Dzisiaj jest 04 maja 2025, 23:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 sie 2011, 17:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 14:13
Posty: 73
Pojazd:
Witam,
w mojej sr 50 mam o pewnego czasu w zasadzie od samego kupna problem z małym v-max'em czyli około 65km/h... Prubowałem z sprężyną, rolkami itp, ale najwięcej da mi się wyciągnąc te 65... Wcześniej ktoś zdjął blokady, lecz wyjął chyba tą podkładkę pomiędzy talerzami wariatora, taka jak na tej fotce:http://img14.allegroimg.pl/photos/oryginal/17/41/30/17/1741301722

Nie jestem pewien, bo się nie znam, więc pytam się was czy to może być przyczyną niskiego v-maxu. Chodzi mi o ten czarny duży pierścień na fotce.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2011, 17:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Te czarne duże pierścienie są do wywalenia, bo to blokady. Dobrze piszesz.
Luzu na wale nie masz?
Jakimi twardościami sprężyn próbowałeś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2011, 17:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 14:13
Posty: 73
Pojazd:
Malossi czerowna i biała, a rolki 34,5g 5,5g 6,9g i 7g. Jesteś pewien że to blokady ? Bo to ditech, a tutaj blokada jest tylko na tej podkładce, nie wiem jak to nazwać, co do waria na 3 śruby przykręcona była. Dlaczego pytasz się o luz na wale? Luzu nie mam i odpadają wszelkie rzeczy związane z kompresją, bo to jest u mnie w doskonałym stanie.

PS.Jest jescze coś takie, że podczas jazdy np wciskam manetkę na 3/4 gazu wbija mi na 60km/h a potem mogę puścić na 1/2 i jedzie nadal 60km/h tylko że obroty są mniejsze.


Ostatnio zmieniony 22 sie 2011, 17:46 przez acprzemu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2011, 20:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Cięższe rolki może trzeba wrzucić? na każdych rolkach tylko 65 ? dziwne to ? może ktoś założył blokadę na moduł ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2011, 20:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 14:13
Posty: 73
Pojazd:
To ditech... Nie na każdych na jednych 50 na innych 65, im lżejsze zakłądam tym bardziej od razu się na duże obroty wkręca i nie chce jechać i ogólnie ma wtedy bardzo słabe przyśpieszenie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2011, 20:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sie 2011, 16:15
Posty: 55
Lokalizacja: Zielona Góra
Pojazd:
masz blokade na module pewnie albo gdzies indziej bo z tego co piszesz to ci obroty blokuje skoro taki sam v-max na 3/4 manetki co na 1/2 to moje zdanie moge sie mylic pozdro




_________________

Aprilia RX 50 - MACHINA xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2011, 20:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 14:13
Posty: 73
Pojazd:
NIe nie na obroty się wkręca potem, ale nie chce jechać szybciej, na 100% nie mam blokady na module/ECU




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2011, 21:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sie 2011, 16:15
Posty: 55
Lokalizacja: Zielona Góra
Pojazd:
to masz gdzie indziej pewnie, a jakie masz przelozenia ????
albo zle gazik wyregulowany??




_________________

Aprilia RX 50 - MACHINA xD


Ostatnio zmieniony 22 sie 2011, 21:14 przez Riding92, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2011, 8:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
acprzemu pisze:
PS.Jest jescze coś takie, że podczas jazdy np wciskam manetkę na 3/4 gazu wbija mi na 60km/h a potem mogę puścić na 1/2 i jedzie nadal 60km/h tylko że obroty są mniejsze.

Wtedy sprzęgło łapie dzwon, dlatego ta jest ;)
To nie są żadne blokady na module.


Ostatnio zmieniony 23 sie 2011, 19:29 przez MrCannabis, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2011, 18:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Cytuj:
W tedy sprzęgło łapie dzwon, dlatego ta jest ;)

Ty chyba nie rozumiesz
Mu nie chodzi o to że wciska na starcie max i załóżmy do 50 cisnie a później leci 1/3 manetki mniejszymi obrotami 50 i to nie jest V-max, tylko o to że rozpędza się tylko do 60 i nie ważne czy leci 1/2 czy 3/4 manetki to tyle jedzie, ja to tak rozumiem, wina regulacji, bądź blokada modułu.
Chyba że ja to źle rozumiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2011, 6:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 15:36
Posty: 71
Lokalizacja: Siedlce (łódzkie)
Pojazd:
A zobacz czy pasek wchodzi na samą górę waria.




_________________

Żadna, nawet najprostsza, najbardziej gładka droga nie da ci tyle adrenaliny jak kręta droga ciągnąca się pomiędzy górskimi stepami...

Moja maszynka:
http://polskajazda.pl/Motocykle/Derbi/Vamos_G/56901




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2011, 14:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 14:13
Posty: 73
Pojazd:
Dobra, dzisiaj pujdę do kumpla i pożyczę od niego waria, on ma w rozbiórce swoją sr 50, PS: od sr 50 Racing na gaźniku wariator będzie pasował ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy