Dzisiaj jest 08 paź 2024, 7:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 sie 2011, 16:55 
*

Rejestracja: 25 sie 2011, 16:14
Posty: 13
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Witam !
Dzisiaj zakupilem odblokowany moduł do Mojego CPI GTR ( 2T ) Niestety nie ma takiego samego wejscia... Zarówno oryginalny moduł jak i odblokowany posiada 5 Pinów...

oto mój moduł oryginalny ( zablokowany ) :
Obrazek
Obrazek

A to nowy moduł :
Obrazek
Obrazek

Chcialbym przerobic go ale potrzebuje schematu... moze ktos juz robil taka przerobke ?


Ostatnio zmieniony 25 sie 2011, 17:05 przez KIVI.Ck, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2011, 16:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2011, 13:01
Posty: 17
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
przejściówkę można chyba kupic




_________________

Sym Jet euro x - Sprzedany
czas na golfa 3 kombi oraz polo classic 1.6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2011, 17:18 
*

Rejestracja: 25 sie 2011, 16:14
Posty: 13
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
O to super pocieszyles mnie ;D a nie wiesz gdzie mogłbym taka dostać ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2011, 17:32 
*

Rejestracja: 25 sie 2011, 16:14
Posty: 13
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
z tego co szukalem to przejsciowka jest niestety inna niz posiadam w starym module...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2011, 21:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2010, 18:58
Posty: 432
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
to zamieniasz końcówki ze starych kabli na nowe i wsadzasz do kostki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2011, 7:55 
*

Rejestracja: 25 sie 2011, 16:14
Posty: 13
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
No tak Wiem :) tylko Sa inne kolory tych kabli ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2011, 8:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 16:44
Posty: 153
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
A po co kupiłeś moduł jak na oryginalnym CPI GTR wykręci dużo po za skale tego 11tysięcy :roll:


Ostatnio zmieniony 26 sie 2011, 8:26 przez Bereda95, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2011, 8:41 
*

Rejestracja: 25 sie 2011, 16:14
Posty: 13
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Kreci tyle zapewne na odblokowanym bo u mnie 8 tys max...
Dodam iz to seryjka Jeszcze nic nie kombinowalem...


Ostatnio zmieniony 26 sie 2011, 8:42 przez KIVI.Ck, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2011, 9:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 16:44
Posty: 153
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Kolega kupił zablokowanego CPI GTR'a, zrobiliśmy go na full Racingu i obroty wychodziły sporo za skale i to na seryjnym module. A oryginalnie blokuje go kolanko przekroju małego palca :wink:


Ostatnio zmieniony 26 sie 2011, 9:41 przez Bereda95, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2011, 10:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 17:05
Posty: 44
Lokalizacja: skąd kasę brać :p
Pojazd:
Utnij kostkę z tego modułu i z tamtego piny i polutuj kablami. A kręci taki niskie obroty bo masz zablokowane kolanko wydechu ;) Jak zmienisz kolanko albo cały komi to będzie śmigało aż miło.




_________________

Moje CpI GtR : viewtopic.php?t=117795




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2011, 21:53 
*

Rejestracja: 25 sie 2011, 16:14
Posty: 13
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Dzisiaj poswiecilem prawie caly dzien w garazu z cpi i po schemacie zamieszczonym na tym forum ( schemat instalacji CPI ) podpialem moduł...
Niestety obroty sie nie zwiekszyly ani predkosc nie wzrosla...
Zdenerwowany zaczalem szukac blokad : - Gaźnik brak blokad... Wariator brak blokad...

Rozkręciłem tłumnik i kolanko.
Nie było zadnych tulejek... w tlumniku slyszalem jakies kawalki metalu okazalo sie ze byla to rdza... kolanko tez raczej nie posiada blokady...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2011, 22:04 
*

Rejestracja: 25 sie 2011, 16:14
Posty: 13
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Zapomnialem dodac ze sciagnalem pasek i bez paska kreci sie do 11 tys obrotow ...

Po skreceniu tlumnika nie dokrecilem go na maxa slychac troszke glosniej ale za to nie muli mi pod górkę jak to zwykle bylo ;) i zbiera sie szybciej :) Lecz 65 km/h max ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 10:33 
*

Rejestracja: 25 sie 2011, 16:14
Posty: 13
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Tak wyglada kolanko od tlumnika przy moim CPI GTR :

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

I co sadzicie o tym kolanku ? Czy jest oryginalny i czy moze byc na nim blokada ?
Dodam Ze na wyjsciu od cylindra nie ma zadnej tulejki ( jedynie ta uszczelkowa ) i na laczeniu tlumnika z kolankiem takze nic nie ma...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 11:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 17:05
Posty: 44
Lokalizacja: skąd kasę brać :p
Pojazd:
poka mi fotę całego skutera to powiem ci czy masz blokowane kolanko :P




_________________

Moje CpI GtR : viewtopic.php?t=117795




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 11:26 
*

Rejestracja: 25 sie 2011, 16:14
Posty: 13
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
http://chomikuj.pl/kamilkiwi w galerii znajdziesz wszystkie foty CPI GTR :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 15:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 17:05
Posty: 44
Lokalizacja: skąd kasę brać :p
Pojazd:
Masz odblokowany komin więc nie wiem czemu tylko 8tysi bije ci obrotomierz a jaki v max




_________________

Moje CpI GtR : viewtopic.php?t=117795




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 18:34 
*

Rejestracja: 25 sie 2011, 16:14
Posty: 13
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Pomylka bije mi 6.5 tys do 7 obrotow ;/ leci 65km/h ...


Ostatnio zmieniony 29 sie 2011, 10:05 przez KIVI.Ck, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2012, 22:17 
*

Rejestracja: 05 lis 2011, 18:52
Posty: 36
Lokalizacja: Dobczyce
Pojazd:
no to widze ze nie ja tylko mam ten problem :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2012, 19:53 
*

Rejestracja: 03 cze 2011, 10:42
Posty: 10
Pojazd:
jedno mogę potwierdzić nie ma żądnej blokady na module w seryjnym cpi gtr

według mnie
łątwo można to sprawdzić powkłądaj lżejsze rolki i twardszą sprężnę mi kręcił na seryjnym do 10tys po takich zabiegach. (tu gdzieś jest pies pogrzebany, za ciężkie rolki)

wydech masz odblokowany bo zablokowany jest bardziej pokręcony przy cylindrze, ale mimo wszystko w samym tłumiku jest katalizator i on skutecznie blokuje skuter na vmax
u mnie po wymianie samego wydechu vmax podskoczył do 85km/h


Ostatnio zmieniony 23 maja 2012, 20:00 przez molekm14, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2012, 21:36 
*

Rejestracja: 05 lis 2011, 18:52
Posty: 36
Lokalizacja: Dobczyce
Pojazd:
to chłopcy ja wam współczuje. ja na serii, bez tuningu, na blokadach 80km/h, bez moj rekord 100km/h :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy