Dzisiaj jest 11 sie 2025, 22:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 sie 2011, 11:51 
*

Rejestracja: 27 mar 2011, 18:14
Posty: 58
Lokalizacja: Okolice Mławy
Pojazd:
Witajcie!
Zostało mi jeszcze trochę czasu do prawka, a zwykła 50-tka mi się znudziła. Uważam że wkładanie w niego jakiś części tuningowych nie ma sensu, więc jak zmieniać to już całe serce skutera. Kumpel powiedział mi że pod ramkę Colibra pasuje silniczek P/G lub P/Z (4t) w pojemności 125. I tu pytanie czy to jednak prawda że ten silnik wejdzie w tą ramkę bez dużych modyfikacji mocowań?

Daję przykład silnika, pasowałby on?

http://allegro.pl/silnik-piaggio-zip-zi ... 21095.html

lub

http://allegro.pl/piaggio-free-100cm-ve ... 60232.html


Ostatnio zmieniony 20 sie 2011, 11:58 przez Debestes, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2011, 18:01 
*

Rejestracja: 08 maja 2011, 2:10
Posty: 144
Pojazd:
Debestes, ten 2 podejdzie kolega miał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2011, 8:36 
*

Rejestracja: 27 mar 2011, 18:14
Posty: 58
Lokalizacja: Okolice Mławy
Pojazd:
Hmm... No to dobrze, ale zależy mi na całej 125, a ten model silnika tylko jest w wersji 100 i to ogólnie ciężko z częściami do niej.

Jakbyście mogli, to podeślijcie linki do silników które Waszym zdaniem będą najlepiej pasować. Zakres do 850 zł. Najlepiej żeby w zestawie był gaźnik i tłumik. Pojemność 125, 4t, mocowania dolne, chłodzony powietrzem (nie chce mi się bawić w chłodnice).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2011, 20:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
Debestes, Ten drugi też powinien podejść. Jednak wsadzanie stosunkowo mocnego silnika do tak małego skutera, w którym jakość wykonania jakiegokolwiek przedmiotu jest na najniższym poziomie jest dosyć ryzykowne. [Koniecznie musiałbyś pospawać jakieś wzmocnienia ramy itp.]




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2011, 21:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
No tak jak kolega Tom_Q, wspomniał silnik silnikiem, ale trzeba również dbać o swoje bezpieczeństwo najlepiej trzba było by wzmocnić ramę ponieważ przy takiej mocy silnika rama była by narażona na pogięcia , pęknięcia , złamania .




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2011, 8:54 
*

Rejestracja: 27 mar 2011, 18:14
Posty: 58
Lokalizacja: Okolice Mławy
Pojazd:
No wzmocnienie ramy jest tu obowiązkiem, inaczej tego nawet nie widzę. :P Ale tym zajmie się mój kuzyn...

Moim zadaniem jest wypatrzenie silnika który będzie pasował. Także proszę o jakieś przykłady. Stosunkowo wolałbym 4t, ale jeżeli coś z 2t się znajdzie to też linkujcie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy