Witam,
Po miesiącu męczenia się i odkrywania że Piaggio Typhoon X jest nieco inny niż inne Piaggio polecam zestaw który znajduje się w stopce - pozwala idealnie wyregulować skuter do tego wydechu i Multiwara. Oryginalne rolki z Multivara są za cieżkie, sprężynki Top Racing nic nie dały, poprawą przyszła ze sprężynkami Hebo. W oryginalnym gaźniku 17,5mm dysza z oryginalnej 53 została zmieniona na 60, większej nie ma sensu bo zalewa silni. Iglica w gaźniku jest maksymalnie w dół. Z innych ciekawostek sprzęgło ma średnicę 138mm. Piaggio zaczeło stosować coś co bardzo przypomina Torsion Control Malossi, także nie trzeb kupować. Blokady w skuterze to podkładka pod wariatorem, mniejszy króciec gaźnika i o dziwo - blaszka / zwężka z otworami między gaźnikiem a filtrem powietrza. Polecam w pierwszej kolejności zmianę wydechu gdyż ma on w sobie katalizator i rzeczywiście strasznie muli.
Gdyby ktoś miał pytania to służę pomocą. Skuter momentalnie zamyka licznik (80km/h i dalej pnie się w górę)
Pytanie do wszystkich, czy warto inwestować to 100zł w Gazbox?
Pozdrawiam
Juniort
Ostatnio zmieniony 27 sie 2011, 9:32 przez juniort, łącznie zmieniany 3 razy
|