Dzisiaj jest 05 lut 2025, 14:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2011, 15:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Pyle, ja to widziałem inaczej :D robi się za gorąco w układzie naciskasz pstryczek i spryskujesz chłodnicę :D za chwilę znowu psikniesz a nie żeby cały czas działało (ot jak spryskiwacze w samochodzie)




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2011, 15:37 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
capekpl1 pisze:
Pyle, a za kołop jak w f15 myślałeś?


toz tak mam i 100 stopni osiaga ;/

razor ja tak nie chce bo to zly pomysl.

chlodnica musi byc w czaszy jedno wiem, tylko jak ją tam upchac ładnie i jak wyciac ładnie wloty oto mi sie rozchodzi.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2011, 15:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
toźle podpiołeś przewody do chłodnicy i nie ma obiegu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2011, 16:05 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
nie prawda.

nawet pytalem sie na forum jak podpiac i mi powiedzieli jak i dobrze mam.

gorny od chlodnicy do cylka dolny do pompy, bo pompa pompuje plyn do cylka a z cylka leci do chlodnicy na dol i z chlodnicy do pompy i tak w kolko wiec dobrze mam podpiete.

tu jest problem z chlodzeniem bo malo powietrza ma.

fota tak mam:


Obrazek




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 07 wrz 2011, 16:09 przez Pyle, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2011, 16:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
Pyle, jak mało powietrz jak w f15 jest wystarczjąco?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2011, 16:42 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
ale tam inaczej skonstuowana jest rama dalej ta chlodnica jest.

u mnie jest blisko kola i kolo zaslania ją kumasz?




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2011, 18:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 14:32
Posty: 237
Lokalizacja: z POGO!!
Pojazd:
to daj ją pod skuter? w pług? albo dodaj drugą chłodnice w pługu właśnie




_________________

Wolę pchać Opla niż jeździć VW... no chyba, że T4<3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2011, 18:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2010, 18:56
Posty: 754
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd: Kymco ZX & Rieju RRX
Zrób tak jak ja i obuduj siatką. Nie zakładaj już następnego tematu. Bo to chyba już jest trzeci :mrgreen: Nie ma co kombinować z mniejszym zbiorniczkiem, bo będzie ci się grzał. U mnie rozważałem 4 opcja, albo i nie więcej i ta co mam była najlepsza. To nie ma wyglądać, to ma działać. Optyka na potem :wink: Tak ja mówie, obudować siatką i git :wink:

Naprawdę Pyle, to już trochę smieszne jest :wink:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106106&start=0 ZX <3
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190001RIEJU <3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2011, 18:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2011, 9:19
Posty: 34
Lokalizacja: Poddębice(Łódź)
Pojazd:
up dobrze mówi, to ma jeździć nie wyglądać!




_________________

Katana na części--> pisz: 9778696




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2011, 18:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
zalewasz układ, weże ze sobą łaczysz i nie masz zbiorniczka a odpowietrzasz przez cylinder.

Miałem tak w roxie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2011, 19:54 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
nie 3 temat, tylko to 1 jest wiec mi tu nie gadac.

ja chce chlodnice dac pod czasze, jutro zobacze.

na dodatek skuter stoi u kolegi bo za slabo dokrecilem ten wentylator i mi w drodze sie odkrecil i gdzies polecial ;/ jutro bedziemy szukac.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2011, 15:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Pisałem ci już daaaaaaaaawno że za kołem nie ma sensu.

Zostawiłbym tą chłodnice, jeśli wejdzie pod czache to good, pozostaje skombinowanie zbiorniczka wyrównawczego. W scarabeo 150ccm jest bardzo mały zbiorniczek wyrównawczy, aż sam się zdziwiłem jak go zobaczyłem. Jutro moge ci go pomierzyć bo jest serio dużo mniejszy od tych z 50ccm więc powinieneś go gdzieś upchnąć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2011, 15:53 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
to zmierz mi go, i daj fote. bo ja od malguti mam tez maly.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy