Dzisiaj jest 03 maja 2025, 20:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 wrz 2011, 18:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2011, 18:03
Posty: 47
Lokalizacja: z Mazur
Pojazd:
Pisałem w innym wątku o moim problemie z przepustnicą .(gaśnie na wolnych kod błędu)
Odkupiłem drugą sprawną przepustnicę,zamontowałem ją,zresetowałem czujnik TPS,wykasowałem błędy.Nie ma żadnych .Ale gdy próbowałem ją odpalić to nie chciała załapać.Jak zapaliła to zgasła po kilku sekundach.Odpaliłem ponownie i przy odkręceniu manetki przerywała strasznie,puściłem manetkę i zgasła.Zalewa świece.Do czego służy śrubka z kontrą u dołu przepustnicy? .Zalewa świece .Co to się dzieje?Trzeba coś jeszcze zrobić?Zaglądałem do zaworu membranowego -wszystko jest ok.


Ostatnio zmieniony 09 wrz 2011, 17:48 przez skonek, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2011, 19:05 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Ta śrubka u dołu przepustnicy służy do podkręcania wolnych obrotów. Wg mnie nie powinna być ona ruszana, ale w ostateczności można podkręcić, tylko chyba to nie jest twoim problemem..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2011, 19:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 14:13
Posty: 73
Pojazd:
Sprawdź jeszcze raz ten zawór, od niego naprawdę wiele zależy nie może być w techu jakichkolwiek prześwitów. I sprawdź świecę skoro aż tak przerywa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2011, 19:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2011, 18:03
Posty: 47
Lokalizacja: z Mazur
Pojazd:
Na zaworze membranowym nie ma najmniejszego prześwitu i świece nową zainstalowałem.Tak długo go męczyłem aż akumulator mi siadł.Jutro podejmuje kolejne próby :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2011, 12:37 
*

Rejestracja: 21 mar 2010, 21:45
Posty: 128
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
skonek, przerób na gaźnik, zobaczysz że przy sprzedając nie będziesz miał problemów, a z di techami ludzie nie chcą mieć do czynienia.

Ale jak ktoś dba tak ma, wcześniejszy posiadacz chyba o nią nie dbał :)

Spróbuj z akumulatorem od auta, i nie mecz strasznie rozrusznika bo dojdą ci dodatkowe koszty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2011, 15:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2011, 18:03
Posty: 47
Lokalizacja: z Mazur
Pojazd:
i po sprawie :mrgreen: wyregulowałem bestie ciężko było ale teraz i odpala na zimnym i nie gaśnie pięknie pracuje :D dzięki za podpowiedzi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2011, 17:00 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
skonek, to pochwal się czego to dokonałeś :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2011, 20:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2011, 18:03
Posty: 47
Lokalizacja: z Mazur
Pojazd:
Tzn. czym mam się pochwalić? Ciężka nerwówka mnie przeszła ale warto było.Przekręcanie śrubką pod przepustnicą aż trafiłem w dobry moment żeby równo silnik pracował i przy okazji dobrze odpalał.Poświęciłem na to 4 ładowania akumulatora. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy