Dzisiaj jest 02 lut 2025, 23:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2009, 18:24 
*

Rejestracja: 10 lip 2007, 12:31
Posty: 199
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Nie chcę zakładać podobnego tematu więc spytam tutaj

Myślę nad takim portingiem cylindra i karterów

Racing - rozwiert rozwiert kanału wydechowego pod wydech+polerka na lustro+lekko powiększenie okna wydechu
Racing- dopasowanie pod uszczelke cylindra i polerka na lustro od zaworu po cylinder, skrzynia korbowa przepolerowana.

Jak mocno żywotność może spaść ?, chodzi o cylek mk sp2 którego tłok mniej więcej wytrzymuje 4000km bez przeróbek.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2009, 13:15 
**

Rejestracja: 03 sie 2007, 17:58
Posty: 232
Pojazd:
PrzemusEvo, najstarsi górale alpejscy Ci nawet tego nie powiedza. Na zywotność twojego silnika składa się bardzo wiele czynników: olej, paliwo, temperatura, mieszanka paliwo-olej, regulacja oraz wielkość gardzieli gaźnika, styl jazdy, maksymalne obroty uzyskiwane przez cylinder oraz jaki wydech zastosowałeś.

Myśle że żywotność może spaść o połowę w twoim przypadku.
Pozdrawiam!
Panthelion
PS. Malibu, napisz do mnie na pw w sprawie portingu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2009, 16:23 
***

Rejestracja: 18 sie 2007, 6:50
Posty: 564
Lokalizacja: Husów/Łańcut
Pojazd:
A ja pisze z pytaniem czy skrzynie korbową poleruje się na lustro pasta polerska itp. Bo słyszałem że jeśli się tak zrobi na ściankach zacznie się osadzać benzyna i nie będzie dobrego przelotu, jest w tym coś prawdy? I słyszałem że trzeba polerować max papierem 400,może Ponton się wypowie bo on się zna a ja nie :) I jaki dremel polecacie do portingu żeby dużo wytrzymał i się nie spalił ?


Ostatnio zmieniony 13 kwie 2009, 16:35 przez damian1322, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2009, 20:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Dobrze mówisz. papierem 400 i tyle ;) Co do dremla ja mam jakiegoś takiego taniego i daje rade ostatnio pare h piłowalismy z kąkolem i dał radę xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2009, 21:49 
***

Rejestracja: 18 sie 2007, 6:50
Posty: 564
Lokalizacja: Husów/Łańcut
Pojazd:
Ale ja myślę tez o przyszłości, chciałbym się zająć obróbką karterów, ogólnie mechaniką w skuterach składanie silnika regulacja itp. Chce to traktować jako hobby, a może parę groszy zawsze wpaść ;) Co powiecie o tych dwóch dremlach ;

1 dremal Firmy FERM

http://allegro.pl/item605093394_fct_160 ... _ferm.html

2 Dremel z serii 300

http://allegro.pl/item607165926_dremel_ ... zedzi.html


Jaki byście mi polecili do takich prac ?

PS. nie żebym chciał robić komukolwiek z forum konkurencje bo to niemożliwe :D

A okno wydechowe się na lustro poleruje, mam racje?




_________________

Porting Silników 2T/4t, Składanie, Remonty. Dobre Ceny, Wykonanie na Wysokim Poziomie! tel.606550800




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2009, 22:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Ja mam tą FERM i jest dobra, daje radę... Ale ta druga DREMEL to jest oryginał i uważam, że lepiej dołożyć te parę groszy i ją kupić. Pozdrawiam.




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2009, 22:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2008, 11:46
Posty: 358
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Tan drugi ma więcej rzeczy :D wiadomo więcej zrobisz i precyzyjniej

Na lustro




_________________

"...jechałem szybko gdyż lubię zapie*dalaać"
Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2009, 10:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2008, 10:07
Posty: 44
Lokalizacja: Zamość
Pojazd:
Ta pierwsza ma 160W a ta druga 125W będzie duża różnica?




_________________

Fotki masziny :D
http://bikepics.com/members/bingos93/06nrg/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2009, 10:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Raczej nie... Jestem ciekaw jak Wam będą wychodzić te portingi.... :)




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2009, 19:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
damian1322, Chcesz robic silniki a się pytasz czy kanał wydechowy (Patefonkowi nie podoba się nieprecyzyjne określenie okno więc poprawiłem) się robi na lustro :P Oczywiście - chodzi o to, żeby zmniejszyc opory spalin a zarazem zapobiec osadzaniu się nagaru, który do gładkiej powierzchnii bedzie gorzej przylegał.


Ostatnio zmieniony 14 kwie 2009, 19:55 przez mati590, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2009, 19:44 
**

Rejestracja: 03 sie 2007, 17:58
Posty: 232
Pojazd:
Polerka kanału wydechowego nie podnosi mocy ^^ Zapobiega tylko osadzaniu się nagaru.
Tak btw chłopaki, okna wydechowego nie wypolerujecie xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2009, 19:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Napisałem o tym nagarze przecież :P. I nie chwytaj młoda za słówka xD Zaraz poprawie Ci na kanał wydechowy bedziesz w 7 niebie ?? :P Co do oporów to pomysl malutka, jesli masz chropowatą krawędź to na pewno powstają minimalne zawirowania a opory są większe. Przejedź sobie najpierw po papierze ściernym 60 (nie żałuj, ciśnij paluchem ile wlezie xD) a potem po lustrze. Czujesz róznice ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2009, 19:59 
**

Rejestracja: 03 sie 2007, 17:58
Posty: 232
Pojazd:
Bejbe, spędziłabyś kilka godzin na testach to byś wiedziała że to nic nie daje :)
Wystarczy że cały kanał był ruszony frezikiem i żaden papierek nie jest potrzebny :]
Pozdr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2009, 20:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Oj malutka. Czy ja mówię o jakiś odczuwalnych różnicach ;> Mówię jedynie o tym, ze jest różnica, ale nie napisałem, ze odczuwalna, bo może to daje 0,0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001 km. Tym razem ja cię złapałem :P haha




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2009, 20:07 
**

Rejestracja: 03 sie 2007, 17:58
Posty: 232
Pojazd:
Pan M. nie poleruje, większość szwabów nie poleruje i inni tunerzy też nie polerują. Coś w tym jest chyba? No nie synek?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2009, 20:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Przeczysz sama sobie. Przed chwilą mówiłaś, że zapobiega sie to osadzaniu nagaru (i napisałem jak to działa ciotko). Ojj patefon gadasz jak z % :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy