Dzisiaj jest 22 lip 2025, 11:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 kwie 2009, 18:14 
*

Rejestracja: 19 maja 2008, 15:52
Posty: 13
Pojazd:
Założyłem sportowy wydech Stage6 pro replica, mam cylek malossi sport 70. Jeździłem tak kilka dni i jak kiedyś jechałem zauważyłem, że skuter strasznie głośno chodzi - wypaliła mi się cała podkładka między cylindrem a tłumikiem, bo założyłem taka zwykła papierkową. I tak bez tej podkładki przejechałem ok. 30 km, luz miedzy cylkiem a tłumikiem był znaczny więc spaliny leciały sobie bez żadnego oporu prosti z cylindra w powietrze i czy to mogło być powodem tego, że mi się pierścionki przez to wyjechały, bo skuter stracil znacznie na mocy i 1,5 atmosfery kompresji???


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2009, 19:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2008, 11:49
Posty: 654
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Piach spod koła leciał do cylindra i się zatarł...




_________________

Malaguti F12 Phantom LC '04

Stage6 Sport Pro
Hebo New Performer
Hebo Racing HPC
Hebo Competition Plus
Dell'Orto 17,5mm

PolskaJazda
BikePics

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2009, 19:37 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
Pierścienie raczej nie,mogły ci się rysy na cylku porobić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2009, 20:20 
*

Rejestracja: 19 maja 2008, 15:52
Posty: 13
Pojazd:
zastanawiam się czy może pierścienie nie poleciały od tego, że jak założyłem wydech to i też dałem lżejsze rolki, tak, że skuter praktycznie od początku ciągle leciał na wysokich obrotach, może to go wykończyło.....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2009, 20:27 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
Najlpeszym rozwiązaniem będzie,ściągnięcie cylindra i zobaczysz co i jak, my nie wróżymy,ale ja stawiam że ci się zrobiły rysy w cylindrze,a jaką prędkość osiąga sqter??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2009, 20:35 
*

Rejestracja: 19 maja 2008, 15:52
Posty: 13
Pojazd:
ogólnie zaraz jak zauważyłem to że podkładka się spaliła to pojechałem do sklepu i kupiłem oryginalną pod cylek (było to wczoraj). Dzisiaj rano leciałem 80 i mi nagle sgasł i lipa już nie chciał odpalić. Po jakichś 6 godzinach w domu wyczyściłem cały gaźnik, bo myślałem że może jest zapchany i paliwo nie dochodzi i ciężko mu było odpalić ale w końcu zajarał. Ale dziś wieczorem znów jechałem 80 i znów zgasł i już nie chce zapalić. Jutro go rozbiorę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2009, 20:40 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
Jaki to jest skuter AC czy LC???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2009, 20:42 
*

Rejestracja: 19 maja 2008, 15:52
Posty: 13
Pojazd:
AC z cylkiem Malossi Sport 70, gażnik 17.5 mm wydech Stage6 Pro Replica




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2009, 21:10 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
Skuter dostawał,lewe powietrzei może się zagrzał,aż tak że ci tłok spuchł i może dlategop niechciał tak palić. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2009, 22:35 
**

Rejestracja: 26 cze 2007, 11:38
Posty: 351
Pojazd:
mmarcin_w112 pisze:
ogólnie zaraz jak zauważyłem to że podkładka się spaliła to pojechałem do sklepu i kupiłem oryginalną pod cylek (było to wczoraj). Dzisiaj rano leciałem 80 i mi nagle sgasł i lipa już nie chciał odpalić. Po jakichś 6 godzinach w domu wyczyściłem cały gaźnik, bo myślałem że może jest zapchany i paliwo nie dochodzi i ciężko mu było odpalić ale w końcu zajarał. Ale dziś wieczorem znów jechałem 80 i znów zgasł i już nie chce zapalić. Jutro go rozbiorę.


Tłok Ci się w cylindrze blokuje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2009, 6:39 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
kamil7s pisze:
Tłok Ci się w cylindrze blokuje.
To nie szło by obrócić wałem,lub był by duży opór przy kręceniu.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2009, 20:15 
*

Rejestracja: 19 maja 2008, 15:52
Posty: 13
Pojazd:
Rozebrałem i mam coś takiego:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2009, 20:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2009, 22:14
Posty: 286
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
:shock: :shock: :shock: :shock: Jeszcze tak zajechanego cylka to nie widzialem :shock: :shock: :shock: :shock: Zatarty na 100 % Musisz zrobic szlif i nowy tlok kupic :roll:




_________________

Obrazek
http://bikepics.com/members/szwedo22/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2009, 20:22 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Nic nadzwyczajnego, normalne objawy zatarcia tłoka, przykro mi :(




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2009, 20:27 
*

Rejestracja: 19 maja 2008, 15:52
Posty: 13
Pojazd:
cylinder nie ma żadnej rysy, była na nim tylko lekka powłoczka stopionego aluminium z tłoka - zrobiłem polerkę i wygląlda jak nowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2009, 22:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Ała... Szlif obowiązkowo, na pewno nie miałbyś na tym cylu kompresji jakbyś dał nowy tłok...




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2009, 23:32 
**

Rejestracja: 26 cze 2007, 11:38
Posty: 351
Pojazd:
Mycen pisze:
kamil7s pisze:
Tłok Ci się w cylindrze blokuje.
To nie szło by obrócić wałem,lub był by duży opór przy kręceniu.


Małe sprostowanie. Jeśli tłok napuchnie to chwilowo może złapać cylinder i wtedy gaśnie. Te tak miałem, i też dało się jeździć. Zrobiłem jednak szlif i moc przed to nie była moc ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy