Dzisiaj jest 25 lut 2025, 11:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 

Z którego typu silnika da się wyciągnąć najwięcej?
Minarelli 47%  47%  [ 37 ]
Piaggio 46%  46%  [ 36 ]
Peugeot 5%  5%  [ 4 ]
Morini 3%  3%  [ 2 ]
Liczba głosów : 79
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 sie 2011, 17:46 
***

Rejestracja: 20 cze 2010, 12:46
Posty: 515
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
Z którego typu silnika, da się wyciągnąć najwięcej na secie midrace/sport (np. Sport Pro + c16) / (Streetrace + R) Chodzi mi o to, który typ silników jest najbardziej podatny na tuning, przy zachowanej żywotności silnika.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 17:55 
*

Rejestracja: 08 paź 2010, 19:05
Posty: 129
Pojazd:
głosuję na Minarelli, chyba najbardziej podatny na tuning chociaż P/G też jest b.dobry,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 17:55 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Mina i piaggio.Nie będziesz czuł różnicy między tymi silnikami.Chyba że róznia one się przełożeniami jakoś drastycznie.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 18:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2010, 11:55
Posty: 2
Lokalizacja: Międzybórz :)
Pojazd: Yamaha Aerox
p/g, ale z peugeotem też można dużo zrobić. :cool: Przeróbka cylka ,wydechu i można mieć ostre evo. :P Do tego overrange drobne przeróbki i git. ;)




_________________

Pomarańczka ;*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 18:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
Wiesz ja bym się skłaniał osobiście do p/g albo miny, ponieważ do m orini części są droższe mniejszy wybór itd. peugeot hmm, nie wiem czemu ale nie wybrałbym tego silnika, no ewentualnie jeżeli tuning pokroju sport,




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 18:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2010, 18:56
Posty: 754
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd: Kymco ZX & Rieju RRX
P/g. Mina też jest dobra i przy tej klasie tuningu jest to tylko twój wybór, bo różnicy nie odczujesz. Moroni jakoś do mnie nie przemawia. Peugeot przy sporcie też może okazać się dobrym rozwiązaniem. Ja bym wybierał p/g lub minarelli :wink:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106106&start=0 ZX <3
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190001RIEJU <3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 18:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 gru 2008, 19:01
Posty: 210
Pojazd:
Mina , PG albo i Peugeot z króćcem Stage6 , Gaźnikiem 19mm , wariatorem Stage6 i kominem Stage6 Pro Replica masz już niezłą kosę a jeśli chcesz to robisz prosty króciec ssący i masz dodatkową "moc".
Ale jeśli wybierasz między PG a Miną weź PG masz tam chłodzenie w bloku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 19:37 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Mina % P/G ; >




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 19:39 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 11:44
Posty: 381
Lokalizacja: WLKP :)
Pojazd:
Najwięcej tylko i wyłącznie z p/g




_________________

Moja Mz czyli moje życie, moja pasja!


http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=178707

Choćby nie wiem co się stało motocykle będę kochał zawsze !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 20:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
Minarelli i Piaggio :)




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK


Ostatnio zmieniony 18 sie 2011, 20:10 przez Tom_Q, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 22:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Żeby do morini było opór części tuningowych to byście zmienili zdanie ;) Można wiele z tego wycisnąć ;)
Przykład mam. Nawet lepiej spisuje się od p/g u mnie.


Ostatnio zmieniony 18 sie 2011, 22:46 przez ^DawiD^, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 7:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2010, 20:13
Posty: 137
Lokalizacja: Siedlce / Stok Lacki
Pojazd:
Zaznaczyłem p/g. Rzeczywiście przy jednakowym setupie nie ma dużej różnicy od Miny więc kierowałem się szczegółami :P




_________________

Obrazek

  • Piaggio Sfera NSL 93`
  • Piaggio NRG Power 06`
  • Derbi GPR Racing R 08`
  • Peugeot Speedfight 2 (AC) 04`




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 7:52 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
Mina, P/G według mnie najlepsze silniki

choć mój peugeot na racingu też daje rade :))




_________________

PAPIER TOALETOWY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 9:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2010, 14:41
Posty: 570
Lokalizacja: Radlin
Pojazd: Gilera Runner
Jeśli chodzi o moc to P/G ma minimalną przewagę nad minarelli. Choćby dlatego zwykle na tych silnikach jeździ się w wyścigach skuterowych.




_________________

KUPIĘ YASUNI C16 P/G stan bdb


Kontakt: puzon20@gmail.com




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 10:39 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
Piaggio każdej pojemności.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 10:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Może każdej pojemności nie, ale z 50'tek Piaggio jest si :) Bo nawet patrząc tak zdrowo, roxik seryjny jak wyciągnie 85 realne to jest fajnie. Runner te 95 nowy z salonu pociągnie, lekko ustępując roxowi względem przyśpieszenia (ale to i tak wszystko zależy, czy składali silnik dobrze, czy nie, czy dobrze dotarty czy nie) , ale już z takim samym setupem ( dokładnie ) to Runner będzie szybszy, gdyż ma dłuższe przełożenia :)




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 11:05 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
Bez większego problemu da się wsadzić cylinder atheny 170-190cc do pg 180. Wystarczy dorobić jedną odpowiednią podkładkę. Czytałem kiedyś o tym na którymś z francuskich for. Jaką miałoby to moc aż strach pomyśleć skoro producent podaje 45KM dla 190 na dedykowanym wydechu. odbiegłem trochę od tematu. Stawiam jednak na piaggio :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 11:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2010, 18:56
Posty: 754
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd: Kymco ZX & Rieju RRX
yasiek, Mój kumpel w runnerce ma 170 Atheny i to dowala 160 ponad :mrgreen:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106106&start=0 ZX <3
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190001RIEJU <3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 11:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Yasiek, mógłbyś dać jakiś link do tych cylindrów Atheny ? Ale tak napisał z którego typu silnika da się wyciągnąć najwięcej, a najwięcej da się wyciągnąć w 50'tkach z silników am6 :P




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 13:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Sendzia pisze:
Yasiek, mógłbyś dać jakiś link do tych cylindrów Atheny ? Ale tak napisał z którego typu silnika da się wyciągnąć najwięcej, a najwięcej da się wyciągnąć w 50'tkach z silników am6 :P

x2 Biegówka na sporcie i odpowiednich zębatkach objedzie Racinga w skuterze.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy