Dzisiaj jest 19 sie 2025, 17:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 wrz 2011, 17:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2011, 15:34
Posty: 203
Pojazd:
Witam forumowiczów:). W tym temacie chce napisać o silnikach keeway'a, ponieważ wiele osób (no może nie tak wiele ale troche tak) piszą że keeway to szajs i tylko swap swap i swap na org. min. hor. Więc chciałem napisać, że keeway robi bardzo dobre silniki (sam mam nabite ponad 5500 i zero awarii) ale jest jedno ale nie tolerują one oleji typu stihl albi mixol i inne wynalazki. Sam osobiście leje olej amerykańskiej firmy Bel Ray 100% syntetyk (jest on fakt trochę drogi ale coś za coś) i nic sie nie dzieje. Cylinder z tłokiem i pierścieniami mam w stanie "jak nówka". Możecie nie wierzyć ale rozbierali mi na przeglądzie cylek i widziałem. Więc troche wkurzają mnie ludzie (mówie ogólnie) którzy leją oleje np za 15 zł i myślą że długo to pochodzi. Dlatego siadają podzespoły. Podstawą w keewayu jest dobrej jakości olej najlepiej 100% synt. To tyle jeżeli chodzi o silniki keeway'a. A teraz mam kilka pytań:

1. Czy wiecie jakiej długości jest seryjny amorek w hrr? I co sądzicie o tym: http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 6bb5bd3a2?? Czy podpasuje?

2. Jak "otworzyć" łożysko wałka sprzęgłowego chce je nasmarować, wiem że da sie ale nie wiem dokładnie jak?

Pozdrawiam :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 17:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2009, 12:25
Posty: 22
Lokalizacja: Mikołajów
Pojazd:
Nie przekonałeś mnie,nadal sądze że keeway to gówno :mrgreen:

1. 310mm

2.nie wiem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 17:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
bnio Nie wiem co miał znaczyć ten post ale ok :wink:




_________________

[center]Obrazek[/center]


Ostatnio zmieniony 13 wrz 2011, 17:35 przez BiałyPiorun, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 17:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
bnio, raz robiłem facta: najpierw zapłon się posypał na 3 części, potem łożysko w przełożeniach się rozsypało w drobny mak (przebieg ogólny coś około 15k km)

Cytuj:
Jak "otworzyć" łożysko wałka sprzęgłowego chce je nasmarować, wiem że da sie ale nie wiem dokładnie jak?


Czy Ci chodzi o łożysko przełożeń?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 17:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Keeway nie ma mocy :) tyle ode mnie, a niech chodzi i 20 tys skoro jedzie 70 max po odblokowaniu to lać na takie coś.
Za 5 tys można kupić o wiele lepsze maszynki ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 18:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2011, 15:34
Posty: 203
Pojazd:
BiałyPiorun, chodziło mi o to że jeżeli sie o coś dba to nic sie nie posypie :) kEru!, Chodzi mi o to łożysko : http://www.keeway-sklep.pl/naped/lozysk ... ego-masso/ i też jak sie dba tak sie ma (jak źle to poprawić) Scratch, moc ma może nie jakąś kosmiczną ale ma i co z tego że jedzie nawet te 70 niech se jedzie ważne że rozwija te 70. Wiem markowe np yamaha, aprilia itd bujną sie więcej i co z tego? Niektórym te 70 wystarcza. Tak jak mówiłem keeway nie odstaje strasznie jakością i osiągami.


Ostatnio zmieniony 13 wrz 2011, 18:33 przez bnio, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 19:02 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 wrz 2011, 15:57
Posty: 161
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
urzekła mnie twoja historia :shock:

1. Dobry amorek :)

2. nie mam pojęcia.




_________________

MÓJ ZIPEK! WPADNIJ I OCEŃ :)
Cytuj:
na pierwszym był total zimny na drugim zagrzany a na trzecim spuchł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 19:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2011, 15:34
Posty: 203
Pojazd:
Fatalek, Ja tylko wyrażam swoją opinie o keeway'u jako użytkownik tego skutera i też jak o niego dbam i jak mi służy. Jeżeli sie dba o niego porządnie to posłuży bardzo długo a przy okazji właściciele keeway'ów łapcie ( http://keeway-sayo.za.pl/keeway.pdf ). a co do amorka do nie będzie dupa niżej?? przecież hrr ma 310 mm a ten 280
Też zależy od czego jest on mieżony.

Pozdro
P.S A i tak ogólnie mówie nie żeby ktoś mnie obraził ale tylko mówie to że jestem młodszy to nie znaczy że nie moge wyrażać własnej opinij o keeway'u i że np można mnie wysmiewać.


Ostatnio zmieniony 13 wrz 2011, 19:30 przez bnio, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 19:34 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 wrz 2011, 15:57
Posty: 161
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
keewaye to bardzo dobre skutery i nic do nich nie mam :D wszystko dobre jak się dba, miałem chińskiego crossa 125, wszyscy odradzali, bo złom, nie kupuj itp. itd - kupiłem, i się przekonałem że takich ludzi nie warto słuchać :P

a jak będziesz dbał to więcej km zrobisz niż nie jeden markowiec :wink:




_________________

MÓJ ZIPEK! WPADNIJ I OCEŃ :)
Cytuj:
na pierwszym był total zimny na drugim zagrzany a na trzecim spuchł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 19:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2011, 15:34
Posty: 203
Pojazd:
hehe :D Chociaż jeden optymista :D
Cytuj:
wszystko dobre jak się dba,
Fatalek pisze:
a jak będziesz dbał to więcej km zrobisz niż nie jeden markowiec
Swięta prawda :D a i jak myślisz z tym amorkiem 280 mm tec a 310 standard hrr. Tyłek przecież niżej będzie, nie wiem jak one są mierzone.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 19:59 
ja mam silnik CPI ale to jest jedno i to samo czyli te cale baotian :P i powiem tyle, że jakby cylek i tłok był lepszej jakości to to by śmigało wieki... Oczywiście mówię o serii, bo jak się zacznie w tym grzebać to siada wszystko po kolei :D




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 20:10 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 wrz 2011, 15:57
Posty: 161
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
amorek 3cm krótszy, dokup przedłużkę z 5cm i już tyłek będzie wysoki :mrgreen:




_________________

MÓJ ZIPEK! WPADNIJ I OCEŃ :)
Cytuj:
na pierwszym był total zimny na drugim zagrzany a na trzecim spuchł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 20:55 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Jak by na to nie patrzeć nie ma to mocy i tyle.
Tym strach na skrzyżowaniu ruszać, gdy ja np widząc nadjeżdżający pojazd swoim TGB [*], które się sypnęło ale ile przeżyło ;)) wracając, widząc ten pojazd przekręcałem manetkę na sam dół i chwila i już po drugiej stronie byłem.
Keewayem strach wyprzedzać przy 50 pojazd...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 21:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2011, 15:34
Posty: 203
Pojazd:
Fatalek pisze:
amorek 3cm krótszy, dokup przedłużkę z 5cm i już tyłek będzie wysoki
sie pomysli :D Scratch, hmm dziwne jakoś ja moim hrr nie mam żadnych problemów z wyprzedzaniem kogoś jadącego np 50 km/h jakoś bardzo żwawo gdy odkrece manetke sie od tych 50 do 70 zbiera i zajmuje mi to bardzo krótko jakieś ~ 3 sek. około dokładnie nie licze napewno nie więcej. A co do ruszania na skrzyżowaniach to nie wiem o co ci chodzi ja jakoś dziwnym trafem ruszam pierwszy i nie musze sie odpychać nogami. (żeby nie było nic nie bujam bo pewnie tak ktoś pomyśli)

tiger94 pisze:
ja mam silnik CPI ale to jest jedno i to samo czyli te cale baotian i powiem tyle, że jakby cylek i tłok był lepszej jakości to to by śmigało wieki... Oczywiście mówię o serii, bo jak się zacznie w tym grzebać to siada wszystko po kolei
Ja nic nie planuje zmieniać ew wario, dzwon i sprzęgło i może jakiś wydeszek.


Ostatnio zmieniony 13 wrz 2011, 21:26 przez bnio, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 21:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
bnio, no właśnie czytając takie coś że od 5 do 70 masz 3 sekundy nie jestem w stanie Ci zaufać <lol2> Tyle to moze ma full sport mina :)
Pewnie do 50 od 0 masz 2,5 s ;>??

Co do huriccane, jest to najżwawszy z grupy keeway ale i najlżejszy także to też się liczy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 21:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2011, 15:34
Posty: 203
Pojazd:
yyyy czytaj dokładnie
bnio pisze:
ie mam żadnych problemów z wyprzedzaniem kogoś jadącego np 50 km/h jakoś bardzo żwawo gdy odkrece manetke sie od tych 50 do 70 zbiera i zajmuje mi to bardzo krótko jakieś ~ 3 sek. około
i
Cytuj:
Co do huriccane, jest to najżwawszy z grupy keeway ale i najlżejszy także to też się liczy.
to też racja.

Te 2-3 sek to mi zajmuje wyprzedzanie, gdy już odkrece manetke czyli rozpoczne manewr.


Ostatnio zmieniony 13 wrz 2011, 21:33 przez bnio, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 23:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Tego łożyska otwierać nie musisz. Ono już z fabryki wychodzi ze smarem w środku.
Co to za serwis, że zdejmuje ledwo co dotarty cylinder w celu pooglądania? :/




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2011, 13:02 
*

Rejestracja: 20 maja 2010, 21:23
Posty: 111
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Mi też przy 5500 przebiegu jeszcze nic nie siadło : D poczekaj a przekonasz się, że chociażbyś dbał to nie unikniesz tego, że jakiś chińczyk się nie postarał i odwalił słabą robotę : )




_________________

Już nie moja kochana Senda
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1054616




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2011, 14:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
Scratch pisze:
bnio, no właśnie czytając takie coś że od 5 do 70 masz 3 sekundy nie jestem w stanie Ci zaufać <lol2> Tyle to moze ma full sport mina :)
Pewnie do 50 od 0 masz 2,5 s ;>??

Co do huriccane, jest to najżwawszy z grupy keeway ale i najlżejszy także to też się liczy.


Wszystko zależy od dotarcia i przełożeń. Ja swojego dotarłem bdb i poszczęściło mi się z przełożeniami(12.5/1) i skuter zbiera się do 50 w 5 sek. Od 50-70 jeszcz bajkowato, ale do 80 to juz trzeba czekać z racji małego gaziora i dyszy :wink: Ogólnie keeway jest słaby np. we 2 osoby, ale 1 może sobie poszaleć.
Co do TGB. Zapewne masz krótkie przełożenia i dlatego tak ruszasz na skrzyżowaniu. Gwarantuje ci, że keeway ze sport wariem by cie od 65km/h objechał :mrgreen:




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2011, 14:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2011, 15:34
Posty: 203
Pojazd:
Booyaka, on był zdejmowany przy 5000km nie zaraz po dotarciu
BiałyPiorun pisze:
Wszystko zależy od dotarcia i przełożeń. Ja swojego dotarłem bdb i poszczęściło mi się z przełożeniami(12.5/1) i skuter zbiera się do 50 w 5 sek. Od 50-70 jeszcz bajkowato, ale do 80 to juz trzeba czekać z racji małego gaziora i dyszy
no fakt jest że farta z przełożeniami miałeś ja już mam krótsze ale do 70 sie bujnie spokojnie. Dotarty jest bdb olej też bdb full syntetyk bezdymny. Ogólnie to mysle nad zmianą przełożeń na te z hrr 2004 albo tak jak pisałem
bnio pisze:
Ja nic nie planuje zmieniać ew wario, dzwon i sprzęgło i może jakiś wydeszek.
i gazior na 17.5mm, aa i BiałyPiorun, jak byś mógł to mógłbyś znależć odpowiednik przełożeń z hrr 2004 ja z przełożeń zielony jestem :ups: Jak coś to pisz na PW. thx


Ostatnio zmieniony 14 wrz 2011, 14:33 przez bnio, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy