Dzisiaj jest 04 mar 2025, 18:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 wrz 2011, 18:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2011, 7:09
Posty: 173
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Piaggio NRG POWER
dlaczego


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2011, 18:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2011, 13:11
Posty: 342
Lokalizacja: Małopolska.Osielec
Pojazd:
jaką masz dysze? czy to seria czy co? 70ccm ? na ktorym ząbku iglica..podaj troche wiadomości na temat twojego skutera bo nikt Ci nie powie . jak Ty mowisz dlaczego..?
nie wiemy czy masz 70ccm czy seria czy co....
podaj wiecej informacji na temat skutera(który posiadasz i z którym masz problem ze spalaniem)




_________________

Stalker 4ever!<3 ^^ :)
HeBo ?!
Cytuj:
ałto

Cytuj:
kópie sportowy tumik do zómiko kłik cztery te


Ostatnio zmieniony 06 wrz 2011, 18:52 przez Gilera., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2011, 19:33 
**

Rejestracja: 22 lis 2010, 16:09
Posty: 261
Pojazd:
Ja mam serie i tez podobnie pali.Sprawdz sobie ssanie,zawor membranowy itp. Silniki piaggio duzo palą...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2011, 16:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Pala duzo, ale 6 litrow to przesada. Powinno byc spalanie 4litry.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2011, 20:23 
*

Rejestracja: 03 maja 2011, 17:10
Posty: 35
Lokalizacja: Gorzyce
Pojazd:
tez mam ten problem .. niecale 60 km a 3 kreski z full baku zostalo ;/ dysze na 75 z 53 przy 20 km wyminilem ( pomiar ) i zrobilem 40 km na 75 dyszce i duzo pali ;/ . Macie moze tez ten sam problem ze musicie go dlugo rozgrzewac ja mam gaznik delortlo 17.5 podgrzewany ciecza i jak daje gazu jak sa 1 -2 kreski nawet 3 to w ciul idzie dymu z wydechu i tak dziwnie chodzi i ledwo co jedzie bo obroty sie niechca bujnac . Wiem ze trzeba gaznik rozgrzac ale to przesada zeby tak dlugo




_________________

Nima Boga jest MOTÓR !

Piaggio NRG Power Forever !


Ostatnio zmieniony 08 wrz 2011, 20:28 przez primol, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2011, 20:38 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 17:39
Posty: 104
Pojazd:
na ssaniu dymi i nie chce ciagnac. Wtedy jeszcze bardziej pierdzi. Moze ssanie sie zepsulo? Mi sie wylacza po 100m.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2011, 21:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
HHeaTT pisze:
na ssaniu dymi i nie chce ciagnac.
Normalka kolego. Ja go odpalam rano, troszke sie rozgrzeje, ale jak ruszam to sie nie wkreca, nie ciagnie, ale za kilka sekund ciagnie pieknie. To jest 2t, pamietaj o tym ;)


Ostatnio zmieniony 08 wrz 2011, 21:02 przez maciek805, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2011, 14:17 
*

Rejestracja: 03 maja 2011, 17:10
Posty: 35
Lokalizacja: Gorzyce
Pojazd:
w tych silnikach p/g wlasnie tak jest ;P . Apirlia sr factory tez na tym samym silniku ?




_________________

Nima Boga jest MOTÓR !

Piaggio NRG Power Forever !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2011, 6:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2011, 7:09
Posty: 173
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Piaggio NRG POWER
problem rozwiązany wymieniłem filtr powietrza :cool:




_________________

Nie sztuką jest jechać, sztuką jest jeździć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2011, 7:37 
*

Rejestracja: 03 maja 2011, 17:10
Posty: 35
Lokalizacja: Gorzyce
Pojazd:
i ile pAli ? ja mam poliniego wklad i dysze 75 a ty jaka dysza ? ja jak jezdze na full manecie to prawie 6 litrow na 100 ;/




_________________

Nima Boga jest MOTÓR !

Piaggio NRG Power Forever !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2011, 8:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2011, 7:09
Posty: 173
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Piaggio NRG POWER
wszystkie dysze są seryjne spalanie 3,5l/100km




_________________

Nie sztuką jest jechać, sztuką jest jeździć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2011, 8:42 
**

Rejestracja: 27 paź 2010, 20:53
Posty: 202
Pojazd:
Dokladnie tak jak mowicie, ja mam Gilere Runner i jak jest na ssaniu to tez nie chce isc ponieważ silnik nie jest w stanie przepalic calej tej mieszanki,ale jak sie troszke rozgrzeje ruszym nim nawet tak zeby tylko jechal to potem juz jest ok :)

co do tego spalania to sprawdź filter ew. weź go umyj :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2011, 13:10 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
w nrg lubia lecieć plytki zaworu membranowego przez co mamy duże spalanie a no i co najważniejsze nie wiem co za jełop wymyślił że sie blaszke zdejmuje z gaźnika wkłada dysze 70 i jeest odblokowany. Wcale nie!!! Z blaszką i dyszą 53 jest najlepiej . Spalanie wynosi 3.5l a nie 4.5. Nie jest to moja teoria tylko wyciągnięta z pracownika Niemieckiego servisu Piaggio/Gilera
Dobrze wyregulowany gaxnik odrazu po odpaleniu pownien miec buta nie ważne czy ciepły czy zimny nie może przerywać. Jeśli przerywa to znaczy że musimy regulować.

U mnie seryjne zablokowane przy spokojnej jeździe 3.0-3.5 spalało a jak już cisłem to do 7l dochcodziło :D




_________________

Monster nr.3


Ostatnio zmieniony 11 wrz 2011, 13:11 przez NRG-power, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2011, 13:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 12:24
Posty: 469
Pojazd: Kawasaki ER5/Honda CBR
Mi pali przy żyłowaniu 5l z wysokoobrotowym wydechem Hebo New Performer :)
P/G ogółem dużo pali w porównaniu do minarelli.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 11 wrz 2011, 13:22 przez Crazy, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2011, 16:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2009, 18:43
Posty: 836
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
mi runner pali 3/3,5 na 100 km, dysza 68, nawet na zimnym ma moc nic go nie dławi, pali od strzała, miałem minarelli palił też 3,5 na 100 km,




_________________

Honda NSR 125 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2011, 16:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
No wlasnie... Myslalem ze te przerywanie na zimnym to norma, jednak dostawal za duzo powietrza ( gumka od filtra zle zalozona ). Teraz jest wysmienicie nawet na zimnym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2011, 12:49 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2011, 20:25
Posty: 454
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
kuba10105 wszystkie dysze seryjne, czyli jaką dysze masz?

ja także mam piaggio nrg power, 17,5 seryjnie, laser x-pro, super speed wario i pali jak smok na baku zrobię z 80km MAX. Jeszcze muszę sprawdzić zawór bo nie zaglądałem tam ale według mnie seryjny powinien palić około 4l ale bez przesady rox na full sporcie z 21 gaźnikiem mi palil 5/6 l




_________________

Był - FullSport Aerox 97 [*] ->
Był - Mid-Race NrgPower 05 [*] ->
Jest - FullRacing Aerox 00 <33333




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2011, 21:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
W serii P/G na gaźniku 17.5 powinna być dysza max 65 :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy