Dzisiaj jest 01 mar 2025, 7:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 wrz 2011, 19:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2011, 0:53
Posty: 147
Lokalizacja: Trzcianka
Pojazd:
Witam. Posiadam skuter PGO Star 2. Po szlifie, wymianie tłoka i pierścienie nie chce zapalić. Iskra jest i kompresja również. W czym tkwi problem ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2011, 20:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Psiknij pod świecę, musi sobie paliwa zaciągnąć.




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2011, 20:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2011, 0:53
Posty: 147
Lokalizacja: Trzcianka
Pojazd:
Robiłem to i na nic .. Nawet na kable próbowałem odpalić i też nie odpala.. Nie wiem co mam z nim robić.




_________________

Zapraszam do mojego Speeda ! :D
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=276255




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2011, 20:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
nalej łyżeczkę benzyne przez dziurę na świecę

Jeśli iskra i kompresja jest to powinien załapać na 2 sekundy

Jeśli po ty czasie zgaśnie i nadal nie chce odpaliC to nie dochodzi paliwo czyli przeczyść gaźnik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2011, 20:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Zdażyło mi się tak 2 razy, w skuterach z wiekszym przebiegiem, że po wsadzeniu innego cylindra , wypluło simmeringa od strony wariatora, włożyłem i jeździ do dziś. Nie wiem czy to było spowodowane tak dużym ciśnieniem czy co, ale oblukaj czy u cb coś podobnego się nie stało :mrgreen
EDIT:
świeca jesłi ma iskrę na wierzchu to nie znaczy, że ma ją pod głowicą. Źle dobrana świeca lub zła przerwa, też ma ogromny wpływ na rozruch silnika.


Ostatnio zmieniony 05 wrz 2011, 20:55 przez Becks, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2011, 19:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2011, 0:53
Posty: 147
Lokalizacja: Trzcianka
Pojazd:
Czyściłem gaźnik i nic. Nawet założyłem inny i też nic nie dało. Świeca musi mieć iskrę pod głowicą, bo jak wleję paliwa do cylindra to łapie, ale tak ledwo ledwo, a potem kręci tak jak by ściągnąć fajkę ze świecy. Cewka i fajka jest sprawna. Zobaczę jeszcze do tego wariatora i dam znać.


Ostatnio zmieniony 06 wrz 2011, 19:55 przez gigus97, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2011, 20:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Paliwa nie dostaje, ale sprawdź simmeringi.




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy