Dzisiaj jest 26 lut 2025, 12:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 sie 2011, 14:01 
*

Rejestracja: 04 wrz 2009, 15:11
Posty: 140
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Witam. Nie wiem już co jest grane... Gaźnik jest dobrze wyregulowany, a dalej pluje z tłumika... Nie wiem czy to sam olej czy cała mieszanka (olej leję 1:33). Gaźnik 21, dysza oryginalna 92, stożek, cylinder Airsal T6 70ccm, Leo RR, malossi multivar. Co może być nie tak? Podczas jazdy czasami go przymuli prze pełnej manetce, pewnie go zalewa, sam już nie wiem. Jedyne co mi przychodzi na myśl to zmienić dyszę na mniejszą. Pomocy:)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 17:06 
*

Rejestracja: 04 wrz 2009, 15:11
Posty: 140
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Sory za PPP, ale muszę coś napisać :)

Jak się rozbujam tak do 70-80 i puszczę gaz i gdy następnie chcę ruszać to na full manetce muszę czekać jakieś 2sekundy, żeby załapał;/ Tak samo na wybojach, wpadnę w jakąś dziurę to łapie muła i muszę czekać chwilę, żeby załapał i jechał znowu... Co to może być?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 17:33 
*

Rejestracja: 08 sie 2011, 14:42
Posty: 16
Pojazd:
Ja bym Ci polecał obniżyć iglicę, wyregulować od nowa i zrobić lub kupić gasboxa :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 18:55 
***

Rejestracja: 24 maja 2011, 18:50
Posty: 826
Pojazd:
sprawź czy ci ssanie działa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 18:57 
*

Rejestracja: 04 wrz 2009, 15:11
Posty: 140
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Ssanie mam ręczne, i działa :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 19:17 
***

Rejestracja: 24 maja 2011, 18:50
Posty: 826
Pojazd:
numerek9113,
a masz może cylinder seryiny na sprzedaż?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 19:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2010, 20:08
Posty: 698
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
membrany przepuszczaja paliwo i ci wszystkiego nie przepala i ci pluje olejem ;) odkrec zawor membranowy i zobacz stan membran




_________________

SPRZEDAM:
naklejki stage6 czarne i biale 210x40
korektor momentu obrotowego do p/g

gG:578552 (pisac nawet jak niedostepny)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 22:17 
*

Rejestracja: 04 wrz 2009, 15:11
Posty: 140
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Odświeżam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 22:23 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Ja tak miałem identycznie wszystko tak samo jak ssanie ręczne założyłem i pomyliło mi się i jeździłem na włączonym.




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 22:27 
*

Rejestracja: 04 wrz 2009, 15:11
Posty: 140
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
U mnie jest wyłączone ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 22:29 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
numerek9113, jeżeli jest wyłączone to znaczy ze skuter ma za dużo paliwa. ssanie włączone = za dużo paliwa i za duża dysza = za dużo paliwa więc objawy bedą takie same




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 22:31 
*

Rejestracja: 04 wrz 2009, 15:11
Posty: 140
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
To, że ma za dużo paliwa to ja wiem, ale nie wiem czemu:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 22:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
no to zmieniaj dysze przeciez 21mm + dysza 92 to musi przepuszczac wielka dawke paliwa




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2011, 8:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2010, 20:08
Posty: 698
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
numerek9113, stan membran sprawdzales jak ci napisałem? u mnie sie ostanio juz powyginały i palil z dnia na dzien coraz wiecej ;) wymieniłem i problemu nie ma




_________________

SPRZEDAM:
naklejki stage6 czarne i biale 210x40
korektor momentu obrotowego do p/g

gG:578552 (pisac nawet jak niedostepny)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2011, 15:16 
*

Rejestracja: 04 wrz 2009, 15:11
Posty: 140
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Problem rozwiązany, iglica była źle wsadzona :O Nie wiem jak to się stało:D Przepustnica była cały czas otwarta i paliwo leciało dosłownie strumieniem :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy