Dzisiaj jest 10 maja 2025, 0:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 wrz 2011, 22:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2011, 20:40
Posty: 302
Lokalizacja: Myślenice
Pojazd:
Witam! Od jakiegoś czasu bardzo interesuje mnie tuning...mam parę pytań. Lepiej wysilić 50cc czy 70cc ? Jaki skuter najlepiej pod to by się nadał ? ( myślałem nad aprilią sr factory na gaźniku ) Chcę zbudować jeden z najmocniejszych silników w PL dlatego pytam... v-max realne 100 kmh to minimum, moc min. 10 KM i jak najlepsze przyspieszenie i przede wszystkim elastyczność. Przeglądałem już wiele części... jeśli ktoś byłby tak miły proszę zaproponować setup, cena nie gra roli, ważne są osiągi i wytrzymałość. Z góry dzięki za odpowiedzi




_________________

ostry-jezdziec pisze:
Doni a nie zastanawiales sie zeby poprostu strzelic przy niej z tlumika?odrazu by zwróciła uwage na ciebie.Wtedy byś pokazal co umiesz i była w szoku.I wtedy jest twoja


F*ck yeeahh !


Ostatnio zmieniony 08 wrz 2011, 22:12 przez krystek023, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2011, 22:19 
**

Rejestracja: 04 mar 2011, 20:07
Posty: 262
Pojazd:
kupuj cateno miano jak taki nadziany jesteś




_________________

Polini Corsa
Top Racing Evolution NG
Skf C4 Teflon
Dell'orto 21
Polini Air Box
Polini Speed Control
Leo Vince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2011, 12:53 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
50 to stage6 jest mocny.

ale wolalbym isc w 70 ;)

do dragu bedzie dobra aprilia sr gdyz jest dluga :) i cie tak na kolo nie bedzie rwalo caly czas.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2011, 13:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2011, 20:40
Posty: 302
Lokalizacja: Myślenice
Pojazd:
Cytuj:
Damo
jak będziesz miał coś mądrego do powiedzenia to daj znać ;)

a jakby jakiegoś chinskiego 2T do tego wziąć ?




_________________

ostry-jezdziec pisze:
Doni a nie zastanawiales sie zeby poprostu strzelic przy niej z tlumika?odrazu by zwróciła uwage na ciebie.Wtedy byś pokazal co umiesz i była w szoku.I wtedy jest twoja


F*ck yeeahh !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2011, 13:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2010, 18:58
Posty: 432
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
krystek023 pisze:

a jakby jakiegoś chinskiego 2T do tego wziąć ?


chinski 2t odpada!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2011, 15:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2009, 18:48
Posty: 251
Lokalizacja: Długołęka
Pojazd:
Skoro forsa Cię nie ogranicza to nie wiem nad czym się zastanawiasz. Kupujesz Aeroxa lub Speedfigha 2 cokolwiek do czego wejdzie MHR 77cc i robisz tuna klasy EVO czyli MHR Big Bore 77cc do tego wał wzmanicany wydech Evo, zapłon, wszystkie menele, cały dolot, gaźnik, napęd, wszystko, cylinder portingujesz, jak dobrze wyregulujesz wyciągniesz prawie 30 koni. Jak do tego dołożysz przełożenia na v-maxa to masz v-max rzędu 140-150 z wiatremm. Coś takiego?? xD No bo serio, co to jest 10 koni, każdy chinol na sporcie tyle ma... Ja z kumplem składałem takiego potwora jak wyżej opisałem i jak byś miał pytania to pisz. Pozdro :D

EDIT:
jeżeli chcesz mocny silnik to nawet na 50cc nie patrz bo to nie ma sensu. ;)




_________________

Hebo Manston Replica
Mikuni 16mm
Wariator Top Racing NG
Yasuni-Z Special Edition (żółty ocynk)
Sprężynki sprzęgła STAGE6 - pomarańczowe


Ostatnio zmieniony 09 wrz 2011, 15:33 przez jedrek2206, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2011, 15:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
jak chcesz 10km i 100km/h to wystarczy ci dobry wydech i wariator nie wiem czy 10km będzie. Ale sama factorka leci ponad 85 ; >




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2011, 16:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2011, 20:40
Posty: 302
Lokalizacja: Myślenice
Pojazd:
>jedrek2206 , ile wam ten potwór potem żarł paliwa ? :D

>klarok , wiem wiem kolega ma starą sr tzn 2006 r full seria bez blokad 90 km/h na prostej

Myślałem żeby włożyć na 70cc takie części jak :
cylinder hebo manston pata negra 70cc
wał korbowy polini evolution
gaźnik dellorto 28 mm
wydech hebo manston racing
wariator polini super speed
pasek malossi kevlar
sprzęgło hebo n albo malossi fly
sportowe przełożenia i oczywiście zestawy sprężyn, sprężynek, rolek żeby wyregulować
... to takie podstawowe części od których chyba najwięcej zależy. co myślicie ? Mechanikiem nie jestem, ale lubię się w to bawić :D




_________________

ostry-jezdziec pisze:
Doni a nie zastanawiales sie zeby poprostu strzelic przy niej z tlumika?odrazu by zwróciła uwage na ciebie.Wtedy byś pokazal co umiesz i była w szoku.I wtedy jest twoja


F*ck yeeahh !


Ostatnio zmieniony 09 wrz 2011, 16:16 przez krystek023, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2011, 22:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2009, 18:48
Posty: 251
Lokalizacja: Długołęka
Pojazd:
xD hah dobre pytanie, ale z reka na sercu jak mierzylismy to bylo jakos 6-7 w porywach 8 litrow na setke na pelnym kacie. gaznik stage 6 pwk black edition 28 bodajze. to co Ty podales tez jest ok, wszystkie setupy powyzej racingow beda sciagac z fotela. przepraszam za brak pl znakow ale pisze z telefonu ;)




_________________

Hebo Manston Replica
Mikuni 16mm
Wariator Top Racing NG
Yasuni-Z Special Edition (żółty ocynk)
Sprężynki sprzęgła STAGE6 - pomarańczowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2011, 22:47 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Jeżeli masz tyle kasy to nie bawił bym się w jakieś racingi, czy "słabe" evo. Skoro chcesz najmocniejszy silnik w pl to składaj to na 2fast - z tego co mi wiadomo to najmocniejszy cylek, dostępny w niemczech. Poszukaj na scooter attack. Do tego specjalny wał o większym skoku, oczywiście bez gaźnika i zapłonu też się nie obejdzie, napewno przełożenia pierwotne bo raczej tego nie wyregulujesz bez nich, napęd overage czy coś tego pokroju, flow karterów... długa droga przed Tobą, ale nie wiem czy Ci się uda, bo jeden user już takie coś składa w speedfighcie ;)




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2011, 16:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2009, 18:48
Posty: 251
Lokalizacja: Długołęka
Pojazd:
Igi to chyba o tym samym userze mówimy bo składaliśmy właśnie z kumplem w speedzie takie coś. Problem w tym że potem jest zarąbiście dużo zabawy, a to coś się zacznie sypać albo wyregulowanie zajmuje wieki, także to na prawdę wymaga dużo pracy, z tym, że jak już się zrobi to lata się nieziemsko. Krystek napisałeś w pierwszym poście że bierzesz pod uwagę żywotność jeżeli Ci zależy na mocnym silniku do jazdy częstej a nie na wyścigi to ja bym zrobił Racinga modulara i bebechy wszelkie + przełożenia albo evo. Osiągi będą na pewno i tak powalające. Pozdrawiam.




_________________

Hebo Manston Replica
Mikuni 16mm
Wariator Top Racing NG
Yasuni-Z Special Edition (żółty ocynk)
Sprężynki sprzęgła STAGE6 - pomarańczowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2011, 22:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2011, 20:40
Posty: 302
Lokalizacja: Myślenice
Pojazd:
Temat zatytułowałem najmocniejsze 50cc w pl żeby ktoś wgl na to wszedł :D ale chodzi mi o coś naprawdę mocnego. Wiem że z tym dużo pracy, ale jak się chce mieć efekty trzeba się pomęczyć :D Skuter ma być nie na wyścigi, ale tak bardziej na codzień, w zasadzie na weekend... Poszukam jeszcze jakiś interesujących części i się zobaczy....:D i tak w tym roku to raczej tego nie poskładam :D




_________________

ostry-jezdziec pisze:
Doni a nie zastanawiales sie zeby poprostu strzelic przy niej z tlumika?odrazu by zwróciła uwage na ciebie.Wtedy byś pokazal co umiesz i była w szoku.I wtedy jest twoja


F*ck yeeahh !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2011, 23:05 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
krystek023, jak na weekend to składaj na 2fascie i będzie ogień :D
Tylko pamiętaj, że wtedy nie ma mowy o żywotności i taniej eksploatacji, paliwa to też będzie żarło jak smok.




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2011, 11:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2009, 18:48
Posty: 251
Lokalizacja: Długołęka
Pojazd:
Jak do jazdy weekendowej to 2fasta się nie opłaca bo to się mija z celem. Koszty eksploatacji nie będą proporcjonalne do wykorzystania tego sprzętu więc jeżeli to ma być taki skuter do śmigania normalnego a chcesz robić na prawdę mocny to klasa evo wystarczy spokojnie chociaż i tak pierścień bd musiał zmieniać. Ja miałem okazję się przejechać takim i powiem Ci że jak się dobrze nie złapiesz kierownicy to spadniesz a na koło to wystarczy musnąć manetkę. Tyle ode mnie, powodzenia w składaniu. :cool:




_________________

Hebo Manston Replica
Mikuni 16mm
Wariator Top Racing NG
Yasuni-Z Special Edition (żółty ocynk)
Sprężynki sprzęgła STAGE6 - pomarańczowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2011, 12:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 13:17
Posty: 1072
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd: Aprilia SR Audi A4
krystek023, ta 50cc jest bardziej wyżyłowana niż nie jedna 70cc. Przykładowo z takiej 50cc wyciągają 8-10km a na sporcie 70cc tyle masz. Według mnie jak ma być to na weekendy to weź wsadź Evo albo dobrego mocnego Racinga :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2011, 19:30 
*

Rejestracja: 01 maja 2011, 7:13
Posty: 33
Pojazd:
Witam krystek023 nie zapomnij o dobrych hamulcach do swojej nowej zabawki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2011, 20:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Powiem tyle. Rób Big Bore 77ccm albo Polini Big Evo 94 ccm.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2011, 21:27 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
lamal pisze:
Big Bore 77ccm
Jak big bore to już lepiej 86cc. Moim zdaniem mhr team by był optymalny skoro chcesz tym jeździć częściej i nie ma służyć tylko do wyścigów czy pokazów, tylko też do jazdy po normalnych drogach ;)




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2011, 22:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
@up Ty no rzeczywiście 86 cc jest. Zapomniałem kompletnie ;P




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy