Dzisiaj jest 23 lip 2025, 23:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 21:32 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
A wy sie znacie cwaniaki chUdy, ^DawiD^, Azamat,??

Dużo lepiej jest kupić gaźnik. DrivterGSI1, i Iniector, mają rację. Dużo lepsza dla silnika i przy dobrej regulacji dla osiągów jest wymiana gaźnika niż wariatora. Mając wariator seryjny idealnie wyregulowany to sportowy da niewiele a tylko będziemy musieli od nowa bawic sie w regulacji mulów które powstaną na pewno.




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 21:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2010, 18:45
Posty: 597
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
Darex, No właśnie :)

12 a 17,5- niebo i ziemia jak dla mnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 21:38 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 17:18
Posty: 494
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
Sopel38, Właśnie mam muła do 10 i od 50 do 60 ;/ Jak go zlikwidować ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 21:40 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Stunt_15, ja miałem takie muły po wymianie waria na multivara... wsadziłem 17,5 i wszystko zniknęło (ale obowiązkowo z większym króćcem)... później włożyłem hebo ng i na 17,5 tez zero mułów idzie równiutko od 0 do 80 :) później tylko zwalniała wskazówka




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 21:53 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 17:18
Posty: 494
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
Dobra czyli kupować gaźnik i obowiązkowo króciec ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 21:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Króciec żeby miał wejście większe niż 17,5mm




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 22:01 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 17:18
Posty: 494
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
Dobra dzięki temat do zamknięcia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 23:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Sopel38 pisze:
A wy sie znacie cwaniaki chUdy, ^DawiD^, Azamat,??

Jeżeli chodzi o Drivter'a, to był żart.
Sopel38 pisze:
ja miałem takie muły po wymianie waria na multivara... wsadziłem 17,5 i wszystko zniknęło (ale obowiązkowo z większym króćcem)... później włożyłem hebo ng i na 17,5 tez zero mułów idzie równiutko od 0 do 80 później tylko zwalniała wskazówka

Może bardziej mu pomogłeś bo masz silnik peugeota, ale u mnie bardziej dał wariator i w większości silnikach tak jest, więc dlatego o tym pisałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 23:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2011, 21:04
Posty: 1
Lokalizacja: Wieruszów
Pojazd:
Sopel38, Ja mam mine to też inaczej jest. Po włożeniu gaźnika 21 tylko przyśpiecza się poprawiła, choć multivar też chyba nic nie dał, ale nie regulowałem :D




_________________

Simson: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2029930#2029930
Booster: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=760
Sprzedam Boostera.
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy