją do samego cylindra, bez wydechu, i nie chciała wejść, czyli może zjechałem gwint w cylindrze? :| i co jeśli tak?




_________________

Booyaka pisze:
Nimbus to nie śruba, tylko latająca miotła z Harry'ego Potter'a.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 10:38 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2011, 19:10
Posty: 117
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
Kapota, a może dowaliłeś jedną śrubkę mocno i druga nie pasuje ?? Tak jak Booyaka mówił, dokręca się lekko śrubkę i potem wkłada się drugą :mrgreen:




_________________

Cytuj:
10cm/10cm to metr kwadratowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 10:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2011, 13:02
Posty: 39
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
Vertux, przecież mówię, że próbowałem przykręcić nawet śrubkę bezpośrednio do cylindra, bez wydechu, i tez nie wchodziła.. :|


Ostatnio zmieniony 19 sie 2011, 10:44 przez Kapota, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 10:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2011, 18:17
Posty: 614
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Jeżeli zjechałeś gwint to musisz zrobić tak jak ja kiedy ukręciłem tą śrubę (szpilkę).
Rozkręcasz obudowy silnika, wyjmujesz kolejno pokrywę silnika, zdejmujesz klawiature, zdejmujesz łańcuszek rozrządu, wyjmujesz wałek, i całą głowicę, teraz musisz dospawać nakrętkę do tej szpilki i poprostu ją wykręcić, później już z górki znajdujesz taką śrubkę która zastąpi starą szpilkę, skręcasz wszystko razem i gra, nie zapomnij ustawić zapłonu... pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 11:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2011, 13:02
Posty: 39
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
norbert95, neiwiem czy dobrze zrozumiałeś w jakiej sytuacji sie znajduje, ale mniejsza z tym. Mam pytanie tylko bo właśnie te śrubki które trzymają wydech przy cylndrze to szpilki, więc mógłbym je zastąpić imbusem? Wystarczyłby na to miejsce sam imbus, bez żadnych podkładek nakrętek etc?




_________________

Booyaka pisze:
Nimbus to nie śruba, tylko latająca miotła z Harry'ego Potter'a.


Ostatnio zmieniony 19 sie 2011, 12:32 przez Kapota, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 11:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
norbert95, On ma 2t !!!!Więc Twoja rada się nie przyda.W sumie i tak go nie zrozumiałeś.

Autorze tematu:Skoro nawet ręka nie wchodzi to gwint zjechany pozostaje przegwintować na większą śrube i dokupić inna śrube na przegwintowany rozmiar.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy