Dzisiaj jest 05 mar 2025, 0:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 sie 2011, 19:51 
*

Rejestracja: 23 sie 2011, 22:35
Posty: 3
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Elo!

Jestem nowy na forum, ale jako, że osiadłem już dawno na innym i tam opinie w pewnej sprawie są podzielone, w związku z czym mam z pozoru proste pytanie

Mam aluminiowy cylinder (Stage 6 50ccm) w Gilerze Runner SP 50 z 2005 roku (jeszcze stara buda). To prawda, że co kilka tysięcy kilometrów trzeba wymieniać tłok? Czy tyczy się to tylko pierścieni?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2011, 7:50 
**

Rejestracja: 04 kwie 2010, 13:22
Posty: 344
Lokalizacja: Lbn
Pojazd:
Tłok lub pierścienie trzeba wymieniać kiedy nie ma kompresji lub jest za mała. Zmienianie tłoka bez potrzeby to głupota i marnowanie pieniędzy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2011, 10:15 
*

Rejestracja: 23 sie 2011, 22:35
Posty: 3
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
A jaki jest minimalny poziom kompresji?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2011, 11:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
jak bedzie 7-8 bar to mozesz wymienic.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2011, 12:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
maciek805, oszalałeś chyba, niektórzy ledwie po szlifie i z dobrym tłokiem mają 8 bar. Jak Ci dojdzie do 6 to wtedy wymieniaj pierścienie




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583


Ostatnio zmieniony 25 sie 2011, 12:11 przez Radkowy, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2011, 12:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Radkowy pisze:
maciek805, oszalałeś chyba, niektórzy ledwie po szlifie i z dobrym tłokiem mają 8 bar. Jak Ci dojdzie do 6 to wtedy wymieniaj pierścienie
z dobrym dotarciem komresja wynosi 11bar :roll: 8 bar jeszcze bedzie dobrze. Jednak ponizej ... Mozna by bylo dyskutowac ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 18:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sty 2011, 18:13
Posty: 67
Lokalizacja: Włoszakowice
Pojazd:
Zgadzam się z maciek805




_________________

BEST NRG!!!! FUCK AEROX OR SPEEDFIGHT!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy