Dzisiaj jest 03 maja 2025, 21:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 sie 2011, 23:59 
*

Rejestracja: 14 maja 2011, 20:32
Posty: 10
Pojazd:
Witam, chciałbym wiedzieć ile pierścieni posiada Tłok do takiego cylindra oraz po czym można odróżnić Cylinder Airsal Sport 70 ccm od Airsal'a T6 Racing 70 ccm. Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2011, 8:58 
*

Rejestracja: 02 sie 2011, 11:08
Posty: 17
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Ten tłok ma dwa pierscienie, a czym sie różni to wg. mnie niczym ale niektórzy mówią że się różni..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2011, 9:00 
*

Rejestracja: 14 maja 2011, 20:32
Posty: 10
Pojazd:
ok, wielkie dzięki :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2011, 9:49 
*

Rejestracja: 25 sie 2011, 9:23
Posty: 81
Pojazd:
Nieprawda,t6 Racing to zupełnie inny cylinder ma dwa okna wydechowe oraz tłok MAHLE z jednym pierścieniem,a to że sklepy internetowe sprzedają tańszy Airsal Sport 70ccm pod nazwą T6 Racing to oszukiwanie klienta.Szczegóły na stronie producenta.Pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2011, 21:34 
*

Rejestracja: 02 sie 2011, 11:08
Posty: 17
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Tak tylko że airsal sport tez ma tłok mahle, ogolnie nie za mocny ten cylek.. Kolega miał niby tego t6 racing i tez nic lepiej nie jechał niż sport..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 13:34 
*

Rejestracja: 25 sie 2011, 9:23
Posty: 81
Pojazd:
Może różnica nie jest duża ale odczuwalna, według testów na hamowni to nawet 2,5 KM na korzyść T6 racing - http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=12824




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 14:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Piotrtgb, ma tłok mahle ale 2 pierścieniowy co za tym idzie ma mniejsze obroty.
T6 racing jest klasę lepszy i tyle.
Sport to taki słabiaczek a ten racing można porównać z żeliwem sport 70cc...
Zresztą nie musiałem chyba tego pisać bo teraz spojrzałem że wykresy pokazują to samo.


Ostatnio zmieniony 31 sie 2011, 14:47 przez Scratch, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy