Dzisiaj jest 01 lut 2025, 5:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 maja 2006, 14:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2006, 11:08
Posty: 6
Lokalizacja: Przecław k.Szczecina
Pojazd:
Witam
pisze z zapytaniem co trzeba wymienic przy zakladaniu cylindra klasy sport
chodzi mi tylko o tozeby wszystko bylo git i nic sie nie zepsulo, nie zatarlo itp
i jezeli mozna prosic to jeszcze orientacyjne ceny tych czesci

pozdrawiam




_________________

Aerox jest Bogiem, tuning nałogiem, prędkość to podstawa, a moc to zabawa


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2006, 21:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2006, 19:12
Posty: 17
Lokalizacja: Krzeszowice
Pojazd:
wymiana gaźnika nie jest koniczna (można założyć większe dysze), jednak wiekszy poprawi wewnętrzne chłodzenie silnika i osiagi będą lepsze. Co do wału to nie jestem pewien, ale ja bym wymienil bo silnik będze się wkręcał na większe obroty i będzie miał lepszy moment obrotowy. Sprzęgła raczej też nie trzeba zmieniać. Jednak wariator trzeba zmienić. CENY to gaźnik ok. 300, wał ok 400, wariator ok 300, sprzęgło ok 250. aha jeszcze zawór trzeba zmienić, poprawi napełnianie silnika ok 100zł.



________________________________________________
DERBI SENDA SM 50 X-TREME DO SPRZEDANIA ROK 2004

PATRZ SPRZEDAM!!!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2006, 15:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2006, 11:08
Posty: 6
Lokalizacja: Przecław k.Szczecina
Pojazd:
co do walu to chyba nie trzeba
seryjny w roxach kreci do 12tys a sporty do okolo 10tys
a ja chce wydac jak najmniej kasy(tymczasowo) bo nie spie na kasie i kolejne 200 czy 300 zl to koszmar

czyli mowicie ze wariator koniecznie??
a jezeli to jest nowy sqter i czesci w napedzie sa dobre(przejechane 2000km bez katowania) to tez trzeba??




_________________

Aerox jest Bogiem, tuning nałogiem, prędkość to podstawa, a moc to zabawa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2006, 15:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2006, 19:12
Posty: 17
Lokalizacja: Krzeszowice
Pojazd:
wariator napewno zwiększy przyspieszenie i V-max. wimana całego nie jest konieczna, ale pasek prawdopodobnie tak. Napisz do Mielocha, będze wiedzeć :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2006, 10:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2005, 20:24
Posty: 14
Pojazd:
Ani wału ani gaźnika nie trzeba wymieniać (ale mozna ;) ). Nie mozna zapomnieć o wydechu i wario.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2006, 11:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2006, 19:12
Posty: 17
Lokalizacja: Krzeszowice
Pojazd:
Olek nie zapominaj, że założenie wiekszego gaznika znacznie zwiekszy moc, a wał zwiekszy momen obrotowy, chyba kazdy z nas chce miec jak najlepsze osiagi. Uwazam ze jak sie porywamy na tunig to trzeba miec trocge kasy, niestety ale jest to droga zabawa, ale mysle ze warta zachodu. ja wole sobie kupic 125 zarestrowana na 50tke;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2006, 11:54 
**

Rejestracja: 14 sty 2005, 17:57
Posty: 305
Lokalizacja: www.SQTERY.com
Pojazd:
Olek pisze:
Ani wału ani gaźnika nie trzeba wymieniać (ale mozna ;) ). Nie mozna zapomnieć o wydechu i wario.

Na dobrą sprawę o vario można zapomnieć :wink: Ja jeździłem na seryjnym wariatorze dopóki mi się nie starło. Tak naprawdę to nic nie trzeba zmienić z większych podzespołów do cylindra klasy Sport :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy