Dzisiaj jest 25 lut 2025, 7:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 wrz 2011, 13:53 
***

Rejestracja: 20 cze 2010, 12:46
Posty: 515
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
Witam!
Poprzedni właściciel w simsonie robił mieszankę na oleju mineralnym ELF MOTO 2 DX RATIO
a ja robię mieszankę w Matrixie na oleju CASTROL POWER1 RACING 2T. Czy mogę to paliwo na syntetyku lać do simsona?
Nic się niestanie?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2011, 13:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
zimnyfull1, nie zaleca się zmiany z minerala na full syntetyka, nie wiem ewentualnie na semi syntetyk,




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2011, 14:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Lej nie pierdziel. W skuterach można,ale w simsonach zapewne też.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2011, 14:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
krzysiek39, ale tu nie chodzi o mieszanie różnych marek, tylko o przejście z minerala który zostawia duużoo syfu na syntetyk który czasami ma zdolność oczyszczania silnika, i nie ważne gdzie byś nie czytał przejście z minerala na pełen syntetyk jest nie polecane.




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2011, 14:19 
**

Rejestracja: 04 mar 2011, 20:07
Posty: 262
Pojazd:
ta teoria się sprawdza ale w 4t w 2suwach to nie ma wpływu czy będzie mineral czy syntetyk, tylko lepsze smarowanie, żadnych niepożądanych skutków




_________________

Polini Corsa
Top Racing Evolution NG
Skf C4 Teflon
Dell'orto 21
Polini Air Box
Polini Speed Control
Leo Vince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2011, 14:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
To się tyczy głównie 4t. Wiadomo minerał zostawia więcej nagaru i słabiej smaruje.Ale nie powinno sie nic stać.Widomo krąży teoria ze po zmianie z minerała na full ,to syntetyk wyłuka nagar i on zatrze cylinder. :lol:




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2011, 14:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Syntetyk może wypłukać osad z oleju mineralnego, który może "uszczelniać" silnik gdyż jest to już jednak wiekowa konstrukcja i swoje czasy ma za sobą :D




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2011, 14:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
krzysiek39, dobra może i faktycznie to było a propos 4t, ale ja bym sie ograniczył do przejscia na semi, bo simson jest to jednak już starszy pojazd więc nie ma co szaleć




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2011, 15:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
lej smiało raz czy dwa mu nie zaszkodzi a nawet pomoże.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2011, 16:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
sfera80, jedyne co może pomóc to przeczyści silnik, ale może się okazać, że kompresja zmaleje do starych samochodów z dużym przebiegiem leje się oleje mineralne właśnie ze względu na te osady chociaż fakt co za dużo to nie zdrowo i raz syntetyk nie powinien zaszkodzić na pewno "środowisko odetchnie z ulgą gdyż mineralny olej jak się spala emituje tlenki węgla" (a żeby ekolodzy się do mnie nie dowalili to napisałem xD)




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2011, 17:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 14:32
Posty: 237
Lokalizacja: z POGO!!
Pojazd:
razor99 pisze:
"środowisko odetchnie z ulgą gdyż mineralny olej jak się spala emituje tlenki węgla" (a żeby ekolodzy się do mnie nie dowalili to napisałem xD)


Myślę, ze nie ma tu za dużo ekologów skoro większość jeździ 2T:)




_________________

Wolę pchać Opla niż jeździć VW... no chyba, że T4<3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2011, 21:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
ave_vw, cicho udawajmy ekologicznych :mrgreen: jeszcze się do słupów przywiążą :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2011, 22:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2011, 21:04
Posty: 1
Lokalizacja: Wieruszów
Pojazd:
Niby nie poleca się przechodzenia z mineralnego na full syntetk.
razor99, Ty się śmiej, ja podejrzewam ze niedługo 2T będzie zabronione :roll: Bo przecież taka emisja spalin -.-




_________________

Simson: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2029930#2029930
Booster: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=760
Sprzedam Boostera.
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2011, 7:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
chUdy, no za 5-10 lat to może być bardzo możliwe już normę Euro VI chcą wprowadzić więc 2T na pewno przy VI albo VII mogą być zagrożone.




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2011, 9:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Można mieszać oleje w 2t ale w 4t już nie najpierw się dokształcie potem piszcie a nie ludzi w błąd wprowadzanie..




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2011, 9:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Yakuza, wybacz ale 2T to też silnik zasada smarowania jest ta sama wszędzie tylko tyle, że tutaj jest o wiele prostsza konstrukcja chociaż fakt to jest prosta konstrukcja więc na pewno nie będzie to tak szkodliwe jak dla 4T




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 02 wrz 2011, 9:50 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2011, 14:33 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
Ja też nie polecam mieszania olejów ani zmiany z minerala na syntetyk bo może osady wypłukać i łatwo silnik zajedziesz :roll:




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2011, 19:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
Power666 pisze:
bo może osady wypłukać i łatwo silnik zajedziesz

bzdura

kilka razy zmieniałem z minerala na syntetyk i jakos nic sie nie stało i smiga do dzis.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2011, 19:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Power666, nie myjesz zębów to tak jest ...

sfera80, no dokładnie ale tu są tacy eksperci na forum co gówno się znają i tyle mylą silniki 2t z 4t... Olej nie działa jak rozpuszczalnik żeby Ci osad wypukał haha




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2011, 20:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Poczytajcie sobie "znfacy" to będziecie wieli, że z mineralnego oleju wytwarza się osad, który ma właściwości uszczelniające (przez co stosuje się je w silnikach z dużymi przebiegami) a olej syntetyczny na właściwości czyszczące, które m.in. ten osad usuwają i ch*j czy to 2T czy 4T silnik to silnik zasada jest ta sama, ale cóż skoro wiecie lepiej to po ch*j do tych techników mechanicznych chodzicie zawodówek na mechanika od razu do warsztatu i zapier*alać skoro tak się znacie. :roll:
Półsyntetyk ok nie zrobi różnicy, ale niestety full syntetyk może zrobić




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 02 wrz 2011, 20:03 przez razor99, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy