Dzisiaj jest 19 sty 2025, 9:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 sie 2011, 14:23 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
Siema
Mam problem z temperaturą cieczy. W ciepłe dni ponad 30 stopni temp. dochodzi mi do 87stopni(nawet na jałowych mam taką temp) przy jeździe 70-75km/h, a 80 stopni przy jezdzie 85~. Obawiam się że to za duża temp dla racing, myśle że powinna być 60-75 i w tym moje pyt jak zmniejszyć temp. Gaźnik mam 19mm z dyszą 85 (dobra regulacja). Po zgaszeniu silnika temp rośnie nawet do 100stopni. Nie mam termostatu jeśli o to chodzi. Przymierzam kupić 2 chłodnice, ale czy jest sens? Czekam na wasze odpowiedzi jak skutecznie zmiejszyć temp.




_________________

PAPIER TOALETOWY


Ostatnio zmieniony 19 sie 2011, 14:24 przez Iniector, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 14:29 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
85-90* podczas jazdy to odpowiednia temperatura.
Możesz zamontować tą drugą chłodnicę, coś tam na pewno pomoże..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 14:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Ogólnie masz dobrą temperaturę, ale jeśli chcesz zmniejszyć to druga chłodnica pomoże + jakiś większy wiatraczek na chłodnice.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 19:00 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
czyli temp odpowiednia hmm, raczej dla mnie nie ;/ Czekam na dalsze odpowiedzi jak skutecznie obniżyć temp, bez zmiany gaźnika na większy i drugiej chłodnicy.




_________________

PAPIER TOALETOWY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 19:33 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Dlaczego tak niby sądzisz ? Optymalna temperatura silnika spalinowego to 85-90*C...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 19:34 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
Darex, dla 4t, a w 2t znacznie niższa.




_________________

PAPIER TOALETOWY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 19:36 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Iniector pisze:
a w 2t znacznie niższa.

Pierwsze słyszę...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 20:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
moją sr baardzo ciężko rozgrzać.. wracałem około 1 w nocy jakieś 15km z kumplami, jechaliśmy max 20km/h i wskazówka ledwo się uniosła. w gorące dni wskakuje na prawie połowę ale albo trzeba dosc cisnąć albo jechać powoli bo tak 60-70 to mam ledwo 1/5 wskaźnika.. w chłodniejsze dni w ogóle prawie nie łapie temperatury. termostat ? w sumie innej rady nie widzę. :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 21:28 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
do 100st nie ma co się przejmować




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy