Dzisiaj jest 04 mar 2025, 21:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Przegrzewa się
Post: 23 sie 2011, 18:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 13:10
Posty: 630
Lokalizacja: okolice Pszczyny
Pojazd:
witam mam swapa z nrg . ale ciagle się grzeje . przejade ok 5km i chłodnica jest tak gorąca ze nie idzie się dotknąć . Jak odkręce zbiorniczek to woda az paruje nie wiem co jest grane . Już nawet tłoka mam przytartego bo cykl temperatury dostał .

Kumpel w speedzie moze zrobić więcej km i chłodnica lekko ciepła

Pompa dobra nowa
Obieg jest
termostat wyciągnięty
układ odpowietrzony




_________________

NRG MC2 BUDOWA MIDRACE
piaggio-nrg-mc2-by-dejmon94-budowa-midrace-t338427.html

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2011, 14:11 
**

Rejestracja: 26 cze 2010, 15:39
Posty: 317
Pojazd:
Witam, jaki masz gaznik, jesli 12 to nie dziw sie ze sie szybko grzeje : ) u mnie tak jest ale idzie sie przyzwyczaic. Sproboj wlozyc termostat i odpowietrz uklad i zobacz jak bedzie. Bardzo wazna rola to tez regulacja gaznika.




_________________

PIAGGIO NRG LC MC1

- WAŁ TNT RACING HPC
- ŁOŻYSKA SKF C3 TEFLON
- WARIATOR MALOSSI MULTIWAR
- LEOVINCE ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2011, 16:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2009, 18:43
Posty: 836
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
a jak wam się grzeją to tracicie na mocy czy coś w tym stylu ?




_________________

Honda NSR 125 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2011, 13:18 
*

Rejestracja: 03 mar 2011, 18:10
Posty: 112
Lokalizacja: Dolnośląskie
Pojazd:
Ja mam tek w swoim że jak się zagrzeje to traci na mocy i jeszcze mi przerywa. Musze się zatrzymać na jakieś 10 min i jest już ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2011, 21:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 13:10
Posty: 630
Lokalizacja: okolice Pszczyny
Pojazd:
tak czuje spadek mocy tzn . Nie wkręca się tak szybko na obroty .

Gaznik 17,5mm dysza 75




_________________

NRG MC2 BUDOWA MIDRACE
piaggio-nrg-mc2-by-dejmon94-budowa-midrace-t338427.html

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2011, 21:48 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2010, 13:42
Posty: 255
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
mam to samo ;/ tez jest swapik od nrg mc2 nie wiem co jest nie tak, ale ja spadku mocy nie odczuwam.




_________________

"Alkohol to sposób na zachowanie równowagi psychicznej kosztem równowagi fizycznej"
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2011, 22:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2010, 19:18
Posty: 79
Lokalizacja:
Pojazd:
Czsami zbiorniczka nie macie niżej niż chłodnica?:)




_________________

Zapraszam Do Obejrzenia Mojego Projektu
F12<33
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106240

Słuchaj Lakiernika to nic Nie Spierdoli**
Look !
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 08#1337308




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2011, 22:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 13:10
Posty: 630
Lokalizacja: okolice Pszczyny
Pojazd:
nie zbiornik wyżej jest a woda gorąca w nim az paruje




_________________

NRG MC2 BUDOWA MIDRACE
piaggio-nrg-mc2-by-dejmon94-budowa-midrace-t338427.html

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2011, 22:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lis 2009, 17:26
Posty: 203
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
tez tak mam i nie wiem co to ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2011, 22:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2009, 18:25
Posty: 65
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
mam to samo w nrg mc2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2011, 20:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 13:10
Posty: 630
Lokalizacja: okolice Pszczyny
Pojazd:
Załorzyłem polini 70 i jest masakra . Termometrem po dłuzszej trasie ciecz pokazała 93*c
chłodnica ma taka temperaturę co cylek . a wąż powrotny jest też gorący .

Chłodnica nie nadąża chłodzić cieczy . Jutro wytnę dziurę w plastiku miedzy nogami zeby chłodnica miała lepszy przewiew bo teraz się te gorące powietrze tłumi w plastikach . I myśle ze pomoze a jak nie to niewiem .

tu wytnę otwór
Obrazek[/URL[/img]

a tak mam umiejscowioną chłodnice i zbiorniczek
[img][img]http://img18.imageshack.us/img18/9744/xsau.th.jpg[/img][/img]




_________________

NRG MC2 BUDOWA MIDRACE
piaggio-nrg-mc2-by-dejmon94-budowa-midrace-t338427.html

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2011, 20:30 
**

Rejestracja: 27 paź 2010, 20:53
Posty: 202
Pojazd:
a jaki lejesz płyn do ukladu chłodzenia ?

aha i jeszcze jedno , jak masz tą gorącą chłodnice to ona jest cała gorąca czy tylko w jakis obszarach np do połowy itd ?


Ostatnio zmieniony 26 sie 2011, 20:31 przez durex_runner, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2011, 20:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 13:10
Posty: 630
Lokalizacja: okolice Pszczyny
Pojazd:
narazie mam destylowaną wode wlana . ale z płynem to samo jest

chłodnica jest cała goraca .




_________________

NRG MC2 BUDOWA MIDRACE
piaggio-nrg-mc2-by-dejmon94-budowa-midrace-t338427.html

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 8:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lis 2009, 17:26
Posty: 203
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Ja mam płyn tip z reala :mrgreen: i tez się grzeje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 11:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2011, 13:07
Posty: 254
Lokalizacja: Kuślin [Wlkp]
Pojazd:
Wczoraj też zauważyłem że przy mojej sr chłodnica po przejechaniu +\- 10 km jest bardzo gorąca i przy prędkości ok. 75 km/h zaczyna szarpać i przerywać. Ktoś, już znalazł tego przyczynę?




_________________

Aprilia SR 50 by Gandi *klik*

Audi A3 8L 1.9 TDI by Gandi *klik*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 11:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 12:24
Posty: 469
Pojazd: Kawasaki ER5/Honda CBR
Mi np NRG się grzało od świecy o złej ciepłocie i od zajechanego łożyska w napędzie :)




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 15:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 13:10
Posty: 630
Lokalizacja: okolice Pszczyny
Pojazd:
świece mam SOHC FE65PRS w garazu znalazłem . Ale nie wiem czy ma dobrą ciepłote bo nie wiem gdzie to pisze . Jeżdze juz na niej długo moze dlatego




_________________

NRG MC2 BUDOWA MIDRACE
piaggio-nrg-mc2-by-dejmon94-budowa-midrace-t338427.html

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 15:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lis 2009, 17:26
Posty: 203
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
ja mam katalogowa do runnera




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 16:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
dejmon94, załóż świece taką jaką masz zalecaną poszukaj odpowiednika w ngk
przez chłodnice musi jakos przepływać powietrze wiec lepiej wytnij te otwory jak najwieksze w tym plastiku pytanie jeszcze jak wloty na czaszy czy są odpowiedniej wielkości i w miare na wprost chłodnicy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 17:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2010, 18:56
Posty: 754
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd: Kymco ZX & Rieju RRX
Ja po swapie na p/g od nrg mc3 tez mam podobnie. Zauważyłem to dzisiaj. Jechałem jakieś 30 km z prędkością przelotową 60/65km i dojechałem na miejsce do domu wszystko było ok. Chłodnica była trochę ciepła (jest dobrze wentylowana), cylindra ie sprawdzałem, termometru narazie nie mam. Potem podjechałem kawałek po trawie i chciałem trochę "spalić" gume, wkręciłem go 2 razy na dość wysokie obroty. Potem podjechałem do garażu, a z okolic cylindra leci dymek/para. Cylinder był gorący. Mógł to też "palić" się olej który zbiera mi się na karterze (ucięta rurka od byłego dozownika przecieka i spada na karter). Wspomnę też, że urwało mi się mocowanie od zbiorniczka wyrównawczego i nie jest on na tej wysokości co powinien, lecz płyn w nim nie jest gorący. Jadąc żadnego spadku mocy nie odczułem. Myślicie, że mógł się cylinder przytrzeć? Zaraz idę przymocować zbiorniczek jak należy, bo teraz wisi na przewodach i jest ledwo wyżej niż chłodnica.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106106&start=0 ZX <3
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190001RIEJU <3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy